Dreame comes true – doskonały rok marki
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na wielu rynkach, rozwój gamy produktowej – to tylko niektóre sukcesy. Dreame doskonale zdaje sobie sprawę, że rozwój jest najważniejszy, dlatego marka planuje wejść w 2025 rok z przytupem.
Światowe sukcesy
W ujęciu globalnym, 2024 roku był dla Dreame Technology niezwykle udany. Marka z powodzeniem rozszerzała swoje portfolio produktowe. Nie mogło w niej zabraknąć elektryzujących premier robotów sprzątających, odkurzaczy pionowych, w tym urządzeń Wet&Dry, czy urządzeń z segmentu beauty. Dreame nie ustaje w rozwoju, więc nie dziwi fakt stworzenia wielu nowych technologii, ale również rozwoju w nowych kategoriach produktowych, czego doskonałym przykładem jest wprowadzenie rewolucyjnego robota koszącego.
O tym, jak dobrze Dreame odczytuje potrzeby użytkowników na całym świecie doskonale świadczy fakt, że w 2024 roku marka świętowała sprzedaż milionowego robota sprzątającego z Robotic Flex Arm. Dzięki tej technologii urządzenia marki charakteryzują się doskonałym pokryciem sprzątanej powierzchni (jedna z dwóch nakładek mopujących, a w części modeli szczotka boczna wychodzą poza obrys robota).
Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 100 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku. Odpowiadając na preferencje i potrzeby konsumentów w ujęciu lokalnym, Dreame zwiększyło także swoje udziały i jest liderem w segmencie premium na wielu rynkach.
Polska oczkiem w głowie
W kraju nad Wisłą Dreame również stało się jednym z liderów rynku robotów sprzątających. To jednak nie jedyny sukces marki w Polsce. Na przestrzeni ostatniego roku Polska stała się pionierem w skali globalnej. W sierpniu mijającego roku byliśmy świadkami otwarcia pierwszej Oficjalnej Strefy Dreame w galerii Złote Tarasy. Jest to miejsce, w którym można zapoznać się z ofertą marki oraz zasięgnąć fachowej porady. Niemniej to w kolejnym miesiącu mieliśmy do czynienia z wydarzeniem wyjątkowym ma skalę globalną – w galerii Westfield Mokotów miało miejsce huczne otwarcie pierwszego na świecie Oficjalnego Sklepu Dreame.
Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
Od 2015 r. zespół badawczo-rozwojowy Dreame spędził niezliczone godziny, aby opracować technologię szybkich silników cyfrowych. Poświęcony czas sprawił, że marka ta jako pierwsza przekroczyła barierę 200 000 obr./min w tego typu rozwiązaniach. Co istotne w produkcji masowej Dreame osiągnęło zdolność wytwarzania silników osiągających 160 000 i 180 000 obr./min. Taki postęp technologiczny zapewnia inteligentnym urządzeniom czyszczącym marki Dreame wyjątkową efektywność pracy.
Jedną z kluczowych technologii marki jest wspomniany Robotic Flex Arm. Prace nad tym rozwiązaniem zapoczątkowane zostały w październiku 2022 r. Założeniem było stworzenie technologii, które pozwoli robotom podczas sprzątania jeszcze lepiej docierać do trudnodostępnych miejsc – pod meblami czy wzdłuż ścian. Efektem prac jest rozwiązaniem oparte na elastycznych ramionach, które wychodzą poza korpus robota. Trwające sześć miesięcy prace zaowocowały wprowadzeniem technologii Robotic Flex Arm w kwietniu 2023 r. Niecały rok później, w lutym 2024 r., Dreame wprowadziło pierwszego robota z dwoma ramionami Robotic Flex Arm – dla szczotki bocznej oraz nakładki mopującej. Rozwiązanie to pozwala docierać do narożników i szczelin, zapewniając doskonałe pokrycie sprzątanych powierzchni. Technologia Robotic Flex Arm z pewnością przyczyniła się do osiągnięcia wielu sukcesów na rynkach globalnych.
Mocne wejście w 2025 r.
Jak rozpocząć rok z przytupem? Może ogłosić, że według międzynarodowej organizacji certyfikującej Frost & Sullivan, Dreame posiada robota z rozwiązaniem, które scharakteryzować można „Pierwsze na świecie wysuwane nogi w robocie sprzątającym”. Technologia ta sprawia, że urządzenie będzie mogło podnosić się, aby pokonywać wzniesienia. Rewolucja nadejdzie już w połowie stycznia!

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.