Dreame comes true – doskonały rok marki
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na wielu rynkach, rozwój gamy produktowej – to tylko niektóre sukcesy. Dreame doskonale zdaje sobie sprawę, że rozwój jest najważniejszy, dlatego marka planuje wejść w 2025 rok z przytupem.
Światowe sukcesy
W ujęciu globalnym, 2024 roku był dla Dreame Technology niezwykle udany. Marka z powodzeniem rozszerzała swoje portfolio produktowe. Nie mogło w niej zabraknąć elektryzujących premier robotów sprzątających, odkurzaczy pionowych, w tym urządzeń Wet&Dry, czy urządzeń z segmentu beauty. Dreame nie ustaje w rozwoju, więc nie dziwi fakt stworzenia wielu nowych technologii, ale również rozwoju w nowych kategoriach produktowych, czego doskonałym przykładem jest wprowadzenie rewolucyjnego robota koszącego.
O tym, jak dobrze Dreame odczytuje potrzeby użytkowników na całym świecie doskonale świadczy fakt, że w 2024 roku marka świętowała sprzedaż milionowego robota sprzątającego z Robotic Flex Arm. Dzięki tej technologii urządzenia marki charakteryzują się doskonałym pokryciem sprzątanej powierzchni (jedna z dwóch nakładek mopujących, a w części modeli szczotka boczna wychodzą poza obrys robota).
Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 100 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku. Odpowiadając na preferencje i potrzeby konsumentów w ujęciu lokalnym, Dreame zwiększyło także swoje udziały i jest liderem w segmencie premium na wielu rynkach.
Polska oczkiem w głowie
W kraju nad Wisłą Dreame również stało się jednym z liderów rynku robotów sprzątających. To jednak nie jedyny sukces marki w Polsce. Na przestrzeni ostatniego roku Polska stała się pionierem w skali globalnej. W sierpniu mijającego roku byliśmy świadkami otwarcia pierwszej Oficjalnej Strefy Dreame w galerii Złote Tarasy. Jest to miejsce, w którym można zapoznać się z ofertą marki oraz zasięgnąć fachowej porady. Niemniej to w kolejnym miesiącu mieliśmy do czynienia z wydarzeniem wyjątkowym ma skalę globalną – w galerii Westfield Mokotów miało miejsce huczne otwarcie pierwszego na świecie Oficjalnego Sklepu Dreame.
Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
Od 2015 r. zespół badawczo-rozwojowy Dreame spędził niezliczone godziny, aby opracować technologię szybkich silników cyfrowych. Poświęcony czas sprawił, że marka ta jako pierwsza przekroczyła barierę 200 000 obr./min w tego typu rozwiązaniach. Co istotne w produkcji masowej Dreame osiągnęło zdolność wytwarzania silników osiągających 160 000 i 180 000 obr./min. Taki postęp technologiczny zapewnia inteligentnym urządzeniom czyszczącym marki Dreame wyjątkową efektywność pracy.
Jedną z kluczowych technologii marki jest wspomniany Robotic Flex Arm. Prace nad tym rozwiązaniem zapoczątkowane zostały w październiku 2022 r. Założeniem było stworzenie technologii, które pozwoli robotom podczas sprzątania jeszcze lepiej docierać do trudnodostępnych miejsc – pod meblami czy wzdłuż ścian. Efektem prac jest rozwiązaniem oparte na elastycznych ramionach, które wychodzą poza korpus robota. Trwające sześć miesięcy prace zaowocowały wprowadzeniem technologii Robotic Flex Arm w kwietniu 2023 r. Niecały rok później, w lutym 2024 r., Dreame wprowadziło pierwszego robota z dwoma ramionami Robotic Flex Arm – dla szczotki bocznej oraz nakładki mopującej. Rozwiązanie to pozwala docierać do narożników i szczelin, zapewniając doskonałe pokrycie sprzątanych powierzchni. Technologia Robotic Flex Arm z pewnością przyczyniła się do osiągnięcia wielu sukcesów na rynkach globalnych.
Mocne wejście w 2025 r.
Jak rozpocząć rok z przytupem? Może ogłosić, że według międzynarodowej organizacji certyfikującej Frost & Sullivan, Dreame posiada robota z rozwiązaniem, które scharakteryzować można „Pierwsze na świecie wysuwane nogi w robocie sprzątającym”. Technologia ta sprawia, że urządzenie będzie mogło podnosić się, aby pokonywać wzniesienia. Rewolucja nadejdzie już w połowie stycznia!

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
Influencerka zauważa, że w Polsce jest coraz więcej atrakcyjnych hoteli z bogatą ofertą dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb gości. Jest w nich coraz więcej udogodnień, atrakcji i komfortowych rozwiązań, które sprawiają, że pobyt w danym obiekcie jest prawdziwą przyjemnością. Eliza Gwiazda wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenia, będąc w jury konkursu na najpiękniejszy hotel w Polsce.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Dom i ogród
Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów

Dziennikarz zauważa, że wciąż narastającym problemem są tzw. niewidzialne elektrośmieci. To nie tylko telefony, zasilacze, ładowarki, powerbanki i słuchawki, ale także zabawki elektroniczne czy e-papierosy. Konsumenci zazwyczaj nie postrzegają ich w kategorii elektroodpadów i zamiast oddawać do recyklingu, magazynują je w szufladach lub wrzucają do pojemników na odpady zmieszane, skąd trafiają na wysypiska, gdzie zostają spalone lub przetworzone w nieprawidłowy sposób. Krzysztof Skórzyński jest zaniepokojony takimi praktykami.