Komunikaty PR

5 atrakcyjnych voucherów za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery

2020-09-07  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wystartował z akcją, w której do zdobycia jest aż pięć voucherów upoważniających do specjalnych promocji. Oferta dotyczy 4 popularnych aplikacji – eobuwie.pl, odrabiamy.pl, mPay i TIDAL HiFi – i sklepu internetowego huawei.pl. Aby zdobyć voucher, wystarczy regularnie odwiedzać dedykowany sklep z aplikacjami Huawei AppGallery i pobrać z niego trzy z dziewięciu promowanych w danym dniu aplikacji. Akcja potrwa do 27 września.

 

Akcja podzielona jest na pięć rund, a w każdej z nich uczestnik akcji ma do dyspozycji konkretny zestaw aplikacji, z których musi wybrać trzy i je zainstalować. W każdej rundzie pojawi się nowy zestaw, każda z nich będzie tez oferować inny voucher jako nagrodę:

  • 7-8 września - voucher do wykorzystania na eobuwie.pl o wartości 50 zł na zakupy za minimum 100 zł na produkty nieprzecenione. Voucher można wykorzystać do 22 listopada 2020 roku.
  • 9-12 września – voucher upoważniający do 10 miesięcy dostępu do pakietu Premium w aplikacji Odrabiamy.pl o wartości 89 zł. Voucher ważny jest do 12 listopada 2020.
  • 13-14 września – voucher na zakupy w aplikacji mPay (z wyłączeniem doładowań kart SIM i zakupu mVoucherów) o wartości 10 zł. Voucher ważny jest do 16 listopada.
  • 15-17 września – voucher o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym huawei.pl przy zamówieniu za minimum 200 zł. Voucher jest ważny do 20 października.
  • 18-27 września – voucher upoważniający do 6 miesięcy darmowego dostępu do pakietu TIDAL HiFi o wartości 240 zł. Voucher należy odebrać do 30 września, ważność vouchera obowiązuje do 31 grudnia 2020.

 

W pierwszej turze, która trwa od 7 do 8 września, biorą udział aplikacje: eobuwie, Bolt, Allegro, Empik, Guns of Glory, Onet Poczta, Blix, World of Tanks MMO, Jakdojade. Link do zestawu aplikacji w pierwszej rundzie znajduje się tutaj.

 

Linki do kolejnych 4 rund będzie można znaleźć w Huawei AppGallery.

 

Jak odebrać voucher?

Promocja dotyczy zarówno urządzeń Huawei opartych o Huawei Mobile Services, jak i starszych modeli z Google Mobile Services.

 

Po pobraniu trzech aplikacji w ramach jednej rundy, na ekranie pojawi się okno „Odbierz”. Po kliknięciu w nie, voucher automatycznie pojawi się na koncie Huawei AppGallery w zakładce „Nagrody”. Voucher należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych. Data wykorzystania vouchera jest zależna od aplikacji.

 

Ważne, aby pobierane w ramach akcji aplikacje nie były wcześniej instalowane na urządzeniu – odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji podczas trwania oferty nie będzie dawało użytkownikowi prawa do odebrania vouchera. Warunkiem jest również zalogowanie się za pomocą ID Huawei. Osoby, które nie posiadają swojego ID Huawei, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” na smartfonach Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.