Komunikaty PR

Agencja GetHero bezpłatnie podzieli się wiedzą ekspercką

2020-10-20  |  12:00
Biuro prasowe

Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych. 

Nasz zespół posiada olbrzymią wiedzę i doświadczenie w pracy z influencerami i w prowadzeniu kampanii dla największych marek zarówno z Polski, jak i zagranicy. W dobie ponownego lockdownu chcemy proaktywnie dzielić się naszą wiedzą i prezentować wnioski, które wyciągnęliśmy przez ostatnich kilka miesięcy, jak również edukować tych, którzy być może nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w warsztatach czy spotkaniach z naszymi specjalistami. Stąd pomysł na otwarte dla wszystkich webinary w dwóch różnych cyklach - GetHero Academy, w ramach którego podzielimy się konkretną wiedzą na temat platform i zaprezentujemy różne case studies oraz InfluTalk by GetHero, w którym wspólnie z największymi influencerami przeanalizujemy współpracę z markami, mocne i słabe strony platform, na których tworzą oraz odpowiemy na pytania naszych Partnerów i Klientów, którzy bardzo często nie mają bezpośredniego kontaktu z osobą w agencji odpowiedzialną za tworzenie contentu w realizowanych dla nich kampaniach - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnership Director w GetHero.

GetHero Academy to 90-minutowe webinary prowadzone przez specjalistów z GetHero, podczas których omawiane będą najnowsze trendy panujące w social mediach. W trakcie tych wydarzeń uczestnicy będą mogli skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę na temat mediów społecznościowych z opiniami ekspertów, a także poznać specyfikę komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poszczególnych platform.

W swoich webinarach GetHero umożliwia uzyskanie niezbędnych informacji na temat promowania marek przez influencerów w social mediach oraz odpowiedniego wykorzystywania wybranych formatów reklamowych. W ramach GetHero Academy omówione zostaną platformy takie jak: TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube.

InfluTalk by Gethero to z kolei 60-minutowe webinary, na których nie tylko zostanie podsumowana wiedza na temat poszczególnych platform, ale także przeprowadzone będą rozmowy z największymi i najpopularniejszymi influencerami na polskim rynku. W trakcie spotkań twórcy internetowi opowiedzą o tym, jak z ich perspektywy wygląda praca nad kampanią dla klienta, jak powinna wyglądać współpraca z influencerami i jakie wyzwania towarzyszą im w codziennym tworzeniu. Gośćmi podczas webinarów GetHero będą m.in. Rezi (ponad 4 mln subskrypcji), Jacob (ponad 1 mln subskrypcji), MarKa ( 63 tys. subskrypcji, Klatex (154 tys. subskrypcji) czy Marlena Sojka (7,6 mln obserwujących) i Kuba Norek (3,8 mln obserwujących).

Udział w webinarach GetHero Acedemy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary/
 

Plan webinarów:

21.10.2020; godz. 11:00-12:30 GetHero Academy: TikTok

28.10.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: TikTok

4.11.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Instagram

25.11.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Instagram

2.12.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Twitch & Gaming

9.12.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Twitch & Gaming

STYCZEŃ 2021 - Youtube

GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Nowe technologie

Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi

Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.