Agencja GetHero bezpłatnie podzieli się wiedzą ekspercką
Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych.
Nasz zespół posiada olbrzymią wiedzę i doświadczenie w pracy z influencerami i w prowadzeniu kampanii dla największych marek zarówno z Polski, jak i zagranicy. W dobie ponownego lockdownu chcemy proaktywnie dzielić się naszą wiedzą i prezentować wnioski, które wyciągnęliśmy przez ostatnich kilka miesięcy, jak również edukować tych, którzy być może nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w warsztatach czy spotkaniach z naszymi specjalistami. Stąd pomysł na otwarte dla wszystkich webinary w dwóch różnych cyklach - GetHero Academy, w ramach którego podzielimy się konkretną wiedzą na temat platform i zaprezentujemy różne case studies oraz InfluTalk by GetHero, w którym wspólnie z największymi influencerami przeanalizujemy współpracę z markami, mocne i słabe strony platform, na których tworzą oraz odpowiemy na pytania naszych Partnerów i Klientów, którzy bardzo często nie mają bezpośredniego kontaktu z osobą w agencji odpowiedzialną za tworzenie contentu w realizowanych dla nich kampaniach - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnership Director w GetHero.
GetHero Academy to 90-minutowe webinary prowadzone przez specjalistów z GetHero, podczas których omawiane będą najnowsze trendy panujące w social mediach. W trakcie tych wydarzeń uczestnicy będą mogli skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę na temat mediów społecznościowych z opiniami ekspertów, a także poznać specyfikę komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poszczególnych platform.
W swoich webinarach GetHero umożliwia uzyskanie niezbędnych informacji na temat promowania marek przez influencerów w social mediach oraz odpowiedniego wykorzystywania wybranych formatów reklamowych. W ramach GetHero Academy omówione zostaną platformy takie jak: TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube.
InfluTalk by Gethero to z kolei 60-minutowe webinary, na których nie tylko zostanie podsumowana wiedza na temat poszczególnych platform, ale także przeprowadzone będą rozmowy z największymi i najpopularniejszymi influencerami na polskim rynku. W trakcie spotkań twórcy internetowi opowiedzą o tym, jak z ich perspektywy wygląda praca nad kampanią dla klienta, jak powinna wyglądać współpraca z influencerami i jakie wyzwania towarzyszą im w codziennym tworzeniu. Gośćmi podczas webinarów GetHero będą m.in. Rezi (ponad 4 mln subskrypcji), Jacob (ponad 1 mln subskrypcji), MarKa ( 63 tys. subskrypcji, Klatex (154 tys. subskrypcji) czy Marlena Sojka (7,6 mln obserwujących) i Kuba Norek (3,8 mln obserwujących).
Udział w webinarach GetHero Acedemy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary/
Plan webinarów:
21.10.2020; godz. 11:00-12:30 GetHero Academy: TikTok
28.10.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: TikTok
4.11.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Instagram
25.11.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Instagram
2.12.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Twitch & Gaming
9.12.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Twitch & Gaming
STYCZEŃ 2021 - Youtube
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.