Akademia Mocy: Dziewczyny gotowe na podbój IT
Symfonia, wiodący producent oprogramowania do zarządzania firmą, oraz Fundacja IT Girls, która wspiera kobiety w branży informatycznej, ogłosiły rozpoczęcie współpracy. W jej ramach, zorganizowane zostały warsztaty dla dziewcząt w wieku 16-19 lat, zainteresowanych rozwojem kariery w dziedzinie technologii. Akademia mocy, bo tak nazywa się wydarzenie, obejmuje bezpłatne warsztaty z zakresu kompetencji miękkich i twardych, inspirujące spotkania ze specjalistami różnych branż oraz możliwość networkingu.
Akademia Mocy to bezpłatne warsztaty wyjazdowe, skierowane do dziewcząt w wieku 16-19 lat. Odbędą się w dniach 19-20 sierpnia 2023 roku w Sochocinie. Celem projektu jest nie tylko przekazanie wiedzy merytorycznej, ale także wsparcie uczestniczek w budowaniu pewności siebie oraz rozwijania umiejętności miękkich, co jest kluczowe w rozwoju kariery w IT. Projekt realizowany jest w ramach współpracy, którą nawiązały Fundacja IT Girls i Symfonia. Na uczestniczki czeka 14 miejsc.
- Jesteśmy firmą nastawioną na ludzi i rozwój, dlatego zawsze chętnie i aktywnie angażujemy się w działania, które wspierają różnorodność w branży informatycznej. Partnerstwo z Fundacją IT Girls, która już od lat działa na rzecz zwiększenia reprezentacji kobiet w sektorze technologicznym, doskonale wpisuje się w te założenia. Chcemy dać dziewczętom możliwość uzyskania odpowiedzi na najważniejsze pytania na temat rozwoju ich kariery, zetknięcia się z przedstawicielami biznesu, nawiązania kontaktów. Dlatego jesteśmy dumni, że Akademia Mocy wystartuje w barwach Symfonii - mówi Małgorzata Ściślak, dyrektorka ds. sprzedaży i marketingu w Symfonii.
Podczas wyjazdu uczestniczki będą miały okazję uczestniczyć w różnorodnych warsztatach, panelach dyskusyjnych i wykładach. Planowane są także interaktywne zajęcia, które pomogą w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pewności siebie.
Program zostanie wzbogacony o sesje prowadzone przez ekspertów Symfonii oraz Fundacji IT Girls. Swoim doświadczeniem biznesowym podzieli się m.in. Piotr Ciski, czyli CEO Grupy Symfonia, który poprowadzi “Poranny Spacer z Prezesem” i odpowie na wszystkie pytania dotyczące prowadzenia i rozwijania firmy. Eksperci z obszarów produktu, HR czy marketingu opowiedzą również o wyzwaniach związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstw. Uczestniczki dowiedzą się, jakie kompetencje są kluczowe dla odniesienia sukcesu w IT i jak je rozwijać już teraz.
Organizatorzy nie zapomnieli o czasie na relaks. W planach są sesje jogi i relaksacji oraz zaplecze sportowo-rekreacyjne.
- Akademia Mocy to nie tylko miejsce zdobywania wiedzy technologicznej, ale również otoczenia opiekuńczą atmosferą, która pozwoli dziewczętom rozwijać swoje umiejętności, zbudować pewność siebie i odważnie podążać za marzeniami. Partner taki jak Symfonia pozwala nam na praktyczne zetknięcie naszych podopiecznych ze światem biznesu. Poznają tajniki funkcjonowania firmy, otrzymają rady dotyczące budowania przyszłości i różnych aspektów pracy w IT. To dla nich doświadczenie, z którego mogą wynieść dla siebie realne korzyści - dodaje Wioletta Klimczak, CEO IT Girls.
Organizatorzy zapewniają transport z Warszawy, zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie. Rekrutacja trwała od 1 sierpnia do 10 sierpnia, a wybrane uczestniczki zostały poinformowane o wynikach drogą mailową.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.