Alfa Centrum sięga po sztuczną inteligencję i ogłasza konkurs na CH przyszłości
Każdy, kogo choć trochę interesuje rozwój sztucznej inteligencji, ma teraz okazję samodzielnie przetestować jej możliwości. Na fanpage Alfa Centrum Gdańsk na Facebooku został ogłoszony niecodzienny konkurs, w który galeria angażuje fascynujący obszar jakim jest AI.
Mimo zaawansowanych technologii, które zostaną wykorzystane w tym konkursie, zadanie dla uczestników jest bardzo proste. Wystarczy zastanowić się nad swoją wizją „centrum handlowego przyszłości”, a następnie w kilku zdaniach opisać ją w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage Alfa Centrum. Można opisać zarówno wygląd budynku jak i np. proces robienia zakupów.
Następnie Alfa Centrum, za pomocą sztucznej inteligencji wygeneruje obrazy ukazujące wygląd centrum handlowego przyszłości, na podstawie poszczególnych wizji opisanych w komentarzach.
„Chcemy zaprosić naszych klientów, by wspólnie z nami stworzyli wizję „centrum handlowego przyszłości”, które jest nowoczesne, ekologiczne, wspiera zrównoważony rozwój oraz jest przestrzenią, spełniającą oczekiwania i odpowiadającą na potrzeby lokalnych społeczności. Wykorzystanie do tego niesamowitych możliwości AI pozwoli nam zobrazować opisane hasłowo pomysły i zobaczyć na własne oczy jak mogą wyglądać takie centra w przyszłości, może wcale nie tak dalekiej. Jesteśmy bardzo podekscytowani i ciekawi tych projektów” – mówi Paulina Szymczukiewicz, Head of Marketing Sierra Balmain, spółki zarządzającej Alfa Centrum Gdańsk, która jest pomysłodawcą konkursu.
Specjalne Jury konkursowe wybierze 10 najbardziej kreatywnych obrazów, a ich autorzy przejdą do drugiego etapu konkursu, w którym to internauci, na Facebooku będą głosować na najciekawszy ich zdaniem projekt centrum handlowego przyszłości, wygenerowany przez sztuczną inteligencję.
Trzy zwycięskie obrazy zostaną nagrodzone kartami pre-paid na zakupy w Alfa Centrum. Za zajęcie pierwszego miejsca przewidziano karty o wartości 500 zł, a za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca karty o wartości 250zł.
Konkurs rozgrywa się na fanpage Alfa Centrum Gdańsk na Facebooku. Komentarze, w ramach pierwszego etapu konkursu publikować można do 27 czerwca, do godziny 23.59. Drugi etap rozpocznie się 29 czerwca i potrwa do 5 lipca. Szczegółowe informacje oraz regulamin dostępne są na stronie https://www.alfacentrum.pl/wejdz-do-swiata-sztucznej-inteligencji-i-wygraj-voucher-na-zakupy-o-wartosci-500-zl/
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.