Komunikaty PR

Anna Markowska i Marcin Tyszka w kampanii smartfonów Huawei P50 Pro i P50 Pocket

2022-01-26  |  18:20
Biuro prasowe

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.

Huawei P50 Pro to smartfon, który wyznacza nowy standard fotografii mobilnej, potwierdza to fakt, że zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu DxOMark, niezależnym globalnym rankingu smartfonów fotograficznych. Nasz najnowszy flagowiec pozwala wykonywać absolutnie niezwykłe zdjęcia, a ich jakość odwzorowuje obraz zbliżony do tego, który rejestruje ludzkie oko. Z kolei składany P50 Pocket to przełomowa technologia i wyjątkowy design, innowacja zamknięta w przepięknej oprawie. Seria P50 udowadnia, że Huawei jest liderem fotografii mobilnej i cieszę się, że od dziś nasze najnowsze flagowce dostępne są w Polsce – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Anna Markowska, modelka znana szerszej widowni z programu Top Model i Marcin Tyszka, uznany fotograf modowy i juror w Top Model, będą wspierać komunikację serii Huawei P50 w swoich kanałach social media.

To mój kolejny projekt z gigantem technologicznym, marką Huawei. Bardzo się z niego cieszę. Każdy z nas ma różne oczekiwania wobec telefonów. Moim podstawowym jest bardzo dobry aparat fotograficzny wbudowany w urządzenie, które w końcu zawsze mam w swojej kieszeni. Przeszedłem kilka szkoleń z trenerami Huawei i wiem, że smartfon pozwala mi robić zdjęcia w każdych warunkach
i tak, że jestem zadowolony z efektu. A to nie jest reguła. Model P50 Pro miałem przy sobie przez kilka tygodni w Hiszpanii. I ta nasza gorąca przygoda zaowocowała kilkunastoma naprawdę fantastycznymi zdjęciami
 – mówi Marcin Tyszka.

Marcin Tyszka będzie też inspirował amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie. Przygotowana przez niego seria filmów poradnikowych – o tym, jak wykonać perfekcyjne zdjęcie smartfonem wykorzystując jego liczne funkcje fotograficzne – będzie dostępna na Instagramie Marcina Tyszki i na kanałach Huawei. Finałowym etapem tej fotograficznej edukacji będzie konkurs, a najlepsze ze zgłoszonych prac zostaną zaprezentowane podczas uroczystego wernisażu w Warszawie, obok profesjonalnych zdjęć Marcina Tyszki. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody – smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick, smartwatch Huawei Watch GT 3 i głośnik Huawei Sound Joy.

Konkurs odbędzie się w lutym, a szczegóły dotyczące terminu i zasad zostaną ogłoszone wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.