Komunikaty PR

APA Black House mówi głosem Tomasza Knapika

2020-08-27  |  01:00
Biuro prasowe

APA Black House mówi głosem Tomasza Knapika

Najsłynniejszy inteligentny dom w Polsce otrzymał nowy głos. Kiedy mówi, goście słyszą kultowego lektora- Tomasza Knapika. Jest to jedna ze zmian w ramach przygotowań nowej ścieżki zwiedzania ultranowoczesnego showroomu technologicznego w Gliwicach.

Zwiedzanie 2.0

Gospodarzem domu jest Gustaw. Nosorożec z ryciny Albrechta Dürera, który widnieje na ścianie recpecji APA Black House. To on oprowadza gości po kolejnych pomieszczeniach pokazując funkcjonowanie najnowocześniejszych technologii w realnym świecie. Do tej pory głos budynku brzmiał jak klasyczny, komputerowy symulator mowy. 

APA Black House jest odwiedzany przez młodzież szkolną, studentów, inżynierów, projektantów, architektów, polityków i przedstawicieli świata biznesu, aby poznać najnowsze rozwiązania technologiczne i zgłębiać sposoby ich implementacji w życiu człowieka.
Ultranowoczesny showroom jest naszpikowany inteligentnymi technologiami w postaci czujników i automatyki budynkowej (BMS). Dom działa w oparciu o flagowy system APA Group –Nazca, który koordynuje całość  oraz o produkty partnerów, które dostosowują się do użytkownika, wchodzą z nim w interakcję i dostarczają praktycznych, ułatwiających życie rozwiązań. Znalazły się tu między innymi systemy takich producentów jak: Samsung, Canon, Philips, Ecophon, Uniwex czy Inter Sicherheits Service.

Czytał Tomasz Knapik

Przy realizacji nagrań dla APA Black House spotkały się dwie ścieżki zawodowe Tomasza Knapika. Nie każdy wie, że jest doktorem elektrotechniki i był wieloletim wykładowcą Politechniki Warszawskiej. Powszechnie jest znany z oryginalnego, głębokiego i dynamicznego głosu. Jego charakterystyczną barwę można spotkać w takich filmach jak Mad Max, Cobra, Terminator 2, Pulp Fiction czy Wściekłe Psy i niezliczonych ilościach produkcji, dostępnych niegdyś na kasetach VHS. 

Był stałym lektorem polskich dystrybutorów: Artvision, Best Film, Imperial, ITI Home Video, NVC VIM, czy Vison. Tomasz Knapik był również lektorem  Polskiej Kroniki Filmowej, a także czytał dla takich stacji telewizyjnych jak TVP, Polsat, Polonia 1 i Tele 5. W 2008 roku nagrał komunikaty głosowe do autobusów komunikacji miejskiej w Warszawie.
 
"Niezwykle się cieszę, że Pan Tomasz Knapik nadał charakteru Gustawowi swoim mocnym, męskim głosem. Cała narracja APA Black House opowiada o interakcjach pomiędzy ludźmi a technologiami. Dzięki Panu Tomaszowi relacja człowiek-maszyna i doświadczane przez gości emocje będą prawdziwsze, mocniej przeżywane."
-komentuje Artur Pollak, Prezes Zarządu APA Group

Nowa ścieżka zwiedzania jeszcze w 2020 r.

Jak opowiada Aleksandra Latocha, koordynator działu marketingu APA Group: "Jeszcze w tym roku osoby zwiedzające showroom będą mogły doświadczyć jeszcze ciekawszej ścieżki edukacyjnej zawierającej nowe rozwiązania technologiczne do walki z pandemią, czy elementy augument reality (rozszerzonej rzeczywistości". 

Trwają ostatnie prace automatyków i inżynierów w zakresie wdrożenia nowej ścieżki zwiedzania. Uruchomienie planowane jest na jesień 2020r. Niebawem zostanie podana data premiery.

Więcej szczegółów: https://apagroup.prowly.com/105299-apa-black-house-mowi-glosem-tomasza-knapika

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.