Aplikacja iTaxi pierwszą polską aplikacją zintegrowaną z Petal Maps
Aplikacja iTaxi, jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do zamawiania przejazdów, już wkrótce zostanie zintegrowana z Petal Maps, autorskimi mapami Huawei. Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3, która dostępna będzie już pod koniec roku.
Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3 – użytkownicy będą mogli z niej korzystać już pod koniec roku.
Podczas konferencji Huawei Developer Conference (HDC.Europe), która odbyła się na początku listopada w ramach Web Summit 2021 w Lizbonie, przedstawiciele iTaxi oficjalnie ogłosili zbliżającą się integrację ich aplikacji z Petal Maps. Już w grudniu użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei z HMS, w tym najnowszego Huawei nova 9, będą mogli korzystać z map Petal oraz zamawiać przejazdy iTaxi z poziomu map. Do końca roku aplikacja iTaxi ma być także dostępna na smartwatchach Huawei z serii Watch 3.
Aplikacja iTaxi była jedną z pierwszych polskich aplikacji do zamawiania przejazdów zintegrowaną
z Huawei Mobile Services. Dla użytkowników smartfonów z HMS dostępna jest od czerwca 2020 roku.
- Naszym celem zawsze była szeroka dostępność usług, dlatego nie mogło nas zabraknąć na platformie AppGallery, jak również w Petal Maps. Mobility as a Service (MaaS) to koncepcja, która zakłada odejście od prywatnych środków transportu na rzecz mobilności świadczonej jako usługa. Nasza współpraca z Petal Maps świetnie wpasowuje się w tę koncepcję. Następnym krokiem w naszej współpracy z Huawei będzie zapewnienie użytkownikom jeszcze większej możliwości kontroli i wygody w zamawianiu przejazdów dzięki integracji naszej aplikacji z zegarkiem – mówi Gaweł Boguta, dyrektor IT, członek zarządu iTaxi.pl S.A.
Konferencja Huawei Developer Conference przyciągnęła ponad 300 deweloperów i liderów biznesu, którzy wymieniali się doświadczeniami związanymi z rozwojem Huawei Mobile Services. Wśród zaproszonych partnerów było wielu przedstawicieli branż, takich jak e-commerce, transport, płatności mobilne czy zdrowie, a także firmy współpracujące z Huawei w ramach rozwoju HMS Core i Huawei Ads.
Podczas konferencji Huawei zaprezentował również dane o rozwoju HMS, który angażuje już 5,1 miliona zarejestrowanych deweloperów na całym świecie, a liczba aplikacji zintegrowanych z HMS Core osiągnęła poziom 173 tysięcy (81% więcej niż przed rokiem). Dystrybucja aplikacji w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2021 roku wyniosła 332,1 miliarda. Każdego miesiąca ze sklepu AppGallery korzysta ponad 560 milionów użytkowników, w tym 42 miliony w Europie. Z Petal Maps
w Europie korzysta ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.