Aplikacja iTaxi pierwszą polską aplikacją zintegrowaną z Petal Maps
Aplikacja iTaxi, jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do zamawiania przejazdów, już wkrótce zostanie zintegrowana z Petal Maps, autorskimi mapami Huawei. Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3, która dostępna będzie już pod koniec roku.
Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3 – użytkownicy będą mogli z niej korzystać już pod koniec roku.
Podczas konferencji Huawei Developer Conference (HDC.Europe), która odbyła się na początku listopada w ramach Web Summit 2021 w Lizbonie, przedstawiciele iTaxi oficjalnie ogłosili zbliżającą się integrację ich aplikacji z Petal Maps. Już w grudniu użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei z HMS, w tym najnowszego Huawei nova 9, będą mogli korzystać z map Petal oraz zamawiać przejazdy iTaxi z poziomu map. Do końca roku aplikacja iTaxi ma być także dostępna na smartwatchach Huawei z serii Watch 3.
Aplikacja iTaxi była jedną z pierwszych polskich aplikacji do zamawiania przejazdów zintegrowaną
z Huawei Mobile Services. Dla użytkowników smartfonów z HMS dostępna jest od czerwca 2020 roku.
- Naszym celem zawsze była szeroka dostępność usług, dlatego nie mogło nas zabraknąć na platformie AppGallery, jak również w Petal Maps. Mobility as a Service (MaaS) to koncepcja, która zakłada odejście od prywatnych środków transportu na rzecz mobilności świadczonej jako usługa. Nasza współpraca z Petal Maps świetnie wpasowuje się w tę koncepcję. Następnym krokiem w naszej współpracy z Huawei będzie zapewnienie użytkownikom jeszcze większej możliwości kontroli i wygody w zamawianiu przejazdów dzięki integracji naszej aplikacji z zegarkiem – mówi Gaweł Boguta, dyrektor IT, członek zarządu iTaxi.pl S.A.
Konferencja Huawei Developer Conference przyciągnęła ponad 300 deweloperów i liderów biznesu, którzy wymieniali się doświadczeniami związanymi z rozwojem Huawei Mobile Services. Wśród zaproszonych partnerów było wielu przedstawicieli branż, takich jak e-commerce, transport, płatności mobilne czy zdrowie, a także firmy współpracujące z Huawei w ramach rozwoju HMS Core i Huawei Ads.
Podczas konferencji Huawei zaprezentował również dane o rozwoju HMS, który angażuje już 5,1 miliona zarejestrowanych deweloperów na całym świecie, a liczba aplikacji zintegrowanych z HMS Core osiągnęła poziom 173 tysięcy (81% więcej niż przed rokiem). Dystrybucja aplikacji w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2021 roku wyniosła 332,1 miliarda. Każdego miesiąca ze sklepu AppGallery korzysta ponad 560 milionów użytkowników, w tym 42 miliony w Europie. Z Petal Maps
w Europie korzysta ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.