Aplikacja Rossmann w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services
Rossmann PL, aplikacja największej sieci drogeryjnej w Polsce, została w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS, w tym najnowszego smartfona Huawei P smart 2021, mogą pobierać aplikację z Huawei AppGallery i w pełni korzystać ze wszystkich oferowanych przez nią funkcjonalności.
Aplikacja Rossmann dołączyła do autorskiego sklepu z aplikacjami AppGallery w zeszłym roku i do tej pory była dostępna dla starszych urządzeń marki opartych o GMS.
Pełna integracja z HMS oznacza, że użytkownicy najnowszych modeli smartfonów z serii P40, z serii Y, Mate 30 Pro, Mate Xs oraz P smart 2021, a także tabletów – MatePad Pro, MatePad i MatePad T8, mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje aplikacja Rossmann.
- Aplikacja Rossmann jest jedną z tych aplikacji, które najczęściej pojawiały się na liście życzeń naszych użytkowników. Bardzo się cieszymy, że jest już dostępna dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei, przede wszystkim tych opartych o Huawei Mobile Services. Stale rosnąca liczba zintegrowanych aplikacji, a także nieustanny rozwój całego ekosystemu Huawei, zapewniają użytkownikom najlepsze wrażenia z korzystania z naszych urządzeń – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
- Podobnie jak firma Huawei, my także chcemy dostarczać rozwiązania, które zapewniają pozytywne wrażenia i są wygodne. Dlatego cieszymy się, że najnowsza, dopracowana wersja naszej aplikacji mobilnej jest już dostępna w AppGallery. Użytkownicy będą mogli korzystać z Listy+, aby planować zakupy w naszych drogeriach. A pomoże im w tym np. funkcja „Sprawdź, czy Ci się nie kończy?” – mówi Bogdan Maksymiec, Dyrektor Marketingu Rossmann Polska.
W autorskim sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery obecnie znajduje się już 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Drogerie Rossmann w Polsce
Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w naszych drogeriach robi ponad 820 tys. Polaków. Pierwszy sklep z naszym logo powstał w 1993 r. w Łodzi. 22 lata później świętowaliśmy otwarcie 1000-nej drogerii w warszawskich Złotych Trasach. Dziś nasza firma to ponad 1450 sklepów i 19 tys. pracowników. Kierujemy się zasadą: jak największy wybór artykułów w rozsądnych cenach. Oferujemy naszym Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. By zakupy były jeszcze prostsze, od lutego 2015 r. uruchomiliśmy sklep internetowy. Logując się na stronie www.rossmann.pl można zamawiać ulubione produkty o dowolnej porze, bez potrzeby ruszania się z domu. Stworzyliśmy również aplikację Rossmann PL, która umożliwia wstąpienie do Klubu Rossmann. Tam na klientów czekają rabaty, a także oferty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.