Komunikaty PR

Aplikacja Rossmann w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services

2020-10-19  |  12:30

Rossmann PL, aplikacja największej sieci drogeryjnej w Polsce, została w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS, w tym najnowszego smartfona Huawei P smart 2021, mogą pobierać aplikację z Huawei AppGallery i w pełni korzystać ze wszystkich oferowanych przez nią funkcjonalności.

 

Aplikacja Rossmann dołączyła do autorskiego sklepu z aplikacjami AppGallery w zeszłym roku i do tej pory była dostępna dla starszych urządzeń marki opartych o GMS.

 

Pełna integracja z HMS oznacza, że użytkownicy najnowszych modeli smartfonów z serii P40, z serii Y, Mate 30 Pro, Mate Xs oraz P smart 2021, a także tabletów – MatePad Pro, MatePad i MatePad T8, mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje aplikacja Rossmann.

 

- Aplikacja Rossmann jest jedną z tych aplikacji, które najczęściej pojawiały się na liście życzeń naszych użytkowników. Bardzo się cieszymy, że jest już dostępna dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei, przede wszystkim tych opartych o Huawei Mobile Services. Stale rosnąca liczba zintegrowanych aplikacji, a także nieustanny rozwój całego ekosystemu Huawei, zapewniają użytkownikom najlepsze wrażenia z korzystania z naszych urządzeń – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

 

- Podobnie jak firma Huawei, my także chcemy dostarczać rozwiązania, które zapewniają pozytywne wrażenia i są wygodne. Dlatego cieszymy się, że najnowsza, dopracowana wersja naszej aplikacji mobilnej jest już dostępna w AppGallery. Użytkownicy będą mogli korzystać z Listy+, aby planować zakupy w naszych drogeriach. A pomoże im w tym np. funkcja „Sprawdź, czy Ci się nie kończy?” – mówi Bogdan Maksymiec, Dyrektor Marketingu Rossmann Polska.

 

W autorskim sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery obecnie znajduje się już 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

 

Drogerie Rossmann w Polsce

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w naszych drogeriach robi ponad 820 tys. Polaków. Pierwszy sklep z naszym logo powstał w 1993 r. w Łodzi. 22 lata później świętowaliśmy otwarcie 1000-nej drogerii w warszawskich Złotych Trasach. Dziś nasza firma to ponad 1450 sklepów i 19 tys. pracowników. Kierujemy się zasadą: jak największy wybór artykułów w rozsądnych cenach. Oferujemy naszym Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. By zakupy były jeszcze prostsze, od lutego 2015 r. uruchomiliśmy sklep internetowy. Logując się na stronie www.rossmann.pl można zamawiać ulubione produkty o dowolnej porze, bez potrzeby ruszania się z domu. Stworzyliśmy również aplikację Rossmann PL, która umożliwia wstąpienie do Klubu Rossmann. Tam na klientów czekają rabaty, a także oferty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.