Komunikaty PR

Aplikacja Stepler na pierwszym miejscu w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji

2022-06-09  |  16:00
Do pobrania pdf ( 0.22 MB )

Stepler to darmowa aplikacja, która premiuje aktywność - im więcej chodzisz i ruszasz się tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Z końcem 2021 dopiero wchodziła na rynek polski, a dzisiaj znajduje się w TOP 10 najpopularniejszych (darmowych) aplikacji i gier mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Najwięcej razy pobrano ją z Google Play, ale najbardziej popularna była wśród użytkowników iPhonów, zyskując pozycję lidera wśród pobieranych aplikacji. 

Stepler przekonał Polaków

Aplikacja Stepler z końcem 2021 roku weszła na polski rynek z myślą o zachęcaniu do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. Już po 3 miesiącach obecności zyskała grono setek tysięcy fanów. Dostępna jest również w Niemczech, Norwegii oraz w Szwecji, gdzie społeczność użytkowników rośnie równie szybko. 

Polski odbiorca i użytkownik aplikacji jest dość specyficzny. Z naszego doświadczenia wynika, że Polaków charakteryzuje dosyć ograniczone zaufanie do otrzymywania czegoś w ramach prezentu, za darmo, ale chętnie korzystają ze wszelkiego rodzaju rabatów, zniżek i promocji. Zdobyta na promocji rzecz zyskuje znaczenie trofea, a otrzymana za darmo jest postrzegana, jako podstęp. W Stepler dołożyliśmy wszelkich starań, aby obalić ten stereotyp i udowodnić, że tak jak na innych rynkach, tak i w Polsce można połączyć przyjemne z pożytecznym: chodzić i wygrywać zdrowie i nagrody. Wygląda na to, że nam się udaje.” - mówi Filip Syta. Country Manager Stepler w Polsce. 

Użytkownicy Androida w lepszej formie niż fani iPhonów?

Stepler jest darmową aplikacją, z której mogą korzystać użytkownicy Androida jak i iOS. W pierwszym kwartale 2022 roku była wiodącą i najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce wśród użytkowników iPhonów. Wedle analiz Google Play aplikacja była również jedną z najpopularniejszych wśród użytkowników Androida i w tym samym czasie zajęła 8. pozycję w ścisłym TOP 10, tuż za Tik-Tokiem. 

To się po prostu opłaca

Mechanizm Stepler jest bardzo prosty - im więcej chodzisz i poruszasz się, tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Każdy, kto korzysta z aplikacji wygrywa. Grono partnerów jest skrupulatnie wybierane, aby użytkownikom dostarczyć najlepsze w swojej kategorii usługi i produkty dostępne na rynku. 

Wśród firm wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie marki, jak: Storytel, Adidas, Kontigo, Bookbeat, Lyko, ICIW, Egmont.

“W naszym przekonaniu system premiowania użytkowników za włożony wysiłek i chęć zmiany dotychczasowego stylu życia na lepszy i zdrowszy, nie musi opierać się na spektakularnie drogich nagrodach. Widzimy, że użytkownicy są bardziej skłonni cieszyć się czymś, w co włożyli pracę - w przypadku Stepler chodzą i są nagradzani. ” - dodaje Filip Syta. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.