Aplikacja Stepler na pierwszym miejscu w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji
Stepler to darmowa aplikacja, która premiuje aktywność - im więcej chodzisz i ruszasz się tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Z końcem 2021 dopiero wchodziła na rynek polski, a dzisiaj znajduje się w TOP 10 najpopularniejszych (darmowych) aplikacji i gier mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Najwięcej razy pobrano ją z Google Play, ale najbardziej popularna była wśród użytkowników iPhonów, zyskując pozycję lidera wśród pobieranych aplikacji.
Stepler przekonał Polaków
Aplikacja Stepler z końcem 2021 roku weszła na polski rynek z myślą o zachęcaniu do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. Już po 3 miesiącach obecności zyskała grono setek tysięcy fanów. Dostępna jest również w Niemczech, Norwegii oraz w Szwecji, gdzie społeczność użytkowników rośnie równie szybko.
“Polski odbiorca i użytkownik aplikacji jest dość specyficzny. Z naszego doświadczenia wynika, że Polaków charakteryzuje dosyć ograniczone zaufanie do otrzymywania czegoś w ramach prezentu, za darmo, ale chętnie korzystają ze wszelkiego rodzaju rabatów, zniżek i promocji. Zdobyta na promocji rzecz zyskuje znaczenie trofea, a otrzymana za darmo jest postrzegana, jako podstęp. W Stepler dołożyliśmy wszelkich starań, aby obalić ten stereotyp i udowodnić, że tak jak na innych rynkach, tak i w Polsce można połączyć przyjemne z pożytecznym: chodzić i wygrywać zdrowie i nagrody. Wygląda na to, że nam się udaje.” - mówi Filip Syta. Country Manager Stepler w Polsce.
Użytkownicy Androida w lepszej formie niż fani iPhonów?
Stepler jest darmową aplikacją, z której mogą korzystać użytkownicy Androida jak i iOS. W pierwszym kwartale 2022 roku była wiodącą i najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce wśród użytkowników iPhonów. Wedle analiz Google Play aplikacja była również jedną z najpopularniejszych wśród użytkowników Androida i w tym samym czasie zajęła 8. pozycję w ścisłym TOP 10, tuż za Tik-Tokiem.
To się po prostu opłaca
Mechanizm Stepler jest bardzo prosty - im więcej chodzisz i poruszasz się, tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Każdy, kto korzysta z aplikacji wygrywa. Grono partnerów jest skrupulatnie wybierane, aby użytkownikom dostarczyć najlepsze w swojej kategorii usługi i produkty dostępne na rynku.
Wśród firm wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie marki, jak: Storytel, Adidas, Kontigo, Bookbeat, Lyko, ICIW, Egmont.
“W naszym przekonaniu system premiowania użytkowników za włożony wysiłek i chęć zmiany dotychczasowego stylu życia na lepszy i zdrowszy, nie musi opierać się na spektakularnie drogich nagrodach. Widzimy, że użytkownicy są bardziej skłonni cieszyć się czymś, w co włożyli pracę - w przypadku Stepler chodzą i są nagradzani. ” - dodaje Filip Syta.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.