Komunikaty PR

Atrakcyjna oferta na huawei.pl z okazji rozpoczęcia szkoły

2020-09-02  |  12:46
Biuro prasowe

W sklepie internetowym huawei.pl ruszyła „Akcja Edukacja”, a w niej wybrane smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki i opaski sportowe marki w atrakcyjnych cenach i zestawach. Osoby, które na starcie roku szkolnego szukają wydajnego laptopa, mogą kupić Huawei MateBook D 15 w rekomendowanej cenie 2499 zł, a na poszukujących niezawodnego smartfona czeka flagowy model Huawei Mate 30 Pro za 2299 zł.

 

W „Akcja Edukacja” znalazło się wiele urządzeń z różnych kategorii produktowych marki, a czas trwania oferty może różnić się w zależności od produktu. Wszystkie produkty oraz szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-back-to-school.html.

 

Oprócz Huawei Mate 30 Pro, w kategorii smartfonów objętych ofertą znajduje się również Huawei nova 5T w rekomendowanej cenie 1199 zł oraz Huawei P30 lite w wersji 256 GB pamięci za 999 zł. Natomiast Huawei P40 lite 5G można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3i w rekomendowanej cenie 1799 zł. Wszystkie te smartfony dostępne są do 13 września.

 

„Akcja Edukacja” daje również okazję zakupu wydajnych laptopów z serii D – Huawei MateBook D 14 można kupić w rekomendowanej cenie 2599 zł, a MateBook D 15 – 2499 zł. W ofercie można znaleźć też Huawei MateBook 13 2020 za 4999 zł oraz Huawei MateBook X Pro 2019 w cenie 3799 zł.

 

Dodatkowo, osoby, które do 13 września kupią na huawei.pl jeden z laptopów – Huawei MateBook X Pro 2020 lub Huawei MateBook 13 2020 - otrzymają unikalną koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Ta oferta dotyczy też jednego ze smartfonów – Huawei P40 Pro+. Liczba koszulek jest ograniczona.

 

W ofercie znajduje się też bogaty wybór smartwatchy, słuchawek i opasek sportowych. Huawei Watch GT 2 (42 mm) jest dostępny za 799 zł, najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2e za 599 zł, natomiast Huawei Watch GT – w cenie 499 zł. W skład oferty wchodzi również opaska sportowa Huawei Band 4, którą można teraz kupić za 129 zł. Smartwatche i opaski w nowych cenach dostępne są do 27 września.

 

Ofertę dopełniają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3, które do 27 września można kupić za 549 zł, a najnowsze FreeBuds 3i dostępne są w atrakcyjnej cenie - 399 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.