Komunikaty PR

Boomerang EMEA prezentuje nową aplikację Boomerang Zabawa

2021-05-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Boom_zabaw ( 0.9 MB )

Boomerang przedstawia nową propozycję dla dzieci i ich rodziców. Boomerang Zabawa to darmowa aplikacja, która poszerza doświadczenie telewizyjne oraz angażuje użytkowników w interaktywną grę z bohaterami ulubionych kreskówek emitowanych w stacji. Produkt jest od dziś dostępny w regionie EMEA w sklepie App Store i Google Play.

 

Z radością ogłaszamy udostępnienie nowej aplikacji. Pozwoli ona fanom z całego regionu EMEA jeszcze częściej wchodzić w interakcję z ulubionymi bohaterami Boomeranga i odkrywać ich pełen zabawy świat – mówi Marc Goodchild, Head of Digital Content Strategy and Product w WarnerMedia EMEA.

Boomerang Zabawa to aplikacja dostosowana wiekowo dla młodszych użytkowników. Znajduje się w niej aż 50 gier i 70 filmów. Interaktywna karuzela z animowanymi postaciami pozwala użytkownikom wybrać jedną z 12 kreskówek, wśród nich m.in. „Tom i Jerry Show”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Zwariowane Melodie” i wiele innych.

W ramach gwarancji bezpieczeństwa dziecka, rodzice mogą kontrolować ustawienia i dowiedzieć się więcej o marce Boomerang w Menu Rodzicielskim, dostępnym wyłącznie po zatwierdzeniu kodu zabezpieczającego. Aplikacja umożliwia wybranie dwóch trybów: Standard View Mode służy do oglądania filmów, a Interactive Story Mode pozwala na zabawę z ulubionymi bohaterami. Młodzi fani mogą polubić i zachować dowolne treści na później w oddzielnym segmencie aplikacji.

Boomerang Zabawa posiada także tryb offline, który pozwala użytkownikom zapisywać treści i cieszyć się grą nawet wtedy, kiedy nie mają dostępu do połączenia internetowego. W pełni darmowa aplikacja dostępna jest do pobrania w App Store oraz Google Play.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior Marketing & PR Manager

Eastern Europe & Poland

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.