Boomerang EMEA prezentuje nową aplikację Boomerang Zabawa
Boomerang przedstawia nową propozycję dla dzieci i ich rodziców. Boomerang Zabawa to darmowa aplikacja, która poszerza doświadczenie telewizyjne oraz angażuje użytkowników w interaktywną grę z bohaterami ulubionych kreskówek emitowanych w stacji. Produkt jest od dziś dostępny w regionie EMEA w sklepie App Store i Google Play.
– Z radością ogłaszamy udostępnienie nowej aplikacji. Pozwoli ona fanom z całego regionu EMEA jeszcze częściej wchodzić w interakcję z ulubionymi bohaterami Boomeranga i odkrywać ich pełen zabawy świat – mówi Marc Goodchild, Head of Digital Content Strategy and Product w WarnerMedia EMEA.
Boomerang Zabawa to aplikacja dostosowana wiekowo dla młodszych użytkowników. Znajduje się w niej aż 50 gier i 70 filmów. Interaktywna karuzela z animowanymi postaciami pozwala użytkownikom wybrać jedną z 12 kreskówek, wśród nich m.in. „Tom i Jerry Show”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Zwariowane Melodie” i wiele innych.
W ramach gwarancji bezpieczeństwa dziecka, rodzice mogą kontrolować ustawienia i dowiedzieć się więcej o marce Boomerang w Menu Rodzicielskim, dostępnym wyłącznie po zatwierdzeniu kodu zabezpieczającego. Aplikacja umożliwia wybranie dwóch trybów: Standard View Mode służy do oglądania filmów, a Interactive Story Mode pozwala na zabawę z ulubionymi bohaterami. Młodzi fani mogą polubić i zachować dowolne treści na później w oddzielnym segmencie aplikacji.
Boomerang Zabawa posiada także tryb offline, który pozwala użytkownikom zapisywać treści i cieszyć się grą nawet wtedy, kiedy nie mają dostępu do połączenia internetowego. W pełni darmowa aplikacja dostępna jest do pobrania w App Store oraz Google Play.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.