Boomerang EMEA prezentuje nową aplikację Boomerang Zabawa
Boomerang przedstawia nową propozycję dla dzieci i ich rodziców. Boomerang Zabawa to darmowa aplikacja, która poszerza doświadczenie telewizyjne oraz angażuje użytkowników w interaktywną grę z bohaterami ulubionych kreskówek emitowanych w stacji. Produkt jest od dziś dostępny w regionie EMEA w sklepie App Store i Google Play.
– Z radością ogłaszamy udostępnienie nowej aplikacji. Pozwoli ona fanom z całego regionu EMEA jeszcze częściej wchodzić w interakcję z ulubionymi bohaterami Boomeranga i odkrywać ich pełen zabawy świat – mówi Marc Goodchild, Head of Digital Content Strategy and Product w WarnerMedia EMEA.
Boomerang Zabawa to aplikacja dostosowana wiekowo dla młodszych użytkowników. Znajduje się w niej aż 50 gier i 70 filmów. Interaktywna karuzela z animowanymi postaciami pozwala użytkownikom wybrać jedną z 12 kreskówek, wśród nich m.in. „Tom i Jerry Show”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Zwariowane Melodie” i wiele innych.
W ramach gwarancji bezpieczeństwa dziecka, rodzice mogą kontrolować ustawienia i dowiedzieć się więcej o marce Boomerang w Menu Rodzicielskim, dostępnym wyłącznie po zatwierdzeniu kodu zabezpieczającego. Aplikacja umożliwia wybranie dwóch trybów: Standard View Mode służy do oglądania filmów, a Interactive Story Mode pozwala na zabawę z ulubionymi bohaterami. Młodzi fani mogą polubić i zachować dowolne treści na później w oddzielnym segmencie aplikacji.
Boomerang Zabawa posiada także tryb offline, który pozwala użytkownikom zapisywać treści i cieszyć się grą nawet wtedy, kiedy nie mają dostępu do połączenia internetowego. W pełni darmowa aplikacja dostępna jest do pobrania w App Store oraz Google Play.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.