Komunikaty PR

Cooler Master GP2711 — nowy monitor już dostępny w sprzedaży

2024-08-29  |  01:00
Biuro prasowe

Cooler Master GP2711 to 27-calowy gamingowy monitor, który dzięki panelowi VA z technologią Mini LED, oferuje współczynnik kontrastu 3000:1, a w trybie HDR+ z lokalnym przyciemnianiem osiąga nawet 3 000 000:1. Oznacza to, że każdy szczegół, od najjaśniejszych po najciemniejsze, jest wyraźnie widoczny, co przekłada się na niezwykle realistyczne doznania wizualne. 

Monitor GP2711 wyposażony został w technologię Quantum Dot i oferuje bogatą paletę barw, z pokryciem 99% sRGB i 95% DCI-P3, co czyni go idealnym wyborem zarówno do pracy, jak i rozrywki. Jednostka oferuje rozdzielczość QHD 2560x1440 zapewniając ostrzejszy obraz oraz większą przestrzeń roboczą. Dodatkowo, zastosowanie folii wzbogaconej kropkami kwantowymi gwarantuje jaśniejsze i żywsze kolory, pokrywając aż 93,5% gamy kolorów Adobe RGB.

Nowość od Cooler Mastera posiada szczytową wartość jasności na poziomie 1000 nitów, co sprawia, że nawet w najbardziej nasłonecznionych pomieszczeniach obraz pozostaje wyraźny i pełen detali. Na uwagę zasługuje również innowacyjny system chłodzenia w postaci unikalnego radiatora i termicznej pokrywy. To rozwiązanie nie tylko obniża temperaturę głównego układu o 5°C, ale także wydłuża trwałość urządzenia o 30%.

Monitor GP2711 wyróżnia się częstotliwością odświeżania na poziomie 165 Hz i czasem reakcji 1 ms. W połączeniu z technologią Adaptive Sync jest w stanie zapewnić animacje bez rwania czy zacinania się obrazu, zapewniając jeszcze lepsze wrażenia z gier. Warto dodać, że monitory te są ręcznie kalibrowane w fabryce, co ma gwarantować nieskazitelną reprodukcję kolorów z deltą E ≤ 2* (tryb sRGB). W rezultacie użytkownik ma oglądać zawartość taką, jaką wyobraził sobie twórca.

Cooler Master GP2711 objęty jest 4-letnią gwarancją i dostępny jest w sprzedaży w cenie ok. 2090 zł.

Pełna specyfikacja na stronie producenta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.