Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki. Vouchery dostępne w tej promocji to odnawialna 30-procentowa zniżka w aplikacji Costa Coffee, 6-miesięczny darmowy dostęp do Tinder Plus, 15 złotych zniżki na pierwszy przejazd z aplikacją Bolt lub 50 złotych rabatu na zakupy w aplikacji eobuwie.pl.
Jak odebrać zniżkę?
Promocja potrwa do 1 listopada. Składa się z dwóch faz. W pierwszej, między 5 a 18 października, w AppGallery promowane będą 32 aplikacje. Za pobranie dowolnych 4 z nich, użytkownik może odebrać nagrodę wybierając między voucherami w aplikacjach Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt lub eobuwie.pl.
W drugiej turze akcji, między 19 października a 1 listopada, zmieni się zestaw 32 aplikacji do pobrania, ale vouchery pozostaną bez zmian. W każdej fazie jedna osoba może skorzystać z promocji maksymalnie dwukrotnie.
Użytkownik zostanie powiadomiony o możliwości wyboru jednego z voucherów za pomocą wiadomości push zaraz po pobraniu 4 aplikacji. Wybrany voucher należy odebrać w ciągu 10 dni wchodząc w zakładkę „Nagrody” w AppGallery. Liczba voucherów jest ograniczona.
Szczegóły akcji i dostępne aplikacje znajdują się na stronie: https://tiny.pl/7ldsj
30% odnawialnej zniżki do Costa Coffee
Voucher w aplikacji Costa Coffee zapewni 30% zniżki na kawę w kawiarniach w całej Polsce (z wyjątkiem lotnisk). Wykorzystana zniżka będzie odnawiana automatycznie co 7 dni aż do 31 grudnia. Warunkiem jest zarejestrowanie się w aplikacji Costa Coffee Polska oraz okazanie kodu rabatowego podczas płacenia za kawę.
Tinder Plus przez 6 miesięcy za darmo
Na użytkowników czeka również bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do wersji Plus w aplikacji Tinder. Aby go aktywować, należy skopiować wygenerowany kod, a następnie umieścić go na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować w aplikacji i ukończyć aktywację. Kod jest ważny do 31 sierpnia 2021 roku.
Zniżki na przejazdy w aplikacji Bolt
Osoby, które wybiorą voucher do aplikacji Bolt, w pierwszej turze, od 5 do 18 października, otrzymają 15 zł zniżki na pierwszy przejazd dla nowych użytkowników. Osoby, które skorzystają z tej zniżki w drugiej fazie akcji, między 19 października a 1 listopada, otrzymają aż dwa vouchery upoważniające do 10 zł zniżki na dowolne przejazdy. Ta druga oferta dotyczy użytkowników, którzy już korzystają z aplikacji Bolt. Vouchery można wykorzystać do 1 listopada 2020 roku.
50 zł na zakupy na eobuwie.pl
Użytkownik, który wybierze voucher w eobuwie.pl, otrzyma 50 zł zniżki na zakupy powyżej 100 zł, do wykorzystania między 5 października a 22 listopada.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.