Komunikaty PR

Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – vouchery do zdobycia w AppGallery

2020-10-06  |  10:00
Biuro prasowe

Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki. Vouchery dostępne w tej promocji to odnawialna 30-procentowa zniżka w aplikacji Costa Coffee, 6-miesięczny darmowy dostęp do Tinder Plus, 15 złotych zniżki na pierwszy przejazd z aplikacją Bolt lub 50 złotych rabatu na zakupy w aplikacji eobuwie.pl.

 

Jak odebrać zniżkę?

Promocja potrwa do 1 listopada. Składa się z dwóch faz. W pierwszej, między 5 a 18 października, w AppGallery promowane będą 32 aplikacje. Za pobranie dowolnych 4 z nich, użytkownik może odebrać nagrodę wybierając między voucherami w aplikacjach Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt lub eobuwie.pl.

 

W drugiej turze akcji, między 19 października a 1 listopada, zmieni się zestaw 32 aplikacji do pobrania, ale vouchery pozostaną bez zmian. W każdej fazie jedna osoba może skorzystać z promocji maksymalnie dwukrotnie.

 

Użytkownik zostanie powiadomiony o możliwości wyboru jednego z voucherów za pomocą wiadomości push zaraz po pobraniu 4 aplikacji. Wybrany voucher należy odebrać w ciągu 10 dni wchodząc w zakładkę „Nagrody” w AppGallery. Liczba voucherów jest ograniczona.

 

Szczegóły akcji i dostępne aplikacje znajdują się na stronie: https://tiny.pl/7ldsj

 

30% odnawialnej zniżki do Costa Coffee

Voucher w aplikacji Costa Coffee zapewni 30% zniżki na kawę w kawiarniach w całej Polsce (z wyjątkiem lotnisk). Wykorzystana zniżka będzie odnawiana automatycznie co 7 dni aż do 31 grudnia. Warunkiem jest zarejestrowanie się w aplikacji Costa Coffee Polska oraz okazanie kodu rabatowego podczas płacenia za kawę.

 

Tinder Plus przez 6 miesięcy za darmo

Na użytkowników czeka również bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do wersji Plus w aplikacji Tinder. Aby go aktywować, należy skopiować wygenerowany kod, a następnie umieścić go na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować w aplikacji i ukończyć aktywację. Kod jest ważny do 31 sierpnia 2021 roku.

 

Zniżki na przejazdy w aplikacji Bolt

Osoby, które wybiorą voucher do aplikacji Bolt, w pierwszej turze, od 5 do 18 października, otrzymają 15 zł zniżki na pierwszy przejazd dla nowych użytkowników. Osoby, które skorzystają z tej zniżki w drugiej fazie akcji, między 19 października a 1 listopada, otrzymają aż dwa vouchery upoważniające do 10 zł zniżki na dowolne przejazdy. Ta druga oferta dotyczy użytkowników, którzy już korzystają z aplikacji Bolt. Vouchery można wykorzystać do 1 listopada 2020 roku.

 

50 zł na zakupy na eobuwie.pl

Użytkownik, który wybierze voucher w eobuwie.pl, otrzyma 50 zł zniżki na zakupy powyżej 100 zł, do wykorzystania między 5 października a 22 listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.