Darmowa półroczna ochrona ekranu w Huawei P50 Pro i P50 Pocket
Huawei przygotował atrakcyjną ofertę serwisową dla nabywców najnowszych flagowych smartfonów Huawei P50 Pro i Huawei P50 Pocket. Wszyscy, którzy do 30 marca zdecydują się na ich zakup, otrzymają darmową, półroczną ochronę ekranu. Ponadto, z okazji premiery nowych urządzeń, Huawei przygotował ofertę serwisową obejmującą wszystkie pozostałe urządzenia w portfolio marki, w tym unikalną ofertę w przypadku utraty jednej ze słuchawek FreeBuds.
Użytkownicy urządzeń Huawei – najnowszych modeli z serii P50 oraz innych smartfonów, laptopów, monitorów, urządzeń wearable i audio, które objęte są gwarancją producenta – do końca lutego będą mogli skorzystać z 40-procentowej zniżki na przedłużenie gwarancji o rok w ramach Huawei Care.
Huawei przygotował też atrakcyjną ofertę dla tych, którzy począwszy od 14 lutego zdecydują się na zakup bezprzewodowych słuchawek z serii FreeBuds. W razie zgubienia lub zniszczenia jednej ze słuchawek (zdekompletowania pary), użytkownicy będą mieli możliwość dokupienia brakującej słuchawki w atrakcyjnej cenie – przez rok od dokonania zakupu urządzenia.
Równocześnie trwa promocja na wymianę baterii we wszystkich smartfonach, tabletach i laptopach z portfolio Huawei.
Darmowa, półroczna ochrona ekranu w smartfonach Huawei z serii P50
Wszyscy, którzy od dnia premiery do 30 marca zdecydują się na zakup najnowszego, flagowego modelu smartfona Huawei P50 Pro lub Huawei P50 Pocket, otrzymają darmową, półroczną ochronę ekranu. Oferta serwisowa obejmuje jednorazowe skorzystanie z bezpłatnej naprawy stłuczonego lub uszkodzonego wyświetlacza. Aby skorzystać z promocji należy osobiście oddać smartfon z uszkodzonym ekranem do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji (lista salonów dostępna jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/) lub wybrać bezpłatną usługę door-to-door, która pozwala zamówić na dowolny adres kuriera i obejmuje również zwrot urządzenia do właściciela tą samą drogą.
Przedłużona o rok gwarancja Huawei Care na wszystkie produkty
Z oferty przedłużenia gwarancji o rok – za cenę niższą o 40% – można skorzystać na dwa sposoby. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl, mogą dobrać przedłużoną gwarancję Huawei Care dostępną w karcie produktu. Zniżka zostanie naliczona automatycznie. Z kolei osoby, które zdecydują się na zakup nowego urządzenia u jednego z partnerów Huawei, bądź już korzystają ze sprzętu Huawei objętego standardową gwarancją producenta, mogą zakupić dodatkowy rok gwarancji Huawei Care przez stronę internetową: https://consumer.huawei.com/pl/support/huawei-care-extended-warranty/#a1, wpisując numer seryjny urządzenia i kod weryfikacyjny widoczny na stronie. Promocja na dodatkowy rok gwarancji dla wszystkich urządzeń Huawei trwa do końca lutego.
Niezależnie od sposobu przedłużenia gwarancji, zostanie ona przypisana do numeru seryjnego urządzenia. Całkowity czas obowiązywania gwarancji można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej: https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/, wpisując numer seryjny urządzenia.
Dla jednego urządzenia można przedłużyć gwarancję Huawei Care tylko raz.
Możliwość dokupienia słuchawek FreeBuds w atrakcyjnej cenie
Oferta obniżonej ceny na zakup brakującej słuchawki dotyczy modeli FreeBuds Lipstick, FreeBuds Pro lub FreeBuds 4. W ciągu 12 miesięcy od zakupu, w przypadku zgubienia lub zniszczenia jednej ze słuchawek, będzie można dokupić brakujący element w cenie 50% wartości nowego produktu oraz sparować go z dotychczasowym etui ładującym i pozostałą słuchawką.
Aby skorzystać z usługi zakupu nowej słuchawki i połączenia jej z dotychczasowym zestawem – etui ładującym i pozostałą słuchawką – konieczne będzie skorzystanie z pomocy serwisu. Użytkownicy będą mogli wybrać jeden z dwóch sposobów realizacji tej usługi:
· osobiście oddać dotychczasowe etui ładujące i pozostałą słuchawkę do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji, gdzie nowa słuchawka zostanie sparowania z urządzeniem;
· skontaktować się z pomocą techniczną Huawei za pośrednictwem infolinii, aplikacji My Huawei, bądź formularza na stronie internetowej i zakupić nową słuchawkę. Salon Serwisowy, który będzie realizował usługę, skontaktuje się bezpośrednio z kupującym, przesyłając link do płatności internetowej za słuchawkę. Po opłaceniu usługi, kurier dostarczy na wskazany adres zamówioną słuchawkę wraz z instrukcją parowania z dotychczasowym zestawem (etui ładującym i pozostałą słuchawką).
Oferta dotyczy modeli Huawei Freebuds Lipstick, Huawei FreeBuds Pro i Huawei FreeBuds 4 zakupionych 14 lutego 2022 roku lub później.
Wymiana baterii w smartfonach, tabletach i laptopach Huawei w atrakcyjnych cenach
Przez cały 2022 trwa promocja na usługę wymiany baterii w smartfonach, tabletach i laptopach Huawei – baterię można wymienić w przypadku smartfonów za 99 zł, tabletów za 139 zł, a laptopów za 199 zł.
Aby skorzystać z oferty, należy wejść na stronę https://consumer.huawei.com/pl/shop/battery-purchase/, wpisać numer seryjny urządzenia oraz kod weryfikacyjny widoczny na stronie, zaakceptować obniżoną cenę usługi i kupić ją przez stronę internetową. Opłacona usługa zostanie przypisana do numeru seryjnego urządzenia. W przypadku niezrealizowania usługi w ciągu 30 dni od daty jej zakupu, środki zostaną zwrócone do klienta.
Po zakupie usługi wymiany baterii na stronie, użytkownicy urządzeń Huawei mogą wybrać jedną z dwóch dróg realizacji tej usługi:
· osobiście oddać urządzenie do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji (lista salonów dostępna jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/battery-service/);
· skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door, która pozwala zamówić kuriera na dowolny adres i obejmuje zwrot urządzenia do właściciela tą samą drogą.
Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:
– na stronie internetowej Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/;
– z poziomu aplikacji My Huawei dostępnej na smartfonach marki;
– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/support/contact-us/.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.