DRAGO entertainment prezentuje Winter Survival Simulator
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Krakowskie studio DRAGO entertainment zapowiada nowy tytuł ze swojego portfolio produkcyjnego – Winter Survival Simulator. Od dziś na platformie Steam dostępna jest karta gry oraz pierwszy teaser zapowiadający produkcję, która jest inspirowana wyprawami Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Znany podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu. Premiera symulatora przetrwania w górach Mount Washington w USA, planowana jest na pierwszą połowę 2021 roku. Wcześniej studio udostępni darmowe demo gry. Jednocześnie DRAGO entertainment pracuje nad średniobudżetową grą o survivalowej tematyce – Red Frost. Aktualnie spółka buduje mocną wishlistę swoich autorskich gier oraz przygotowuje się do przeprowadzenia oferty publicznej.
Dziś na platformie Steam pojawił się pierwszy teaser najnowszego tytułu z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment – Winter Survival Simulator. – To kolejny nasz projekt, po Red Frost, utrzymany w survivalowej konwencji. Red Frost jeszcze przed premierą spotkał się z ogromnym zainteresowaniem graczy, o czym świadczy jego szybki awans do rankingu Steam TOP Wishlist. Mamy nadzieję, że zimowa odsłona survivalu, ze stale zmieniającymi się warunkami pogodowymi równie szybko zyska szerokie grono fanów. Mam tu na myśli amatorów, jak i miłośników nie tylko terenów górskich, ale i fanów skrajnych emocji – mówi Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment. – Aby ta górska przygoda jak najbardziej odzwierciedlała prawdziwą wyprawę, przy tworzeniu gry konsultujemy się z Markiem Kamińskim, znanym podróżnikiem i pierwszym na świecie zdobywcą obu biegunów. Inspirujemy się jego licznymi wyprawami i korzystamy z jego doświadczeń – dodaje. Twórcy gry zapowiadają, że Winter Survival Simulator to forma rozgrywki, która łączy ze sobą elementy survivalu i symulacji, co będzie wymagało od graczy wytrwałości i niemałego sprytu.
Przygoda rozpocznie się niewinnie. Gracz będzie wędrował po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Niespodziewanie jednak jego wyprawa przeobrazi się w pełną grozy i niepewności walkę o przetrwanie. W czasie rozgrywki będzie można doświadczyć zimna, pragnienia, głodu i skrajnego wyczerpania. Projekt, podobnie jak Red Frost, zostanie wzbogacony dynamicznym systemem zmiany pogody, a sama fabuła będzie bardzo realistyczna.
Bohater nie będzie posiadał nadprzyrodzonej mocy, czy specjalistycznych narzędzi. Będzie zdany tylko na siebie, a nieobliczalne górskie warunki, w tym atak m.in. niedźwiedzi, będą utrudniały szczęśliwe zakończenie rozgrywki. Do zadań gracza będzie należało m.in. roztapianie śniegu, polowanie, budowanie schronienia czy wspinanie po urwiskach skalnych.– W pierwszej połowie 2021 roku planujemy release gry. Wcześniej udostępnimy demo WSS, aby zebrać pierwsze opinie graczy. W efekcie to oni pomogą nam stworzyć ostateczny kształt tej produkcji – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO.
Prace nad tytułem wspiera Movie Games, które pełni rolę wydawcy Winter Survival Simulator.
Teaser gry: https://tiny.pl/718kr
DRAGO entertainment obecnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów. Wśród nich jest kilka symulatorów: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband i Detective Simulator. Ponadto spółka przygotowuje się do konsolowego wydania autorskiej gry Treasure Hunter Simulator, która obecnie jest dostępna na PC. Portem tytułu w wersji na Xbox One oraz PlayStation zajmuje się spółka MD Games, natomiast portem na konsole Nintendo Switch spółka UF Games.
Już niebawem spółka zamierza przeprowadzić ofertę publiczną, którą poprzedzać będzie planowany na 2020 rok debiut spółki na rynku NewConnect. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie INC SA.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.