Komunikaty PR

Dziewczyny pomagają na Movember

2024-11-30  |  13:05
Biuro prasowe

Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.

A czy dziewczyny mogą zaangażować się w Movember? Nie mogą zapuścić wąsów, ale zamiast tego zagrają najsłynniejszym wąsaczem na świecie – Mario - w charytatywne streamy na twitchu. Do akcji „Gramy dla jaj” dołączyły znane gamerki takie jak: katymi_, JapAnka, Shini, wiikuu, nieuczesana, meesyka_, maksimercury, Shiianah, wichurka. Akcja jest prosta. One przechodzą różne gry wąsaczem, a Ty oglądasz i możesz wpłacić datek na przejście przez raka.

  • Poczuliśmy wszyscy, że podczas movember’u, poza zapuszczeniem wąsów niewiele zrobiliśmy. W ciągu kilku dni wspólnymi siłami udało nam się przekonać do prostego pomysłu twórczynie, które zrezygnowały z ogrywania popularnych tytułów gier i aby pomóc, streamują gry z Mario. Zapraszamy na streamy i do Rak’n’Rollowej movemberowej zbiórki! - Paweł Szlęk Deputy Creative Director w Feeders Agency.
     
  • Super, że to się dzieje! Zawsze nas jara, jak ludzie nadają charytatywnego sensu temu co ich kręci i sprawia im przyjemność. Zbiórki dla Rak’n’Rolla dzieją się przy okazji koncertów, urodzin, ślubów, biegów, wypraw wysokogórskich, a teraz także coraz częściej przy okazji streamingów. Posyłamy wdzięcznościową pionę wszystkim, którzy pomagają naszym podopiecznym przejść przez raka. Nie ma Rak’n’Rolla bez Was!  - Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll.

 

Podczas akcji streamerzy zachęcają do wpłat na rzecz pracy fundacji pod linkiem https://www.siepomaga.pl/gramydlajaj

Fundacja Rak’n’Roll od 15 lat działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej oraz zachęca do dokonywania zdrowych wyborów i otaczania siebie troską na co dzień.

Za wsparcie merytoryczne odpowiada Fundacja Rak'n'Roll, koncepcja kreatywna i komunikacja po stronie Feeders Agency. Za działania i współprace z influencerami odpowiedzialne są agencje: Feeders Creators, CFA oraz Devils One. Po stronie InStreamly - wsparcie narzędziowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.