Komunikaty PR

Dźwięki „szyte na miarę” – bezprzewodowe słuchawki Clam Elite Fresh ‘n Rebel

2021-06-15  |  16:58
Biuro prasowe

Holenderska marka Fresh ‘n Rebel prezentuje kolejną nowość –  bezprzewodowe słuchawki Clam Elite z cyfrową aktywną redukcją szumów oraz dedykowaną aplikację Personal Sound, która pozwala dostosować odtwarzane przez słuchawki dźwięki do indywidualnych preferencji słuchającego. Co jeszcze wyróżnia nowy, najwyższy model z linii Clam?

Każdy z nas nieco inaczej postrzega niskie, średnie i wysokie częstotliwości. Niektórzy lepiej słyszą wysokie tony, inni zaś są bardziej wyczuleni na basy. Owe różnice w odbieraniu dźwięków skłoniły holenderską markę do stworzenia modelu słuchawek, w których odbiorca może w pełni cieszyć się ulubioną muzyką zgodnie z własnymi preferencjami słuchowymi. A wszystko dzięki zainstalowaniu i użyciu aplikacji Personal Sound. Jak to działa?

Personalizacja dźwięku – tworzenie profilu osobistego w aplikacji Personal Sound

Używana przez markę Fresh ‘n Rebel aplikacja Personal Sound po sparowaniu ze słuchawkami Clam Elite najpierw testuje nasz słuch na wszystkich częstotliwościach. Podczas 3-minutowego testu dźwięki są odtwarzane z różnymi poziomami głośności, zarówno dla lewego jak i prawego ucha. W oparciu o to, które tony są lepiej słyszalne, a które niesłyszalne, tworzony jest profil osobisty, w którym dane częstotliwości są wzmacniane lub zmniejszane. W ten sposób model Clam Elite proponuje użytkownikom maksymalną personalizację dźwięków i idealne dopasowanie do słuchacza. Produkt zatem spodoba się osobom, które nie lubią kompromisów i szukają najlepszej, subiektywnie ocenianej jakości dźwięku. Aplikacja dostępna jest zarówno dla posiadaczy telefonów z systemem Android jak i iOS.

Wydajność na najwyższym poziomie

Analogowa aktywna redukcja szumów (ANC) w niższych modelach Clam wykorzystuje tylko jeden mikrofon w każdej słuchawce (aby zredukować głównie tony basowe). W przypadku Clam Elite, wyposażonych w cyfrową aktywną redukcję szumów, mikrofon znajduje się zarówno po wewnętrznej jak i zewnętrznej stronie każdego nausznika. Doskonałą redukcję szumów zapewniają też: chip komputerowy oraz izolujący kształt nauszników. Za sprawą redukcji większego zakresu częstotliwości dźwięku (do 34 dB) hałas praktycznie nie wydostaje się na zewnątrz. Podobnie jak jeden z niższych modeli – Clam ANC DGTL – Clam Elite pozwala być świadomym otoczenia, wykonując dokładne przeciwieństwo funkcji aktywnej redukcji szumów. Mikrofony na zewnątrz nauszników wzmacniają otaczające dźwięki lub głosy, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej słyszeć wszystko wokół siebie podczas słuchania muzyki bez zdejmowania słuchawek. Zapewnia to bezpieczeństwo podczas korzystania ze słuchawek w ruchu ulicznym.

Piękne, funkcjonalne i inne niż pozostałe

W przeciwieństwie do innych modeli Clam, słuchawki Clam Elite zostały zaprojektowane nie w sześciu a w trzech kolorach: chłodnym niebieskim (Steel Blue), ciemnoszarym (Storm Grey) oraz złotym (Silky Sand). Nowość od Fresh ‘n Rebel może pochwalić się aż 40 godzinami słuchania muzyki bez przerwy (w przypadku niekorzystania z cyfrowego ANC i 30 godzinami w przypadku jego użycia). Oznacza to, że na jednym ładowaniu możemy polecieć np. z Amsterdamu do Rio de Janeiro i z powrotem, albo korzystać z urządzenia przez okrągły tydzień w pracy (40 godzin). Dodatkowo Clam Elite wyposażono w przydatne funkcjonalności np. automatyczne wstrzymanie (muzyka przestaje grać, gdy tylko zdejmiemy słuchawki, a gdy je założymy z powrotem, muzyka będzie kontynuowana tam, gdzie została przerwana) oraz kontrola dotykowa. Ta ostatnia sprawia, że wystarczy dotknąć logo w prawej słuchawce, aby sterować muzyką, głośnością, rozmowami telefonicznymi i asystentem głosowym (Siri i Asystentem Google).

Komfort użytkowania na pierwszym miejscu

Clam Elite są bardzo wygodne w noszeniu dzięki innowacyjnemu kształtowi pałąka, miękkiej warstwie z proteinowej skóry i poduszkom pochłaniającym wilgoć. Po zakończeniu słuchania możemy złożyć słuchawki i schować je w dołączonym etui. Jednocześnie nic nie stoi na przeszkodzie, aby wygodnie nosić je na szyi – także w tej kwestii idealnie dopasowują się do kształtu ramion i klatki piersiowej. W zestawie poza etui znajdziemy też kabel do ładowania (USB-C) oraz kabel audio (3,5 mm). Słuchawki są lekkie – 260 gramów, a czas ich ładowania wynosi 4 godziny.

Clam Elite Fresh ‘n Rebel  w czerwcu 2021 będą dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi 899 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.