Ezviz otwiera oficjalny sklep na portalu Allegro
Grupa FLPR
ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
W ostatnim tygodniu października marka Ezviz, należąca do grupy Hikivision - wiodącego światowego dostawcy produktów i rozwiązań związanych z nadzorem wideo - otworzyła sklep na portalu aukcyjnym Allegro.
Ezviz (od ang. easy vision) to globalna marka inteligentnych rozwiązań do ochrony domu, która powstała w 2012 roku. Od tego czasu firma stopniowo buduje swoją pozycję na europejskim rynku, w tym we Francji, Włoszech, w Niemczech, Grecji, Portugalii, Hiszpanii, Słowacji i w krajach Beneluksu. Marka Ezviz na polskim rynku pojawiła się w 2017 roku. W ciągu ostatnich 3 lat nawiązała współpracę z największymi sieciami sklepów elektronicznych takich jak Media Markt, Leroy Merlin, X-Kom, Neonet czy Komputronik. Ponieważ popyt na smart urządzenia stale wzrasta, tak samo, jak świadomość polaków z zakresu bezpieczeństwa, producent postanowił zintensyfikować działania na tym rynku i rozpoczął współpracę z największą polską platformą handlową — Allegro. Warto dodać, że w 2020 roku serwis dołączył do grona 10 największych platform e-commerce na świecie. Portal miesięcznie odwiedza 194 miliony osób.
W ofercie Ezviz na portalu Allegro znalazły się rozwiązania smart home zapewniające bezpieczeństwo i ochronę posiadłości. Inteligentne rozwiązania doskonale sprawdzą się w domach, restauracjach, szkołach oraz w małych i średnich firmach. Wśród kamer dostępne są zarówno modele zewnętrzne, jak i te przeznaczone do użytku domowego, które dzięki dwukierunkowemu audio umożliwiają kontakt z bliskimi. Urządzenia te wyposażone zostały w wysoką szczelność oraz najnowocześniejsze parametry i funkcje, takie jak redukcja szumów czy detekcja ruchu. To jednak nie wszystko. W asortymencie producenta można znaleźć także wizjery do drzwi, które wysyłają powiadomienie o wykryciu ruchu na smartfon oraz inteligentne wtyczki, które ułatwiają kontrolowanie zużycia prądu. Wszystkie urządzenia mają jeden cel — zapewnić ich użytkownikom bezpieczeństwo, komfort oraz wygodę.
Link do sklepu: https://allegro.pl/uzytkownik/EZVIZ_Shop

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.