Komunikaty PR

Firma Lexmark laureatem prestiżowych nagród Manufacturing Leadership Awards

2022-04-26  |  16:00

Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, po raz jedenasty z rzędu został wyróżniony przez Manufacturing Leadership Awards. W tegorocznej edycji firma anonsowała zwycięstwo w trzech kategoriach: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.

Nagrody Manufacturing Leadership Awards przyznawane są firmom produkcyjnym i organizacjom, kształtującym przyszłość globalnej produkcji poprzez skuteczną transformację cyfrową. Zgłoszone projekty są oceniane przez panel ekspertów analizujących korzyści płynące z wdrożonych rozwiązań i ich zastosowania w produkcji, zwrot z inwestycji i inne kluczowe aspekty. W roku 2022 nagrody te przyznano firmom w 11 różnych kategoriach za światowej klasy osiągnięcia w dziedzinie produkcji. Firma Lexmark została wyróżniona w trzech z nich: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.

W Lexmark nieustannie się skupiamy na tworzeniu i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań. Uzyskane nagrody i wyróżnienia po raz kolejny potwierdzają naszą wiodącą pozycję w branży – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Nie bez znaczenia jest dla nas to, że zostaliśmy docenieni w kategoriach związanych z nowoczesnymi technologiami, zrównoważonym rozwojem czy doskonałym zarządzaniem łańcuchem dostaw. Są to jedne z najważniejszych obszarów, w których rozwija się nasza firma – dodaje.

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

Zespół ds. wprowadzania nowych produktów firmy Lexmark został wyróżniony w kategorii Artificial Intelligence and Machine Learning (sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe) za model wewnętrznej współpracy mający na celu obniżenie kosztów. Lexmark wraz z zespołem zbudował i zautomatyzował system kontroli wizualnej poprzez zintegrowanie urządzenia Lexmark Optra Edge z systemem produkcyjnym firmy Lexmark, dzięki czemu udało im się zredukować o 70% koszty stosowania systemów wizyjnych w zakładach produkcyjnych firmy.

 

Cyfrowe łańcuchy dostaw

Kiedy wskutek pandemii COVID-19 niedobory komponentów osiągnęły poziom krytyczny, firma Lexmark musiała znaleźć nowy sposób zarządzania nimi. Zespół Lexmark Product Delivery został wyróżniony w kategorii Digital Supply Chains (cyfrowe łańcuchy dostaw) za stworzenie rozwiązania, które umożliwia lepszą widoczność dostawców i komponentów. Zespół ten współpracował ze wszystkimi działami firmy w celu zidentyfikowania, zebrania i skonsolidowania danych z wielu źródeł, w tym informacji o popycie i podaży kluczowych producentów, a następnie zbudował cyfrowy odpowiednik łańcucha dostaw, aby poprawić widoczność całego systemu.

 

Ekosystemy współpracy   

Dodatkowo firma Lexmark została wyróżniona w kategorii Collaborative Ecosystems (ekosystemy współpracy) za działania podejmowane w kierunku przejścia na gospodarkę cyrkularną. Zbieranie i ponowne wykorzystanie lub recykling zużytych kaset z tonerem jest jedną z kluczowych inicjatyw firmy Lexmark w zakresie gospodarki cyrkularnej. Program zbierania tonerów marki firmy (LCCP) pozwala klientom szybko zwrócić zużyte kasety do punktów zbiórki w każdym regionie na świecie. Jednak nie każdy z tych punktów posiada sprzęt pozwalający na sprawdzenie zwróconych komponentów, ich potencjału regeneracyjnego i możliwości ponownego wykorzystania. Zespół firmy Lexmark opracował rozwiązanie w chmurze, które daje możliwość zbadać zwrócone kasety bez konieczności stosowania kosztownego sprzętu. Nowe rozwiązanie jest korzystne dla obu stron, ponieważ zapewnia znaczne oszczędności kosztów dla organizacji i przynosi korzyści dla środowiska.

 

Oficjalnie firma Lexmark zostanie wyróżniona podczas gali Manufacturing Leadership Awards 29 czerwca 2022 roku na Marco Island w Florydzie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.