Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych
Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.
- Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery. Polecam zaglądać na huawei.pl – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Bohaterem piewszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PZymmQUxA7k&feature=youtu.be
Na początku grudnia Huawei rozpocznie kampanię świąteczną „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”, która ma inspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie marki. Robert Lewandowski będzie kierował uwagę konsumentów na trzy produkty: smartfon Mate 40 Pro, najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowania treningów i stanu zdrowia, w tym saturacji krwi, a także na bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z funkcją aktywnej redukcji szumów. Materiały wideo w kanałach digital, a także komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach w kraju będą głównymi elementami tej kampanii. Będzie ona widoczna także w kanałach społecznościowych Huawei i w działaniach PR.
Również w grudniu Huawei będzie prowadził kampanię marketingową promującą sklep z aplikacjami AppGallery. Komunikowana będzie różnorodność i bogactwo oferty sklepu oraz obecność ważnych dla konsumentów aplikacji z czterech kategorii: zakupy, gry, muzyka i nawigacja. Jak w wielu poprzednich kampaniach promujących AppGallery, konsumenci korzystający ze sklepu otrzymają ofertę unikalnych benefitów. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone niebawem. Obecnie w sklepie AppGallery znajduje się 96 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąc polskich.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.