Fresh 'n Rebel stworzył ogromną (XXXXL) torbę Tote Bag na letnie gadżety
Czy to dzień relaksu na plaży czy poważniejsza wyprawa na zakupy, ta limitowana edycja XXXXL Tote Bag zadba o bezpieczne przechowanie wszystkich niezbędników. Bez problemu pomieści sprzęt elektroniczny, laptop, czytnik eBooków, książki czy wszelkie przedmioty osobiste.
Ponadwymiarowa torba na ramię
Wielka torba Tote Bag jest niezwykle funkcjonalna, ale może też stać się ulubionym dodatkiem do każdej letniej stylizacji. Płócienny materiał i zabawny design sprawiają, że jest to prawdziwy znak rozpoznawczy modnego miejskiego nomada. Nie lubisz dużych toreb? Za pomocą trzech przycisków można łatwo przekształcić tę wielgachną torbę w jej znacznie mniejszy odpowiednik. Jej długość po rozwinięciu wynosi 70 cm (w formie zrolowanej 35 cm), z kolei szerokość to 49 cm.
W dodatku dysponuje sześcioma sprytnie zaprojektowanymi kieszeniami do przenoszenia niezbędnych przedmiotów, w tym z logo Fresh 'n Rebel (np. głośnika bezprzewodowego, słuchawek czy powerbanka). W torbie Tote Bag na pewno nie zabranie miejsca, aby wrzucić tam inne przedmioty, tak potrzebne latem.
Zdobądź ją za darmo!
W ramach przygotowań do lata, marka Fresh 'n Rebel rozpoczyna kampanię z zupełnie nową torbą Tote Bag. Od 3 czerwca do 31 lipca torbę można otrzymać za darmo przy zamówieniach od 50 euro (liczba ograniczona!). Wydając co najmniej 50 euro na produkty Fresh 'n Rebel zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online u sprzedawców detalicznych, po wypełnieniu specjalnego formularza na stronie freshnrebel.com/summertotebag możesz odebrać torbę Tote Bag po załączeniu dowodu zakupu w formie zdjęcia lub skanu. Natomiast podczas zakupów w sklepie internetowym Fresh 'n Rebel darmowa torba Tote Bag zostanie automatycznie dodana do koszyka po spełnieniu wymagań. Torba jest warta ok. 130 zł.
O Fresh 'n Rebel
Fresh 'n Rebel tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.
Jesień z lampami UV-C Sterilon od Lena Lighting
Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.