Fresh 'n Rebel stworzył ogromną (XXXXL) torbę Tote Bag na letnie gadżety
Czy to dzień relaksu na plaży czy poważniejsza wyprawa na zakupy, ta limitowana edycja XXXXL Tote Bag zadba o bezpieczne przechowanie wszystkich niezbędników. Bez problemu pomieści sprzęt elektroniczny, laptop, czytnik eBooków, książki czy wszelkie przedmioty osobiste.
Ponadwymiarowa torba na ramię
Wielka torba Tote Bag jest niezwykle funkcjonalna, ale może też stać się ulubionym dodatkiem do każdej letniej stylizacji. Płócienny materiał i zabawny design sprawiają, że jest to prawdziwy znak rozpoznawczy modnego miejskiego nomada. Nie lubisz dużych toreb? Za pomocą trzech przycisków można łatwo przekształcić tę wielgachną torbę w jej znacznie mniejszy odpowiednik. Jej długość po rozwinięciu wynosi 70 cm (w formie zrolowanej 35 cm), z kolei szerokość to 49 cm.
W dodatku dysponuje sześcioma sprytnie zaprojektowanymi kieszeniami do przenoszenia niezbędnych przedmiotów, w tym z logo Fresh 'n Rebel (np. głośnika bezprzewodowego, słuchawek czy powerbanka). W torbie Tote Bag na pewno nie zabranie miejsca, aby wrzucić tam inne przedmioty, tak potrzebne latem.
Zdobądź ją za darmo!
W ramach przygotowań do lata, marka Fresh 'n Rebel rozpoczyna kampanię z zupełnie nową torbą Tote Bag. Od 3 czerwca do 31 lipca torbę można otrzymać za darmo przy zamówieniach od 50 euro (liczba ograniczona!). Wydając co najmniej 50 euro na produkty Fresh 'n Rebel zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online u sprzedawców detalicznych, po wypełnieniu specjalnego formularza na stronie freshnrebel.com/summertotebag możesz odebrać torbę Tote Bag po załączeniu dowodu zakupu w formie zdjęcia lub skanu. Natomiast podczas zakupów w sklepie internetowym Fresh 'n Rebel darmowa torba Tote Bag zostanie automatycznie dodana do koszyka po spełnieniu wymagań. Torba jest warta ok. 130 zł.
O Fresh 'n Rebel
Fresh 'n Rebel tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą.
Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.
Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.