Komunikaty PR

Fresh 'n Rebel stworzył ogromną (XXXXL) torbę Tote Bag na letnie gadżety

2024-06-04  |  11:03

Czy to dzień relaksu na plaży czy poważniejsza wyprawa na zakupy, ta limitowana edycja XXXXL Tote Bag zadba o bezpieczne przechowanie wszystkich niezbędników. Bez problemu pomieści sprzęt elektroniczny, laptop, czytnik eBooków, książki czy wszelkie przedmioty osobiste.

Ponadwymiarowa torba na ramię

Wielka torba Tote Bag jest niezwykle funkcjonalna, ale może też stać się ulubionym dodatkiem do każdej letniej stylizacji. Płócienny materiał i zabawny design sprawiają, że jest to prawdziwy znak rozpoznawczy modnego miejskiego nomada. Nie lubisz dużych toreb? Za pomocą trzech przycisków można łatwo przekształcić tę wielgachną torbę w jej znacznie mniejszy odpowiednik. Jej długość po rozwinięciu wynosi 70 cm (w formie zrolowanej 35 cm), z kolei szerokość to 49 cm.

W dodatku dysponuje sześcioma sprytnie zaprojektowanymi kieszeniami do przenoszenia niezbędnych przedmiotów, w tym z logo Fresh 'n Rebel (np. głośnika bezprzewodowego, słuchawek czy powerbanka). W torbie Tote Bag na pewno nie zabranie miejsca, aby wrzucić tam inne przedmioty, tak potrzebne latem.

Zdobądź ją za darmo!

W ramach przygotowań do lata, marka Fresh 'n Rebel rozpoczyna kampanię z zupełnie nową torbą Tote Bag. Od 3 czerwca do 31 lipca torbę można otrzymać za darmo przy zamówieniach od 50 euro (liczba ograniczona!). Wydając co najmniej 50 euro na produkty Fresh 'n Rebel zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online u sprzedawców detalicznych, po wypełnieniu specjalnego formularza na stronie freshnrebel.com/summertotebag możesz odebrać torbę Tote Bag po załączeniu dowodu zakupu w formie zdjęcia lub skanu. Natomiast podczas zakupów w sklepie internetowym Fresh 'n Rebel darmowa torba Tote Bag zostanie automatycznie dodana do koszyka po spełnieniu wymagań. Torba jest warta ok. 130 zł.

O Fresh 'n Rebel

Fresh 'n Rebel tworzy mobilne akcesoria, z którymi ludzie chcą być widziani i które uzupełniają nasz osobisty styl. Wierzy, że wybór oryginalności poprzez bycie odważnym sprawia, że jesteś sobą. 

 

Produkty z logo tego producenta wspierają każdego w pozostawaniu autentycznym i wyrażaniu siebie na swój własny sposób, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że indywidualność jest rzadkością. Fresh 'n Rebel motywuje do wyjścia ze strefy komfortu, otwarcia się na nowe doświadczenia i poczucie, że można wybrać inaczej. Ośmiela wszystkich, by decydowali się na odważne rozwiązania zamiast tych nudnych i banalnych, głównie poprzez znalezienie oraz zaakceptowanie swojego wewnętrznego buntownika.  

Każdego dnia marka produkuje mobilne akcesoria, które mogą odzwierciedlać wyjątkową osobowość i styl. Fresh 'n Rebel oferuje słuchawki nauszne, wokółuszne i douszne, słuchawki typu True Wireless, wodoodporne głośniki Bluetooth, powerbanki, a także pasujące do nich wszystkich ładowarki oraz kable.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jesień z lampami UV-C Sterilon od Lena Lighting Biuro prasowe
2024-11-06 | 01:00

Jesień z lampami UV-C Sterilon od Lena Lighting

Jesień to czas szybszego rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii oraz zwiększonej liczby zachorowań, dlatego tak ważne jest zadbanie o zdrowe otoczenie. Zapewnienie czystości
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zakupy

Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić

Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów.  Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.