Fundacja Avalon z kolejną szansą na nagrodę w Konkursie Kreatura 2023!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Kampania społeczna Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, realizowana od grudnia 2022 do końca lutego 2023, znów została doceniona i ma szansę na kolejną nagrodę! Tym razem, w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2023 w kategorii Kampania społeczna/CSR (kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych). Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędą się 30 listopada.
Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji dla twórców, firm oraz podmiotów, tworzących przekazy cechujące się innowacyjnością, świeżością, lekkością oraz promocją unikatowych wartości. W ubiegłym roku jury nagrodziło kampanię „Pełnosprawni w miłości”, a teraz szansę na wyróżnienie ma drugi wspólny projekt Fundacji Avalon i Agencji Nie Do Ogarnięcia – kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce”, która pokazuje, że niepełnosprawność nie ogranicza, a codzienna rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami jest przeplatana radosnymi i trudnymi momentami, co stanowi normę dla wszystkich.
Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że nasze działania są dostrzegane również w świecie marketingu i reklamy. Kampanią społeczną “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, ale i wszystkimi naszymi kampaniami społecznymi zmieniamy obraz niepełnosprawności. Ta nominacja pokazuje nam, że warto poruszać ważnie społecznie tematy i udowadniać, że osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne, a niepełnosprawność nie musi stanowić bariery w realizacji życiowych planów. Nie zwalniamy tempa i szykujemy kolejną kampanię, której premiera odbędzie się w grudniu.- Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” była współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.