Fundacja Avalon z kolejną szansą na nagrodę w Konkursie Kreatura 2023!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Kampania społeczna Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, realizowana od grudnia 2022 do końca lutego 2023, znów została doceniona i ma szansę na kolejną nagrodę! Tym razem, w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2023 w kategorii Kampania społeczna/CSR (kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych). Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędą się 30 listopada.
Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji dla twórców, firm oraz podmiotów, tworzących przekazy cechujące się innowacyjnością, świeżością, lekkością oraz promocją unikatowych wartości. W ubiegłym roku jury nagrodziło kampanię „Pełnosprawni w miłości”, a teraz szansę na wyróżnienie ma drugi wspólny projekt Fundacji Avalon i Agencji Nie Do Ogarnięcia – kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce”, która pokazuje, że niepełnosprawność nie ogranicza, a codzienna rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami jest przeplatana radosnymi i trudnymi momentami, co stanowi normę dla wszystkich.
Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że nasze działania są dostrzegane również w świecie marketingu i reklamy. Kampanią społeczną “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, ale i wszystkimi naszymi kampaniami społecznymi zmieniamy obraz niepełnosprawności. Ta nominacja pokazuje nam, że warto poruszać ważnie społecznie tematy i udowadniać, że osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne, a niepełnosprawność nie musi stanowić bariery w realizacji życiowych planów. Nie zwalniamy tempa i szykujemy kolejną kampanię, której premiera odbędzie się w grudniu.- Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” była współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.