Galardia sięga po sztuczną inteligencję i ogłasza konkurs na „CH przyszłości"
Każdy, kogo choć trochę interesuje rozwój sztucznej inteligencji, ma teraz okazję samodzielnie przetestować jej możliwości. Na fanpage CH Galardia na Facebooku został ogłoszony niecodzienny konkurs, w który galeria angażuje fascynujący obszar jakim jest AI.
Mimo zaawansowanych technologii, które zostaną wykorzystane w tym konkursie, zadanie dla uczestników jest bardzo proste. Wystarczy zastanowić się nad swoją wizją „centrum handlowego przyszłości”, a następnie w kilku zdaniach opisać ją w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage CH Galardia. Można opisać zarówno wygląd budynku jak i np. proces robienia zakupów.
Następnie Galardia, za pomocą sztucznej inteligencji wygeneruje obrazy ukazujące wygląd centrum handlowego przyszłości, na podstawie poszczególnych wizji opisanych w komentarzach.
„Chcemy zaprosić naszych klientów, by wspólnie z nami stworzyli wizję „centrum handlowego przyszłości”, które jest nowoczesne, ekologiczne, wspiera zrównoważony rozwój oraz jest przestrzenią, spełniającą oczekiwania i odpowiadającą na potrzeby lokalnych społeczności. Wykorzystanie do tego niesamowitych możliwości AI pozwoli nam zobrazować opisane hasłowo pomysły i zobaczyć na własne oczy jak mogą wyglądać takie centra w przyszłości, może wcale nie tak dalekiej. Jesteśmy bardzo podekscytowani i ciekawi tych projektów” – mówi Paulina Szymczukiewicz, Head of Marketing Sierra Balmain, spółki zarządzającej Centrum Handlowym Galardia, która jest pomysłodawcą konkursu.
Specjalne Jury konkursowe wybierze 10 najbardziej kreatywnych obrazów, a ich autorzy przejdą do drugiego etapu konkursu, w którym to internauci, na fanpage CH Galardii będą głosować na najciekawszy ich zdaniem projekt centrum handlowego przyszłości, wygenerowany przez sztuczną inteligencję.
Trzy zwycięskie obrazy zostaną nagrodzone kartami pre-paid na zakupy w CH Galardia. Za zajęcie pierwszego miejsca przewidziano karty o wartości 500 zł, a za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca karty o wartości 250zł.
Konkurs rozgrywa się na fanpage CH Galardia na Facebooku. Komentarze, w ramach pierwszego etapu konkursu publikować można do 27 czerwca, do godziny 23.59. Drugi etap rozpocznie się 29 czerwca
i potrwa do 5 lipca. Szczegółowe informacje oraz regulamin dostępne są na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/wejdz-do-swiata-sztucznej-inteligencji-i-wygraj-voucher-na-zakupy-o-wartosci-500-zl/
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.