Gamingowy Huawei MateView GT Standard Edition w nowej ofercie na huawei.pl
Huawei MateView GT Standard Edition, pierwszy monitor gamingowy marki, dostępny jest teraz w sklepie huawei.pl w wersji bez soundbara, w nowej ofercie przedsprzedażowej. Monitor można kupić za 1799 zł w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 za 1 zł albo w zestawie z głośnikiem Huawei Sound, również za 1 zł.
Nowa oferta przedsprzedaży MateView GT Standard Edition w sklepie huawei.pl potrwa do 22 sierpnia, a dostawa produktu do kupujących zostanie zrealizowana we wrześniu. Link do oferty: https://consumer.huawei.com/pl/shop/product/huawei-mateview-gt-se
Monitor Huawei MateView GT Standard Edition jest wyposażony w 34-calowy wyświetlacz o proporcjach 21:9, którego krzywizna wynosi 1500R. Ekran urządzenia obsługuje rozdzielczość wynoszącą 3440 x 1440 pikseli. Wyświetlacz zwiększa dokładność odwzorowania kolorów, dzięki obsłudze przestrzeni barw DCI-P3. Każdy pojedynczy panel wyświetlacza jest fabrycznie skalibrowany tak, aby wyróżniał się wartością Delta na poziomie E <2. Co więcej, MateView GT Standard Edition obsługuje szczytową jasność 350 nitów. Współczynnik kontrastu wyświetlacza wynosi 4000:1.
Nowy monitor Huawei obsługuje częstotliwość odświeżania na poziomie 165 Hz oraz dedykowany tryb eSport, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się wysokim komfortem korzystania z urządzenia, szczególnie podczas grania w zaawansowane gry komputerowe. Został też wyposażony w funkcję Dark Field Control, która dostosowuje jasność wyświetlacza w scenach o słabym oświetleniu. MateView GT Standard Edition zapewnia też ochronę oczu użytkownika – w urządzeniu zastosowano technologię ograniczającą emisję niebieskiego światła, potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland oraz ograniczono efekt migotania ekranu.
Huawei Mateview GT Standard Edition wyposażony jest w szeroką gamę portów, w tym dwa porty HDMI 2.0, port DisplayPort 1.4 oraz port zasilania USB typu C.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.