Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Design
Huawei, podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Mate 40, zaprezentował ekskluzywną wersję swojego najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2 Pro – wersję Porsche Design. Klasyczny i zarazem luksusowy design oraz innowacyjne funkcje czynią zegarek najbardziej zaawansowanym modelem w portfolio smartwatchy marki.
Kultowy design inspirowany kultowymi samochodami
Zegarek inspirowany jest kultowymi samochodami sportowymi – tytanowa, opływowa tarcza oraz logo Porsche Design wkomponowane w tarczę zegarka nadają smartwatchowi eleganckiego wyglądu. Watch GT 2 Pro w nowej wersji wyposażony jest w pasek wykonany z tytanu, który w procesie piaskowania uzyskał matowe wykończenie, a tytanowa klamra z logo Porsche Design pozwala na jego szybkie odpięcie. Dedykowane temu modelowi tarcze zegarka podkreślają niepowtarzalny design. Informacje wyświetlane na tarczy są czytelne dzięki E-PURE, która przenosi kultową tarczę analogową w erę cyfrową.
Innowacyjne funkcje i długi czas pracy
Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design wyposażony jest w baterię, która pozwala na dwa tygodnie pracy bez ładowania. Smartwatch obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym trening na świeżym powietrzu i w pomieszczeniu, między innymi golf, narciarstwo czy wspinaczka górska. Zegarek jest również wodoodporny do 50 metrów.
Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design jeszcze dokładniej monitoruje tętno dzięki ulepszonej technologii Huawei TruSeen™ 4.0+ oraz soczewce LED 6 w 1 umieszczonej na tylnej, ceramicznej części zegarka. Soczewka wykonana jest z szafiru, aby zapewnić jeszcze lepsze przewodzenie światła i dokładne śledzenie tętna. Smartwatch oferuje również całodobowe monitorowanie stanu zdrowia, poziomu stresu czy snu, a także mierzy natlenienie krwi Sp02.
Informacje o dostępności Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.