Komunikaty PR

Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Design

2020-10-22  |  14:35
Biuro prasowe

Huawei, podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Mate 40, zaprezentował ekskluzywną wersję swojego najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2 Pro – wersję Porsche Design. Klasyczny i zarazem luksusowy design oraz innowacyjne funkcje czynią zegarek najbardziej zaawansowanym modelem w portfolio smartwatchy marki.

 

Kultowy design inspirowany kultowymi samochodami

Zegarek inspirowany jest kultowymi samochodami sportowymi – tytanowa, opływowa tarcza oraz logo Porsche Design wkomponowane w tarczę zegarka nadają smartwatchowi eleganckiego wyglądu. Watch GT 2 Pro w nowej wersji wyposażony jest w pasek wykonany z tytanu, który w procesie piaskowania uzyskał matowe wykończenie, a tytanowa klamra z logo Porsche Design pozwala na jego szybkie odpięcie. Dedykowane temu modelowi tarcze zegarka podkreślają niepowtarzalny design. Informacje wyświetlane na tarczy są czytelne dzięki E-PURE, która przenosi kultową tarczę analogową w erę cyfrową.

 

Innowacyjne funkcje i długi czas pracy

Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design wyposażony jest w baterię, która pozwala na dwa tygodnie pracy bez ładowania. Smartwatch obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym trening na świeżym powietrzu i w pomieszczeniu, między innymi golf, narciarstwo czy wspinaczka górska. Zegarek jest również wodoodporny do 50 metrów.

 

Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design jeszcze dokładniej monitoruje tętno dzięki ulepszonej technologii Huawei TruSeen™ 4.0+ oraz soczewce LED 6 w 1 umieszczonej na tylnej, ceramicznej części zegarka. Soczewka wykonana jest z szafiru, aby zapewnić jeszcze lepsze przewodzenie światła i dokładne śledzenie tętna. Smartwatch oferuje również całodobowe monitorowanie stanu zdrowia, poziomu stresu czy snu, a także mierzy natlenienie krwi Sp02.

 

Informacje o dostępności Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.