Gratka dla fanów Hunt Together! Gra będzie dostępna w bibliotece Meta Quest+
Już 1 października br. mrożąca krew w żyłach rozgrywka, w której gracze wcielą się w rolę Ducha lub nieustraszonego Łowcy, pojawi się w prestiżowej, słynącej z wyselekcjonowanych tytułów bibliotece gier Meta Quest+. Tytuł wydawany przez Carbon Studio i współfinansowany przez Metę będzie dostępny dla korzystających z abonamentu subskrybentów gogli Meta Quest Pro, Quest 2 i Quest 3 do 31 marca 2025 r. (z możliwością przedłużenia). Obecność gry w bibliotece Meta Quest+ pozwoli zwiększyć jej rozpoznawalność, dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, wpływając pozytywnie na wyniki finansowe spółki notowanej na rynku NewConnect.
- Udostępnienie gry Hunt Together w Meta Quest+ to dla nas wielki zaszczyt, ponieważ w bibliotece znajdują się jedynie najlepsze tytuły VR, które wyróżniają się wysoką jakością oraz popularnością. Nasza produkcja od początku cieszy się dużą sympatią ze strony fanów i doczekała się już kilku aktualizacji, dzięki którym gracze zyskali dostęp do nowych zadań i map. Dzisiaj, celebrując sukces, jakim jest dołączenie do prestiżowej biblioteki Meta Quest+ z przyjemnością zapowiadamy dalsze wsparcie oraz rozwój tego tytułu – mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.
Gra Hunt Together, która na Quest Store uzyskała bardzo dobrą ocenę – 4,3 na 5 gwiazdek, jest już dostępna na platformach Meta Quest 2 i 3, PC VR oraz Virtuix Omni One. Oferuje ona graczom 2 typy rozgrywki Player vs Player, w ramach których fani mogą zmierzyć się z przyjaciółmi w trybie pojedynku (1v1) lub Hide And Seek (1v3). Gracze PCVR rywalizują w cross-platformowych pojedynkach z użytkownikami wersji Meta Quest, tocząc emocjonujące pojedynki m.in. w nawiedzonej posiadłości, sierocińcu lub opuszczonej kopalni.
- Obecność naszego tytułu na Meta Quest+ to niespodzianka dla graczy lubiących mrożące krew w żyłach wyzwania podane w atrakcyjnej wizualnie formie. Jednocześnie dla Carbon Studio jest to szansa na zwiększenie widoczności tytułu oraz gwarancja stabilnych zysków z tytułu umowy pozwalającej na dołączenie gry do subskrypcji. Jestem przekonany, że nasza współpraca z Meta Platforms Technologies LLC przyniesie korzyści zarówno fanom Hunt Together, jak i naszym Akcjonariuszom – podsumowuje prezes spółki.
Carbon Studio zapowiedziało ogłoszenie 1 października 2024 r. szczegółów dotyczących roadmapy oraz kolejnych aktualizacji Hunt Together.
***
O spółce
Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich producentów VR, MR i AR:Meta, HTC, PlayStation VR, Pico, a także komputery PC i konsole. Portfolio Carbon Studio zawiera znane i cenione na rynku tytuły, m.in.: The Wizards, The Wizards – Dark Times i Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.