Hama definiuje trwałość. Etui dla iPhone'a 15 Always Clear i Fantastic Feel
Producent oferuje swoje przezroczyste i czarne pokrowce do najnowszej generacji smartfonów iPhone 15, w tym modelu Plus, Pro i Pro Max. Są one odporne na wstrząsy i zarysowania, pozwalają też na ładowanie indukcyjne. Wykonane zostały m.in. z innowacyjnego materiału D3O, który nie żółknie wraz z upływem czasu.
Marka Hama rozwija swoje portfolio produktów komplementarnych do oferty amerykańskiego giganta z logo nadgryzionego jabłka. Efektem jest premiera etui do najnowszej odsłony iPhone’ów, zaprezentowanych przez Apple w poprzednim miesiącu. Niemiecka marka przygotowała swoje pokrowce z serii Always Clear i Fantastic Feel w każdej wersji iPhone’a 15 w atrakcyjnej cenie.
Wszystkie pokrowce Always Clear są przezroczyste, by móc eksponować wyjątkową, prestiżową stylistykę tych telefonów, a zostały wykonane z materiału D30 (termoplastyczny poliuretan). Najważniejszą jego zaletą jest fakt, że zawsze wygląda jak nowy i nie żółknie wraz z upływem czasu, co jest zmorą wielu innych tego typu pokrowców na smartfon. Futerał zakrywa też boczne przyciski iPhone’a, a więc chroni go przed dostaniem się kurzu i tworzy dobry punkt nacisku. Oczywiście głośnik i gniazdo ładowania pozostają odsłonięte.
Materiał jest antypoślizgowy, elastyczny i cienki, nie wpływa więc na smukłość telefonu. Co więcej, strukturalne wnętrze z punktami siatki zapobiega elektrostatycznemu zasysaniu, dzięki czemu pomiędzy osłoną ochronną a tyłem smartfona nie powstaje nieestetyczny błonka.
Warto wspomnieć, że tylna obudowa jest odporna na zarysowania. Klucze, długopisy, monety i inne przedmioty - często znajdujące się w torbie lub kieszeni - nie mają szansy uszkodzić futerału ani samego smartfona. Producent pomyślał o podwyższonych krawędziach etui, co zapewnia ochronę wystających obiektywów aparatu bez ryzyka pogorszenia jakości zdjęć. Nie mogło tu zabraknąć dodatkowej ochrony ekranu iPhone’a za sprawą osłony w postaci podwyższonych krawędzi na całym obwodzie. Pokrowiec umożliwia też ładowanie bezprzewodowe i jest kompatybilny z produktami Apple MagSafe oraz Hama MagLine.
Etui do Hama Always Clear są już dostępne w sprzedaży w cenie 39,90 zł niezależnie od modelu iPhone’a.
Hama oferuje też podobne pokrowce z serii Fantastic Feel do iPhone’a 15, Plus i Pro. Od wyżej opisanego różni się tym, że nie jest przezroczysty, tylko czarny. Jego nieklejąca się powierzchnia z jedwabistym wykończeniem gumowo-olejkowym pozostaje wyjątkowa przyjemna w dotyku. Sugerowana cena detaliczna etui wynosi 59,90 zł.
Więcej szczegółów znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.