Komunikaty PR

Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W

2024-08-01  |  13:17

Trafiły właśnie do oferty niemieckiej marki. Charakteryzują się obecnością złącza USB-C, wyjątkowo kompaktowymi rozmiarami i obsługą przyspieszających ładowanie najnowszych technologii Power Delivery oraz Qualcomm Quick Charge. 

Producent nie zwalnia tempa i jeszcze bardziej rozbudowuje i tak szeroki segment swoich akcesoriów GSM. Ładowarki Hama SuperMini, jak sama nazwa wskazuje, powstały z myślą o maksymalnej oszczędności miejsca. Dysponują odpowiednio 20 W i 25 W mocy wyjściowej.

Dzięki zastosowaniu technologii System on Chip (SoC), udało się opracować urządzenia, które nie tylko pozostają małe i lekkie, ale również niezwykle wydajne. Wymiary korpusu obu modeli wynoszą: 2,9 cm głębokości, 2,75 cm szerokości i tyle samo wysokości. Takie gabaryty sprawiają, że każda z nich idealnie nadaje się do podróży, nie zajmując dużo miejsca w bagażu, a dzięki wąskiej wtyczce nie blokują innych gniazd w listwie zasilającej. Te nowości w portfolio firmy Hama utrzymano w stonowanej, białej kolorystyce z obustronnym złączem USB-C, pomalowanym na zielono.

Obie ładowarki Hama SuperMini kompatybilne z technologiami szybkiego ładowania Power Delivery i Qualcomm Quick Charge 2.0/3.0. Dzięki temu urządzenia obsługujące te technologie mogą być przywrócone do pełnej używalności w mgnieniu oka. Dla przykładu, wystarczy zaledwie 30 minut, aby naładować telefon do stanu 60 proc. baterii.

Producent zadbał o bezpieczeństwo użytkowników. Ładowarki zostały wyposażone w szereg zabezpieczeń przed przeładowaniem, przegrzaniem i spięciem. Wbudowany procesor IC rozpoznaje podłączone urządzenie i dobiera odpowiednie, bezpieczne napięcie prądu ładowania, co chroni akumulator przed uszkodzeniem. Dzięki temu, użytkownik może być pewny, że jego urządzenie jest zasilane energią w sposób bezpieczny i efektywny.

Dzięki technologii Power Delivery, ładowarki mogą współpracować z szeroką gamą urządzeń - od smartfonów po kontrolery do gier i tablety, a także mniejsze gadżety, jak słuchawki czy głośniki mobilne.

Katalogowa cena ładowarki SuperMini o mocy 20 W wynosi 49,90 zł, a jej odpowiednik o mocy 25 W kosztuje 59,90 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.