Komunikaty PR

Hisense 65” U8GQ 4K ULED TV uznany przez EISA za najlepszy telewizor rodzinny

2021-08-19  |  10:30
Biuro prasowe

Jeden z najpopularniejszych modeli telewizorów Hisense 65'' U8GQ 4K ULED TV, otrzymał od Expert Imaging and Sound Association wyróżnienie EISA Family TV 2021-2022. Model został doceniony za doskonały stosunek jakości do ceny. Nagroda jury złożonego z ekspertów w dziedzinie m.in. TV, hi-fi i elektroniki mobilnej jest wyrazem uznania dla Hisense za konsekwencję w dostarczaniu konsumentom na całym świecie najwyższej jakości i niezawodnych produktów.

 

Hisense 65'' U8GQ 4K ULED TV zaspokoi potrzeby wszystkich czonków rodziny m.in. dzięki rozbudowanemu środowiku Smart TV (VIDAA OS) z łatwym i szybkim dostępem do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv, a także CDA.pl. To idealne rozwiązanie do każdego rodzinnego salonu.

 

Jesteśmy dumni, że kolejna generacja telewizora ULED U8 została nagrodzona i zyskała zaufanie wśród jury EISA, które kieruje się wysokim poziom kryteriów technologicznych. Ideą marki jest dostarczanie najlepszych produktów na rynek i model Hisense 65U8GQ jest tego przykładem. Telewizor zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu oraz - co nie jest standardem w każdym telewizorze – również dźwięku dzięki wielokanałowemu systemowi nagłośnienia. Jesteśmy pewni, że model ten znajdzie uznanie wśród szerokiego grona nabywców – komentuje Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Poland.

 

Hisense: Jakość. Innowacja. Wydajność

Technologia Quantum Dot Colour dostarcza ponad miliard odcieni kolorów, które zapewniają widzom wyjątkową wyrazistość i najwyższy poziom jakości obrazu. Ponadto, Full Array Local Dimming Pro z ponad 120 niezależnie sterowanymi strefami przyciemniania, umożliwia uzyskanie niesamowitego poziomu kontrastu. Za najwyższej jakości dźwięk odpowiada technologia Dolby Atmos® Sound, poszerzająca możliwości przestrzennego dźwięku wypełniając nim całe pomieszczenie. Niezależnie od tego, czy chcesz obejrzeć najnowszą kreskówkę ze swoimi dziećmi, czy cieszyć się ulubionym telewizyjnym programem kulinarnym, za każdym razem czekają na Ciebie wyjątkowe wrażenia.

 

VIDAA, centrum rozrywki w zaciszu Twojego domu

Opatentowany przez Hisense system operacyjny VIDAA to intuicyjna i spersonalizowana platforma, która umożliwia łatwy dostęp do wszystkich wbudowanych aplikacji, a także pełną kontrolę nad wbudowanymi funkcjami, takimi jak 120Hz MEMC Technology, Ultra Motion, Sports Mode, HDR 10+, Dolby Vision IQ i IMAX Enhanced. W swojej argumentacji jury EISA stwierdziło, że zwycięski telewizor Hisense posiada – znakomity, łatwy w użyciu system VIDAA U5 smart OS co oznacza, że szeroki wybór aplikacji wideo na żądanie i rekomendacje treści są na wyciągnięcie ręki.

 

Hisense zawsze koncentruje się na najnowszych trendach technologicznych, które mogą znacząco poprawić jakość codziennego życia. Naszym głównym celem jest dostarczanie klientom starannie zaprojektowanych rozwiązań smart-home w przystępnej cenie. Jesteśmy niezwykle dumni i zaszczyceni, że EISA, stowarzyszenie, które zrzesza czołowych ekspertów w naszej branży, doceniło nasze wysiłki i przyznało nam specjalną nagrodę w kategorii ''Najlepszy telewizor rodzinny''. Przyznana nagroda to wyraz uznania i zaufania. Czujemy odpowiedzialność, aby nie ustawać w dążeniu do perfekcji. Dołożymy wszelkich starań, aby nadal zachwycać naszych klientów produktami, które pozwalają im cieszyć się każdą chwilą – powiedziała Alenka Potočnik Anžič, Marketing Director, Hisense Europe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.