Hisense rozpoczyna drugi rok partnerstwa z Paris Saint-Germain
Po dobrym pierwszym sezonie, firma Hisense – jeden z liderów rynku RTV i AGD – rozpoczyna drugi rok partnerstwa z jednym z największych piłkarskich klubów świata, Paris Saint-Germain. Nadal z Neymarem i składem zasilonym takimi zawodnikami jak Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, Hisense z niecierpliwością czeka na fantastyczne rezultaty PSG w nowym sezonie.
Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej wspópracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będa cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący – komentuje Candy Pang, Global General Marketing Manager w Hisense.
Pierwszy rok partnerstwa napędził ogromną sprzedaż, pomógł też podnieść świadomość marki zarówno w Europie jak i na świecie. Wspólna kampania marketingowa z początku roku – „Szczegóły robią różnicę”, odbiła się szerokim echem w internecie i spotkała się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. Brali w niej udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe.
Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania „Szczegóły robią różnicę”, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy sie doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie – powiedział Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w Paris Saint-Germain.
Wkraczając w drugi rok partnerstwa, Hisense dostarczy do klubu szeroką gamę innowacyjnych urządzeń. Stworzy także specjalną strefę produktową na stadionie Parc des Princes, aby fani mogli z bliska poznać funkcjonalność produktów marki.
Hisense kontynuuje wspieranie najważniejszych wydarzeń sportowych na całym świecie. Niedawno mieliśmy okazję być partnerami piłkarskiego święta EURO 2020, wspieramy również Finały Ligi Narodów UEFA, a w przyszłym roku angażujemy się w Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. To dla nas niezmiernie ważne, aby produkty Hisense swoją jakością i zaawansowaniem technologicznym zdobywały uznanie wśród kibiców na całym świecie. Partnerstwa biznesowe z tak uznanymi wydarzeniami, a także klubami o takiej renomie jak Paris Saint-Germain potwierdzają, że Hisense to kluczowy gracz na rynku RTV – Kinga Zwierzchowska, Head of Sales, Grupa Hisense Polska.
Od rozpoczęcia współpracy w sierpniu 2020 roku do zakończenia sezonu w maju 2021 roku, na rynku francuskim odnotowano wzrost przychodów o 101%. Szacuje się, że w pierwszych 6 miesiącach 2021 roku sprzedaż telewizorów wzrośnie o 100%, wspierana przez 6% wzrost świadomości marki.
Rosnąca popularność klubu i stale powiększająca się liczba fanów sprawiły, że wzrost sprzedaży odnotowano także na innych rynkach, w tym w Ameryce Południowej. W Chile współpraca Hisense z PSG przyczyniła się wzrostem sprzedaży telewizorów o ponad 350%, podczas gdy przychody ze sprzedaży urządzeń AGD wzrosły o 940%. Dla przykładu, w Panamie w okresie od sierpnia 2020 do maja 2021, sprzedaż telewizorów wzrosła o 499%. Także w tym okresie, w Kolumbii marka zadbała o rozwinięcie sieci lokalnych partnerów kanałowych, podobnie stało się w Argentynie.
Dzięki partnerstwom biznesowym Hisense celebruje swoją obecność na światowej scenie producentów elektroniki użytkowej, eksportując swoje urządzenia do ponad 160 krajów i regionów.
Bądź na bieżąco z wszystkimi wiadomościami o Hisense i PSG: www.global.hisense.com

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.