Hisense rozpoczyna drugi rok partnerstwa z Paris Saint-Germain
Po dobrym pierwszym sezonie, firma Hisense – jeden z liderów rynku RTV i AGD – rozpoczyna drugi rok partnerstwa z jednym z największych piłkarskich klubów świata, Paris Saint-Germain. Nadal z Neymarem i składem zasilonym takimi zawodnikami jak Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, Hisense z niecierpliwością czeka na fantastyczne rezultaty PSG w nowym sezonie.
Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej wspópracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będa cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący – komentuje Candy Pang, Global General Marketing Manager w Hisense.
Pierwszy rok partnerstwa napędził ogromną sprzedaż, pomógł też podnieść świadomość marki zarówno w Europie jak i na świecie. Wspólna kampania marketingowa z początku roku – „Szczegóły robią różnicę”, odbiła się szerokim echem w internecie i spotkała się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. Brali w niej udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe.
Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania „Szczegóły robią różnicę”, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy sie doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie – powiedział Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w Paris Saint-Germain.
Wkraczając w drugi rok partnerstwa, Hisense dostarczy do klubu szeroką gamę innowacyjnych urządzeń. Stworzy także specjalną strefę produktową na stadionie Parc des Princes, aby fani mogli z bliska poznać funkcjonalność produktów marki.
Hisense kontynuuje wspieranie najważniejszych wydarzeń sportowych na całym świecie. Niedawno mieliśmy okazję być partnerami piłkarskiego święta EURO 2020, wspieramy również Finały Ligi Narodów UEFA, a w przyszłym roku angażujemy się w Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. To dla nas niezmiernie ważne, aby produkty Hisense swoją jakością i zaawansowaniem technologicznym zdobywały uznanie wśród kibiców na całym świecie. Partnerstwa biznesowe z tak uznanymi wydarzeniami, a także klubami o takiej renomie jak Paris Saint-Germain potwierdzają, że Hisense to kluczowy gracz na rynku RTV – Kinga Zwierzchowska, Head of Sales, Grupa Hisense Polska.
Od rozpoczęcia współpracy w sierpniu 2020 roku do zakończenia sezonu w maju 2021 roku, na rynku francuskim odnotowano wzrost przychodów o 101%. Szacuje się, że w pierwszych 6 miesiącach 2021 roku sprzedaż telewizorów wzrośnie o 100%, wspierana przez 6% wzrost świadomości marki.
Rosnąca popularność klubu i stale powiększająca się liczba fanów sprawiły, że wzrost sprzedaży odnotowano także na innych rynkach, w tym w Ameryce Południowej. W Chile współpraca Hisense z PSG przyczyniła się wzrostem sprzedaży telewizorów o ponad 350%, podczas gdy przychody ze sprzedaży urządzeń AGD wzrosły o 940%. Dla przykładu, w Panamie w okresie od sierpnia 2020 do maja 2021, sprzedaż telewizorów wzrosła o 499%. Także w tym okresie, w Kolumbii marka zadbała o rozwinięcie sieci lokalnych partnerów kanałowych, podobnie stało się w Argentynie.
Dzięki partnerstwom biznesowym Hisense celebruje swoją obecność na światowej scenie producentów elektroniki użytkowej, eksportując swoje urządzenia do ponad 160 krajów i regionów.
Bądź na bieżąco z wszystkimi wiadomościami o Hisense i PSG: www.global.hisense.com

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.