Huawei Apps Up – globalny konkurs dla deweloperów
Huawei wystartował z globalnym konkursem dla deweloperów i twórców aplikacji – Huawei Apps Up, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości miliona dolarów.
Konkurs ma nie tylko zachęcić deweloperów do tworzenia aplikacji zintegrowanych z ekosystemem marki, Huawei Mobile Services, i HMS Core, ale również promować utalentowanych twórców i ciekawe aplikacje.
Najlepsze aplikacje i najbardziej utalentowani deweloperzy otrzymają atrakcyjne nagrody pieniężne, najnowszy smartfon Huawei P40 Pro, możliwość promowania swojej aplikacji w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery, z którego codziennie korzystają miliony osób w ponad 170 krajach na całym świecie, a także dostęp do wydarzeń, kursów i certyfikatów Huawei.
Zgłaszający się deweloperzy zostaną przypisani do jednego z pięciu regionów – Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka. W każdym regionie jury przyzna następujące nagrody:
- 5 nagród w kategorii „Wybitna Aplikacja” po 15 000 dolarów dla każdej aplikacji;
- 3 nagrody w kategorii „Wybitna Gra” po 15 000 dolarów każda;
- 12 Nagród Honorowych po 2 500 dolarów każda;
- 3 nagrody w kategorii „Największy Wpływ Społeczny” po 5 000 dolarów każda;
- 1 nagroda w kategorii „Najpopularniejsza Aplikacja” (wybrana przez użytkowników) w wysokości 5 000 dolarów.
W tegorocznej edycji konkursu aplikacje będzie oceniać siedmioosobowe jury składające się z ekspertów branży, w tym dwóch przedstawicieli z Polski – Michał Tajchert, twórca aplikacji Kanarek oraz dr Konrad Maj, kierownik Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech na Uniwersytecie SWPS.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie Huawei Apps Up jest stworzenie aplikacji zintegrowanej z Huawei Mobile Services (HMS) i HMS Core. Deweloperzy, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie, będą mogli korzystać z pełnego zestawu narzędzi dostępnych w HMS i HMS Core.
Jak zgłosić się do konkursu Huawei Apps Up?
Aby spróbować swoich sił w konkursie, wystarczy do 30 sierpnia zarejestrować swoją aplikację (pojedynczo lub jako zespół maksymalnie 3-osobowy) na stronie: https://developer.huawei.com/consumer/en/activity/digixActivity/digixdetail/101592474457998399. Każda zgłoszona aplikacja musi opierać się o zestaw narzędzi HMS Core i być zintegrowana z HMS. Jury będzie oceniać aplikację zarówno pod kątem jej funkcjonalności i innowacyjności, jak i praktycznej użyteczności.
Najlepsze aplikacje z każdego z pięciu regionów (Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka) zostanie poddanych ocenie internautów (poprzez stronę konkursową) oraz użytkowników AppGallery. Najlepsi z najlepszych wezmą udział w wielkim finale transmitowanym na żywo, podczas którego będą musieli zaprezentować swoje aplikacje przed jury, które następnie wybierze zwycięzców.
Partnerami w konkursie Huawei Apps Up są najlepsze uczelnie z całego świata, w tym uczelnie z Polski – PJATK, Uniwersytet Koźmińskiego, Uniwersytet SWPS, Politechnika Śląska, a także Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki oraz Biuro Karier Uniwersytetu Warszawskiego.
Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](/files/_uploaded/glownekonf_1072775832,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.