Komunikaty PR

Huawei Challenge 2.0 – podejmij wyzwanie i wygraj atrakcyjne nagrody

2021-11-19  |  11:00
Biuro prasowe

Trwa wyzwanie Huawei Challenge 2.0., w którym fani marki, skupieni w Społeczności, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs trwa 7 tygodni i polega na realizacji zadań związanych z tematem przewodnim każdego z etapów konkursu.

Uczestnicy podejmujący miniwyzwania walczą o nagrody tygodniowe – obecnie do wygrania jest m.in. najnowszy smartwatch Watch GT 3. Ponadto, wszyscy, którzy podejmą co najmniej 12 z 14 zadań, powalczą o nagrody główne: smartfon Huawei nova 8i (który został zaprezentowany w zeszłym miesiącu, równocześnie z premierą smartfona Huawei nova 9), słuchawki FreeBuds 4 i opaskę sportową Band 6. Akcja trwa do 13 grudnia.

Aby wziąć udział w wyzwaniu tygodniowym, wystarczy zostawić komentarz pod postem konkursowym. We wtorki i piątki na stronie Społeczności Huawei publikowane są miniwyzwania nawiązujące do tematu danego tygodnia. W trwającym, czwartym tygodniu wyzwania, motywem jest „Watch GT 3”, a uczestnicy poznali już pierwsze zadanie, w którym na zdjęciu mają zaprezentować swój sposób na jesienne smutki. Ci, którzy opublikują swoją propozycję rozwiązania zadań zawalczą o nagrody przewidziane na ten tydzień – zwycięzca otrzyma kupon zniżkowy uprawniający do zakupu smartwatcha Watch GT 3 Active 42mm, drugie miejsce zostanie nagrodzone kuponem zniżkowym o wartości 200 zł do sklepu huawei.pl, a trzecie – kuponem z kodem do Huawei Video. W poprzednich tygodniach uczestnicy wyzwania mieli szansę zdobyć m.in. słuchawki FreeBuds Lipstick. Zwycięzcy tygodniowi wybierani są na podstawie kreatywnego i ciekawego podejścia do tematu zadania.

Każdy, kto podejmie co najmniej jedno miniwyzwanie związane z aktualnym motywem, weźmie udział w tygodniowym rozdaniu nagród. Ponadto wszyscy, którzy wypełnią co najmniej 12 z 14 miniwyzwań publikowanych w trakcie trwania całej akcji, będą mieć szansę na zdobycie nagród głównych.

Do Huawei Challenge 2.0 i walki o nagrody główne można dołączyć w każdej chwili – nie tylko wypełniając miniwyzwania dotyczące aktualnego tematu, pozwalające na zdobycie nagród tygodnia, ale także uzupełniając komentarz pod postami z zadaniami z poprzednich etapów. Zadania i motywy z poprzednich tygodni konkursu są opublikowane na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_70473/. Kupony uprawniające do zakupu urządzeń i kupony zniżkowe zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu trzech dni roboczych w wiadomości prywatnej w Społeczności.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.