Komunikaty PR

Huawei FreeBuds 4 – słuchawki z Adaptive Ear-Matching Noise Cancellation

2021-06-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania pressinfo ( 0.23 MB )

Podczas globalnej premiery, Huawei zaprezentował nowe bezprzewodowe, douszne słuchawki TWS z udoskonaloną redukcją szumów. Huawei FreeBuds 4 to pierwsze na rynku słuchawki wykorzystujące technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika i automatycznie dopasowuje redukcję szumów do indywidualnych cech danej osoby, wykorzystując przy tym informacje o panujących warunkach zewnętrznych.

 

Nowoczesna technologia aktywnej redukcji szumów i doskonała jakość

Słuchawki Huawei FreeBuds 4, w porównaniu do poprzednich modeli, wykorzystują hybrydową technologię podwójnych mikrofonów, która zapewnia jeszcze lepszą redukcję szumów – to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku w słuchawkach dousznych typu open-fit.  Słuchawki wyposażone są również w technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika oraz warunki zewnętrzne, i na tej podstawie dostosowuje poziom redukcji szumów.

 

Huawei FreeBuds 4 wykorzystują lekką i wytrzymałą membranę kompozytową z polimeru ciekłokrystalicznego (LCP), która pozwala zminimalizować zniekształcenia dźwięku oraz uzyskać przejrzyste tony średnie i wysokie. Dynamiczne przetworniki obsługują szeroki zakres częstotliwości – aż do 40 kHz, a dzięki dużej średnicy (14,3 mm) zapewniają większą amplitudę drgań i mocniejszy bas. Słuchawki wyposażone są w udoskonalone minituby basowe, które generują dźwięk o natężeniu 15% wyższym niż w przypadku Huawei FreeBuds 3.

 

Wygoda użytkowania

Inżynierowie Huawei opracowali autorski system symulacji 3D, dzięki któremu możliwe było wypracowanie wzorcowej ergonomii słuchawek dla jak najszerszej grupy konsumentów. W testach uwzględniono szczegółowe dane anatomiczne ponad 10 000 par uszu, tak, aby zapewnić optymalny komfort noszenia przez wiele godzin i odpowiednie dopasowanie w zróżnicowanych warunkach. Komfort użytkowania rośnie również dzięki niewielkiej wadze urządzenia – jedna słuchawka waży zaledwie 4,1 grama, a etui – 38 gramów. 

 

Huawei FreeBuds 4 obsługują łączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, dzięki czemu słuchawki można połączyć ze smartfonem i laptopem lub smartwatchem, co umożliwia na przykład słuchanie muzyki na jednym urządzeniu i odbieranie połączeń na drugim.

 

Huawei FreeBuds 4 oferują 4 godziny pracy na jednym ładowaniu z wyłączoną funkcją redukcji szumów oraz 22 godziny, kiedy używane są razem z etui ładującym. Z włączonym ANC, słuchawki mogą odtwarzać muzykę przez 2,5 godziny. Słuchawki obsługują również funkcję szybkiego ładowania, dzięki której 15 minut ładowania zapewnia kolejne 2,5 godziny pracy.

 

Informacje o dostępności produktu na polskim rynku będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.