Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów

2020-10-07  |  14:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. W okresie sprzedaży premierowej między 15 a 30 października, będzie można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.

Słuchawki będą dostępne w kolorze białym i czarnym. Pod koniec października w sprzedaży pojawi się także wersja srebrna. Huawei FreeBuds Pro z opaską Huawei Band 4 Pro będzie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom oraz w sieci Plus.

 

Pierwsza na świecie inteligentna dynamiczna redukcja szumów

Słuchawki Huawei FreeBuds Pro, zaprezentowane przez markę po raz pierwszy w połowie września podczas Huawei Developer Conference 2020, wyróżniają się funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, która umożliwia zmniejszenie hałasu tła nawet do 40 dB dzięki 11-milimetrowemu przetwornikowi dynamicznemu. Inteligentna technologia identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, automatycznie dostosowuje poziom redukcji hałasu do środowiska i przełącza się na odpowiedni tryb. Trybami można zarządzać również z poziomu aplikacji AI Life, w której do wyboru są 4 tryby – dynamiczny, komfortowy, ogólny i najwyższy. Po włączeniu trybu „świadomość”, słuchawki odtwarzają muzykę w najwyższej jakości przepuszczając jednocześnie głosy z otoczenia, dzięki czemu użytkownik może słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami. Słuchawki wyposażone są także w funkcję ochrony przed wiatrem, która zapewnia krystaliczny dźwięk nawet w trudnych warunkach pogodowych.

Z poziomu aplikacji AI Life, którą należy pobrać ze sklepu Huawei AppGallery, można również aktualizować oprogramowanie słuchawek.

Huawei FreeBuds Pro wyposażone są w podwójną antenę Bluetooth 5.2, która umożliwia łączenie słuchawek z dwoma urządzeniami na raz, dzięki czemu, na przykład, można słuchać muzyki z jednego smartfona i w tym samym czasie odebrać połączenie na drugim.

Długi czas pracy baterii i nowe gesty

Huawei FreeBuds Pro, używane razem z etui ładującym, umożliwiają aż 30 godzin słuchania muzyki, a bez użycia etui – do 7 godzin ciągłej pracy. Najnowsze słuchawki obsługują ładowanie bezprzewodowe Huawei SuperCharge, dzięki czemu w zaledwie 10 minut słuchawki mogą naładować się do 30% przewodowo i 18% bezprzewodowo.

Huawei FreeBuds Pro zyskały również nową, bardziej rozbudowaną nawigację za pomocą gestów – jednokrotne „uszczypnięcie” słuchawki pozwala odebrać lub zakończyć połączenie, a także wstrzymać lub odtwarzać muzykę. Dwukrotne uszczypnięcie odrzuca połączenie lub pozwala odtwarzać następny utwór, a trzykrotne – odtworzyć poprzedni utwór. Uszczypnięcie i przytrzymanie lewej lub prawej słuchawki umożliwia kontrolowanie trybów redukcji szumów, a przesunięcie w górę lub w dół po brzegu słuchawki pozwala regulować głośność odtwarzania.

Minimalistyczny i ekologiczny design

Podczas projektowania Huawei FreeBuds Pro wykorzystano wiele inteligentnych i ekologicznych rozwiązań, które pozwoliły na uzyskanie certyfikatu SGS Grade I potwierdzającego dbałość o jak najlepsze wrażenia konsumenckie. Słuchawki idealnie dopasowują się do użytkownika i są prawie niewyczuwalne podczas noszenia. Ich minimalistyczny i elegancki design sprawia, że słuchawki mogą stanowić doskonały dodatek do stylizacji.

Kampania marketingowa

Sprzedaż najnowszych słuchawek Huawei będzie wsparta kampanią marketingową – 15 października ruszy emisja dwóch spotów w największych stacjach radiowych. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach digital, a jej głównym elementem będzie wideo promocyjne z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego oraz aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki. Cała trójka wystąpiła również w niedawnej kampanii marki – sierpniowej kampanii Huawei Together 2020 promującej ekosystem produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.