Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro i smartfony z serii P40 z nagrodą Good Design Awards 2020

2020-10-26  |  16:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.

 

Każdego roku Good Design Awards rozpatruje zgłoszenia od wiodących firm i projektantów z całego świata. Nagrody przyznawane są urządzeniom, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w swoich kategoriach, a ich design wyróżnia się na rynku. Nagroda Good Design Awards potwierdza nie tylko zaangażowanie firmy w dostarczanie konsumentom jak najlepszych produktów, ale również informuje, że urządzenia zostały przetestowane według rygorystycznych kryteriów, które potwierdziły ich innowacyjność.

 

Słuchawki FreeBuds Pro wyróżniają się na rynku doskonałym dźwiękiem, nowoczesnym designem, a także komfortem użytkowania dzięki dopasowanej konstrukcji i inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Smartfony z serii P40 wyposażone są w wysokiej jakości wyświetlacz umożliwiający komfortowe korzystanie z urządzenia oraz doskonałą wydajność i długi czas pracy baterii. Zaawansowane możliwości aparatu oraz ulepszony interfejs zapewniają najlepsze wrażenia z użytkowania.

 

Podczas globalnej premiery, która odbyła się 22 października, Richarda Yu, dyrektor zarządzający w Huawei CBG, zaprezentował kolejne urządzenia, które potwierdzają dążenie firmy do dostarczania użytkownikom jak najbardziej zaawansowanych produktów. Wśród nich są flagowe smartfony z najnowszej serii Mate 40, które wyróżniają się zaawansowanymi możliwościami fotograficznymi i wideograficznymi, a także pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki z dynamiczną redukcją szumów – Huawei FreeBuds Studio, inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, głośnik Huawei Sound, a także ekskluzywny model zegarka Huawei Watch GT 2 Pro – Porsche Design.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.