Huawei FreeBuds Pro i smartfony z serii P40 z nagrodą Good Design Awards 2020
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.
Każdego roku Good Design Awards rozpatruje zgłoszenia od wiodących firm i projektantów z całego świata. Nagrody przyznawane są urządzeniom, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w swoich kategoriach, a ich design wyróżnia się na rynku. Nagroda Good Design Awards potwierdza nie tylko zaangażowanie firmy w dostarczanie konsumentom jak najlepszych produktów, ale również informuje, że urządzenia zostały przetestowane według rygorystycznych kryteriów, które potwierdziły ich innowacyjność.
Słuchawki FreeBuds Pro wyróżniają się na rynku doskonałym dźwiękiem, nowoczesnym designem, a także komfortem użytkowania dzięki dopasowanej konstrukcji i inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Smartfony z serii P40 wyposażone są w wysokiej jakości wyświetlacz umożliwiający komfortowe korzystanie z urządzenia oraz doskonałą wydajność i długi czas pracy baterii. Zaawansowane możliwości aparatu oraz ulepszony interfejs zapewniają najlepsze wrażenia z użytkowania.
Podczas globalnej premiery, która odbyła się 22 października, Richarda Yu, dyrektor zarządzający w Huawei CBG, zaprezentował kolejne urządzenia, które potwierdzają dążenie firmy do dostarczania użytkownikom jak najbardziej zaawansowanych produktów. Wśród nich są flagowe smartfony z najnowszej serii Mate 40, które wyróżniają się zaawansowanymi możliwościami fotograficznymi i wideograficznymi, a także pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki z dynamiczną redukcją szumów – Huawei FreeBuds Studio, inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, głośnik Huawei Sound, a także ekskluzywny model zegarka Huawei Watch GT 2 Pro – Porsche Design.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.