Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro i smartfony z serii P40 z nagrodą Good Design Awards 2020

2020-10-26  |  16:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.

 

Każdego roku Good Design Awards rozpatruje zgłoszenia od wiodących firm i projektantów z całego świata. Nagrody przyznawane są urządzeniom, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w swoich kategoriach, a ich design wyróżnia się na rynku. Nagroda Good Design Awards potwierdza nie tylko zaangażowanie firmy w dostarczanie konsumentom jak najlepszych produktów, ale również informuje, że urządzenia zostały przetestowane według rygorystycznych kryteriów, które potwierdziły ich innowacyjność.

 

Słuchawki FreeBuds Pro wyróżniają się na rynku doskonałym dźwiękiem, nowoczesnym designem, a także komfortem użytkowania dzięki dopasowanej konstrukcji i inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Smartfony z serii P40 wyposażone są w wysokiej jakości wyświetlacz umożliwiający komfortowe korzystanie z urządzenia oraz doskonałą wydajność i długi czas pracy baterii. Zaawansowane możliwości aparatu oraz ulepszony interfejs zapewniają najlepsze wrażenia z użytkowania.

 

Podczas globalnej premiery, która odbyła się 22 października, Richarda Yu, dyrektor zarządzający w Huawei CBG, zaprezentował kolejne urządzenia, które potwierdzają dążenie firmy do dostarczania użytkownikom jak najbardziej zaawansowanych produktów. Wśród nich są flagowe smartfony z najnowszej serii Mate 40, które wyróżniają się zaawansowanymi możliwościami fotograficznymi i wideograficznymi, a także pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki z dynamiczną redukcją szumów – Huawei FreeBuds Studio, inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, głośnik Huawei Sound, a także ekskluzywny model zegarka Huawei Watch GT 2 Pro – Porsche Design.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.