Komunikaty PR

Huawei MatePad T10s i T10 - tablety w atrakcyjnej cenie i z prezentami

2020-09-15  |  15:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadził dziś do sprzedaży w Polsce nowe tablety MatePad T10 i T10s, opracowane z myślą o potrzebach całej rodziny. Urządzenia wyposażone są w system głośników zapewniających przestrzenny dźwięk, duży, czytelny wyświetlacz z trybem ochrony wzroku, w funkcje kontroli rodzicielskiej i tryb ebooka. W przedsprzedaży trwającej od 15 do 30 września, kupujący otrzymają tablet wraz z inteligentną wagą Huawei AH100 oraz 30-dniowym dostępem do aplikacji Diet & Training by Ann.

 

Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad T10s WiFi to 699 zł, natomiast modelu WiFi+LTE – 849 zł. Drugi tablet – Huawei MatePad T10 – dostępny jest w wersji WiFi za rekomendowane 599 zł, a w wersji WiFi+LTE – za 699 zł.

 

Huawei MatePad T10s i T10 można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: AB Foto, Empik, Komputronik, Morele.net, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów Play i Plus. Oferta oraz data rozpoczęcia sprzedaży może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

 

Huawei MatePad T10s

Tablet Huawei MatePad T10s oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie możliwości multimedialne. Został wyposażony w duży 10,1-calowy ekran IPS Full HD o rozdzielczości 1920x1200, wspierany przez technologię HUAWEI ClariVu Display Enhancement zapewniającą bardzo dokładne odwzorowanie kolorów. MatePad T10s wyróżnia się też dwoma głośnikami stworzonymi we współpracy z Harman Kardon, które zapewniają wysoką jakość dźwięku. System audio wspierany jest dodatkowo przez technologię Huawei Histen 6.0, która optymalizuje m.in. dźwięk przestrzenny oraz intensywność i częstotliwość basów. Urządzenie pracuje pod kontrolą oprogramowania EMUI 10.0.1, a jego wysoką wydajność działania zapewnia procesor Kirin 710A, który bazuje na systemie Android 10.0. MatePad T10s został wyposażony w pojemną baterię 5100 mAh.

 

MatePad T10s oferuje szereg udogodnień, które sprawiają, że jest dobrym wyborem dla całej rodziny, w tym dla najmłodszych. Rodzice mogą włączyć funkcję „Kącik dziecięcy”, która czyni tablet przyjaznym dla dzieci, między innymi dba o ochronę ich wzroku, ograniczając emisję niebieskiego światła, a także przypomina dziecku o odsunięciu ekranu od twarzy. Dodatkowo, funkcja ta ułatwia rodzicom ograniczenie dziecku dostępu do wybranych funkcji urządzenia.

 

Tablet posiada także tryb ebook – po jego włączeniu ekran urządzenia zmienia kolor na czarno-biały, tak, aby czytanie książek było bardziej komfortowe.

 

Huawei MatePad T10

Sercem MatePad’a T10 jest ośmiordzeniowy procesor Kirin 710A, a wysoką płynność działania urządzenia zapewnia oprogramowanie EMUI 10.1. Wspomaga ono szereg praktycznych i intuicyjnych funkcji, między innymi możliwość dzielenia ekranu między dwie aplikacje czy tryb korzystania z urządzenia przy słabym oświetleniu.

 

Tablet MatePad T10 został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 9,7-cala z funkcją ochrony wzroku, mocny system nagłośnienia oraz pojemną baterię 5100 mAh. Urządzenie waży zaledwie 450 g, dzięki czemu w komfortowy sposób mogą korzystać z niego również najmłodsi. Jego wnętrze schowane jest w metalowym korpusie, co zapewnia dodatkową ochronę przez upadkiem i wstrząsami. Krawędzie urządzenia są lekko zakrzywione, przez co tablet wygodnie leży w dłoni. Podobnie jak MatePad T10s, model T10 obsługuje funkcję „Kącik dziecięcy” oraz tryb ebook.

 

Huawei AppGallery

Huawei AppGallery to oficjalny sklep z aplikacjami na urządzeniach Huawei nowej generacji. Oferuje on dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji, w tym do tysiąca polskich. Aplikacje można wyszukiwać i pobrać na smartfony i tablety Huawei poprzez wyszukiwarkę Petal Search. W przypadku, gdy wybrana aplikacja nie jest dostępna w sklepie Huawei AppGallery, Petal Search podpowiada, z jakiego innego źródła można ją zainstalować lub odsyła do strony webowej aplikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.