Komunikaty PR

Huawei MatePad T8 - nowy tablet za 399 zł i z opaską sportową za 1 zł

2020-05-07  |  15:50
Biuro prasowe

MatePad T8 to ultrasmukły i lekki tablet Huawei, z 8” wyświetlaczem, który pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni urządzenia. Od 7 do 24 maja, Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e. 

Dodatkowo, nabywcy nowego tabletu mogą skorzystać z oferty Huawei: kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy (za minimum 50 zł) w aplikacji Allegro oraz bezpłatnego,
3-miesięcznego dostępu do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go. Aby skorzystać z prezentów, wystarczy pobrać wspomniane aplikacje ze sklepu Huawei AppGallery.

MatePad T8 to nowy tablet w portfolio Huawei, który został wyposażony w ekran o przekątnej 8”, osadzony w ultrasmukłe ramy, dzięki czemu, wyświetlacz tabletu pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni. Tablet jest też bardzo lekki, waży 310 g oraz został wyposażony w pojemną baterię 5100 mAh, co czyni go poręcznym i niezawodnym urządzeniem do oglądania video, czytania książek czy grania w gry podczas podróży.  Pełne naładowanie tabletu umożliwia oglądanie video nawet przez 12 godzin.

 

Funkcje premium w MatePad T8

Tablet obsługuje również funkcję Huawei Share OneHop, dostępną w rozwiązaniach Huawei z segmentu premium. Dzięki niej, dane pomiędzy tabletem a innymi urządzeniami Huawei można przenieść w szybki i prosty sposób, beż użycia dodatkowych kabli. 

Tablet MatePad T8 został wyposażony w funkcję Face Unlock, która umożliwia odblokowanie urządzenia przez rozpoznanie twarzy właściciela urządzenia. Dzięki temu korzystanie z tabletu jest nie tylko prostsze, ale również bezpieczniejsze.

 

Wydajna praca

Huawei MatePad T8 pracuje pod kontrolą oprogramowania EMUI 10.0.1, które bazuje na systemie Android 10.0. Wydajną i płynną pracę zapewnia ośmiordzeniowy procesor. Tablet jest dostępny w wersji z Wi-Fi oraz LTE, z pamięcią wewnętrzną 16 GB lub 32 GB.

Huawei MatePad T8 został wyposażony w port na kartę microSD, dzięki czemu pamięć urządzenia można zwiększyć nawet do 512 GB oraz w wejście mini-jack 3,5 mm na standardowe słuchawki.

Rozdzielczość aparatu tylnego i przedniego w MatePad T8 wynosi odpowiednio 5 MP oraz
2 MP.

 

Kącik dziecięcy

Huawei MatePad T8 został wyposażony w kącik dziecięcy z aplikacjami i funkcjami dedykowanymi najmłodszym, m. in. aparat fotograficzny, aplikacje do zabawy oraz nagrywanie dźwięku. Kącik dziecięcy umożliwia też rodzicom kontrolę nad czasem, jakie dziecko spędza na korzystaniu z tabletu.

 

Dostępność Huawei MatePad T8

Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży od 7 do 24 maja w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet, Morele.net, MyCenter, AB FOTO i Empik. W okresie przedsprzedaży, do zakupionego tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e.

Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad T8 - model 2+16 GB Wi-Fi wynosi 399 zł, ten sam model w wersji LTE dostępny jest za 499 zł. Cena wersji MatePad T8 w konfiguracji 2+32 GB Wi-Fi to 449 zł, a wersji LTE - 549 zł.

 

Jak skorzystać z prezentów od Huawei?

W celu uzyskania kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy w aplikacji Allegro, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, następnie przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kupon. Aby wykorzystać kupon, użytkownik podczas zakupów (za minimum 50 zł) musi wpisać kod z kuponu w sekcję „Płać mniej” w aplikacji Allegro. 

Aby uzyskać bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kod. W celu jego realizacji, należy wejść na stronę www.empik.com/gofree, następnie zalogować się lub założyć konto na empik.com, wpisać kupon, podać dane swojej karty kredytowej i potwierdzić subskrypcję. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.