Huawei MatePad T8 - nowy tablet za 399 zł i z opaską sportową za 1 zł
MatePad T8 to ultrasmukły i lekki tablet Huawei, z 8” wyświetlaczem, który pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni urządzenia. Od 7 do 24 maja, Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e.
Dodatkowo, nabywcy nowego tabletu mogą skorzystać z oferty Huawei: kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy (za minimum 50 zł) w aplikacji Allegro oraz bezpłatnego,
3-miesięcznego dostępu do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go. Aby skorzystać z prezentów, wystarczy pobrać wspomniane aplikacje ze sklepu Huawei AppGallery.
MatePad T8 to nowy tablet w portfolio Huawei, który został wyposażony w ekran o przekątnej 8”, osadzony w ultrasmukłe ramy, dzięki czemu, wyświetlacz tabletu pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni. Tablet jest też bardzo lekki, waży 310 g oraz został wyposażony w pojemną baterię 5100 mAh, co czyni go poręcznym i niezawodnym urządzeniem do oglądania video, czytania książek czy grania w gry podczas podróży. Pełne naładowanie tabletu umożliwia oglądanie video nawet przez 12 godzin.
Funkcje premium w MatePad T8
Tablet obsługuje również funkcję Huawei Share OneHop, dostępną w rozwiązaniach Huawei z segmentu premium. Dzięki niej, dane pomiędzy tabletem a innymi urządzeniami Huawei można przenieść w szybki i prosty sposób, beż użycia dodatkowych kabli.
Tablet MatePad T8 został wyposażony w funkcję Face Unlock, która umożliwia odblokowanie urządzenia przez rozpoznanie twarzy właściciela urządzenia. Dzięki temu korzystanie z tabletu jest nie tylko prostsze, ale również bezpieczniejsze.
Wydajna praca
Huawei MatePad T8 pracuje pod kontrolą oprogramowania EMUI 10.0.1, które bazuje na systemie Android 10.0. Wydajną i płynną pracę zapewnia ośmiordzeniowy procesor. Tablet jest dostępny w wersji z Wi-Fi oraz LTE, z pamięcią wewnętrzną 16 GB lub 32 GB.
Huawei MatePad T8 został wyposażony w port na kartę microSD, dzięki czemu pamięć urządzenia można zwiększyć nawet do 512 GB oraz w wejście mini-jack 3,5 mm na standardowe słuchawki.
Rozdzielczość aparatu tylnego i przedniego w MatePad T8 wynosi odpowiednio 5 MP oraz
2 MP.
Kącik dziecięcy
Huawei MatePad T8 został wyposażony w kącik dziecięcy z aplikacjami i funkcjami dedykowanymi najmłodszym, m. in. aparat fotograficzny, aplikacje do zabawy oraz nagrywanie dźwięku. Kącik dziecięcy umożliwia też rodzicom kontrolę nad czasem, jakie dziecko spędza na korzystaniu z tabletu.
Dostępność Huawei MatePad T8
Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży od 7 do 24 maja w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet, Morele.net, MyCenter, AB FOTO i Empik. W okresie przedsprzedaży, do zakupionego tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e.
Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad T8 - model 2+16 GB Wi-Fi wynosi 399 zł, ten sam model w wersji LTE dostępny jest za 499 zł. Cena wersji MatePad T8 w konfiguracji 2+32 GB Wi-Fi to 449 zł, a wersji LTE - 549 zł.
Jak skorzystać z prezentów od Huawei?
W celu uzyskania kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy w aplikacji Allegro, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, następnie przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kupon. Aby wykorzystać kupon, użytkownik podczas zakupów (za minimum 50 zł) musi wpisać kod z kuponu w sekcję „Płać mniej” w aplikacji Allegro.
Aby uzyskać bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kod. W celu jego realizacji, należy wejść na stronę www.empik.com/gofree, następnie zalogować się lub założyć konto na empik.com, wpisać kupon, podać dane swojej karty kredytowej i potwierdzić subskrypcję.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.