Huawei P40 lite dostępny w nowym kolorze
Huawei P40 lite, smartfon fotograficzny z potężnym obiektywem głównym i pojemną baterią jest dostępny w nowym kolorze - metalicznym szarym.
Smartfon P40 lite w nowym kolorze można już zamówić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia. Smartfon dostępny jest również w sieci sklepów Media Expert. Rekomendowana cena sprzedaży to 1099 zł.
P40 lite to smartfon fotograficzny z potężną optyką, opierającą się na czterech obiektywach, w tym obiektywie głównym o rozdzielczości 48 MP. Urządzenie oferuje wysokiej klasy aparat fotograficzny oraz szereg flagowych rozwiązań, m.in. baterię o pojemności 4200 mAh oraz dużą pamięć – 6 GB RAM + 128 GB ROM. Użytkownik może więc cieszyć się niezawodnym działaniem smartfona nawet przez cały dzień, na jednym ładowaniu baterii.
Potężna optyka
Huawei P40 lite został wyposażony w zaawansowany aparat fotograficzny złożony z czterech obiektywów: główny o matrycy 48 MP, szerokokątny z matrycą 8 MP i przesłoną f/2.4, obiektyw 2 MP służący do analizy głębi obrazu oraz obiektyw makro z matrycą 2 MP. Aparat oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań wspieranych przez sztuczną inteligencję, między innymi funkcję AI HDR+, które gwarantują wysoką jakość zdjęć nawet w słabym świetle, a także w przypadku zdjęć wykonywanych pod światło. Przedni aparat fotograficzny telefonu został wyposażony w obiektyw o rozdzielczości 16 MP.
Niezawodność przez cały dzień
Huawei P40 lite jest zasilany przez potężną baterię o pojemności 4200 mAh, którą można szybko naładować dzięki funkcji Huawei 40W SuperCharge. W ciągu 30 minut, bateria ładuje się nawet do 70%. Płynne działanie urządzenia zapewnia potężna pamięć operacyjna o pojemności 6 GB oraz 128 GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć do 256 GB poprzez dodanie karty NM od Huawei.
Huawei P40 lite został wyposażony w wyświetlacz Full HD+ o rozmiarze 6,4 cala i formacie 19:9. Ekran wyróżnia się wąskimi ramkami i jest pozbawiony zbędnych wcięć, dzięki zastosowaniu aparatu do selfie typu Punch Hole.
Smartfon jest dostępny w kolorach: zielony, pastelowy, czarny i metaliczny szary.
Huawei P40 lite wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10, bazujące na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.