Huawei rusza z kampanią 360 stopni dla sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery i
Huawei startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą autorski sklep z aplikacjami, Huawei AppGallery, a także najnowsze urządzenia Huawei.
Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.
Kampania telewizyjna wystartuje 15 maja – emitowane będą spoty w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej, w których pojawi się Robert Lewandowski, ambasador Huawei. Energiczny klip promuje Huawei AppGallery nawiązując do hasła „Odkrywaj w AppGallery” widocznego w logotypie sklepu i podkreśla jego najważniejsze atuty – bogatą ofertę polskich aplikacji, dedykowane oferty i promocje, a także wysoki poziom bezpieczeństwa. Również 15 maja ruszy kampania radiowa, w której emitowane będą 4 spoty. Działania digitalowe i PR-owe rozpoczną się wcześniej, bo 7 maja.
Wszystkie działania będą zachęcać konsumentów do zakupu najnowszych smartfonów Huawei z serii Y – modeli Y6p i Y5p, właśnie wprowadzonych do sprzedaży – które wyróżniają się na rynku niezwykle atrakcyjną ceną, a także smartfonów z zaprezentowanej już w marcu serii P, konkretnie P40 lite i P40 lite E.
Kampania wiąże się też z uruchomieniem atrakcyjnych ofert dla użytkowników smartfonów Huawei opartych o HMS. Wśród bohaterów kampanii pojawią się 3 aplikacje obecne z AppGallery – AutoMapa, Allegro i Empik Go – i przygotowane we współpracy z Huawei prezenty dla użytkowników.
W przypadku AutoMapy, będzie to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go - bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.
Poza nowymi smartfonami Y, prezenty będą dostępne dla użytkowników wszystkich innych smartfonów Huawei opartych o HMS, takich jak Mate 30 Pro, P40, P40 Pro, P40 lite i P40 lite E.
- Po raz pierwszy startujemy z tak dużą, wielowymiarową kampanią promującą nasz sklep z aplikacjami AppGallery. Aplikacje są teraz dla konsumentów bardzo ważne, nasz sklep rozwija się niezwykle dynamicznie i jest dostępny oczywiście także na nowych smartfonach Y6p i Y5p, dlatego nasza kampania będzie spójną komunikacją zarówno AppGallery, jak i nowych urządzeń. Współpracujemy z szeregiem polskich „power brandów”, z którymi przygotowaliśmy niezwykle atrakcyjną ofertę, którą również będziemy intensywnie promować – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.