Komunikaty PR

Huawei Sound – doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

2020-10-27  |  16:00
Biuro prasowe

Urządzenie klasy premium, doskonała jakość dźwięku, kompaktowy rozmiar i design wpisujący się w minimalistyczne trendy – właśnie te cztery cechy połączył Huawei prezentując podczas globalnej premiery, obok najnowszego flagowego smartfona – Mate 40 Pro – kolejny głośnik w swoim portfolio – Huawei Sound.

 

Premium – czyli jakość, którą firmują światowi giganci technologii i audio

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z firmą Devialet. O tym, że Huawei dostarcza najwyższej jakości produkty – nie tylko smartfony, ale także całą gamę urządzeń ubieralnych, a także laptopy, czy właśnie sprzęt do odtwarzania muzyki, wiadomo nie od dziś. Współpraca z światowym liderem rozwiązań i systemów audio – francuską firmą Devialet – musiała więc zaowocować sukcesem.

 

Doskonały dźwięk z poczwórnym wsparciem

Za głośnikiem Huawei Sound stoi jednak znacznie więcej niż prestiżowi producenci – to doskonałe możliwości techniczne.

  1. Za moc urządzenia odpowiada m.in. nowatorska, czterogłośnikowa konstrukcja akustyczna – Huawei Sound odtwarza muzykę za pomocą 4-calowego głośnika niskotonowego 40 W oraz trzech pełnozakresowych głośników 5 W.
  2. Za czystość dźwięku i brak zniekształceń nawet przy bardzo wysokim poziomie głośności (do 90 dB) odpowiada symetryczna konstrukcja Push-Push , która pozwala niwelować wibracje.
  3. Za jakość i głębokość odtwarzania basów odpowiada połączenie opatentowanej przez firmę Devialet technologii przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszej w historii konstrukcji „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”.
  4. Za rozprzestrzenianie się dźwięku (w zakresie 360°) w pomieszczeniu, w którym działa urządzenie odpowiadają trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju.

Dodatkowo, możliwości akustyczne głośnika wzbogaca możliwość jego konfiguracji w aplikacji AI Life. Za pomocą smartfona można wybrać jeden spośród czterech efektów dźwiękowych, który dodatkowo podbije wrażenia muzyczne. Urządzenie z łatwością można bezprzewodowo połączyć przez NFC ze smartfonem za pomocą funkcji Huawei Share.

 

Wielka moc w kompaktowej obudowie

Dotychczas wysokiej jakości, przestrzenny dźwięk w domowych warunkach kojarzył się z koniecznością rozstawiania w pokoju sporych rozmiarów zestawów kolumn. Huawei Sound to urządzenie, które całkowicie zmienia to podejście. W niewielkich rozmiarów obudowie (mniej niż 19 cm wysokości i mniej niż 15 cm średnicy) producent nie tylko zmieścił kilka głośników dających szerokie możliwości regulacji głośności, ale rozmieścił je w taki sposób, by dźwięk rozchodził się równomiernie w całym pomieszczeniu.

 

Wzornictwo z najwyższej półki

Niewielki głośnik, który pozwala na wysokiej jakości rozrywkę i wrażenia muzyczne to także przedmiot doskonale wpisujący się w najnowsze, minimalistyczne trendy. W czasach, gdy mniej znaczy więcej jeden, elegancki głośnik – zamknięty w eleganckiej formie czarnej „kapsuły”, rewelacyjnie dopełni wystroju wielu wnętrz – zupełnie nie obciążając aranżacji swoimi gabarytami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.