Komunikaty PR

Huawei Sound – doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

2020-10-27  |  16:00
Biuro prasowe

Urządzenie klasy premium, doskonała jakość dźwięku, kompaktowy rozmiar i design wpisujący się w minimalistyczne trendy – właśnie te cztery cechy połączył Huawei prezentując podczas globalnej premiery, obok najnowszego flagowego smartfona – Mate 40 Pro – kolejny głośnik w swoim portfolio – Huawei Sound.

 

Premium – czyli jakość, którą firmują światowi giganci technologii i audio

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z firmą Devialet. O tym, że Huawei dostarcza najwyższej jakości produkty – nie tylko smartfony, ale także całą gamę urządzeń ubieralnych, a także laptopy, czy właśnie sprzęt do odtwarzania muzyki, wiadomo nie od dziś. Współpraca z światowym liderem rozwiązań i systemów audio – francuską firmą Devialet – musiała więc zaowocować sukcesem.

 

Doskonały dźwięk z poczwórnym wsparciem

Za głośnikiem Huawei Sound stoi jednak znacznie więcej niż prestiżowi producenci – to doskonałe możliwości techniczne.

  1. Za moc urządzenia odpowiada m.in. nowatorska, czterogłośnikowa konstrukcja akustyczna – Huawei Sound odtwarza muzykę za pomocą 4-calowego głośnika niskotonowego 40 W oraz trzech pełnozakresowych głośników 5 W.
  2. Za czystość dźwięku i brak zniekształceń nawet przy bardzo wysokim poziomie głośności (do 90 dB) odpowiada symetryczna konstrukcja Push-Push , która pozwala niwelować wibracje.
  3. Za jakość i głębokość odtwarzania basów odpowiada połączenie opatentowanej przez firmę Devialet technologii przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszej w historii konstrukcji „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”.
  4. Za rozprzestrzenianie się dźwięku (w zakresie 360°) w pomieszczeniu, w którym działa urządzenie odpowiadają trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju.

Dodatkowo, możliwości akustyczne głośnika wzbogaca możliwość jego konfiguracji w aplikacji AI Life. Za pomocą smartfona można wybrać jeden spośród czterech efektów dźwiękowych, który dodatkowo podbije wrażenia muzyczne. Urządzenie z łatwością można bezprzewodowo połączyć przez NFC ze smartfonem za pomocą funkcji Huawei Share.

 

Wielka moc w kompaktowej obudowie

Dotychczas wysokiej jakości, przestrzenny dźwięk w domowych warunkach kojarzył się z koniecznością rozstawiania w pokoju sporych rozmiarów zestawów kolumn. Huawei Sound to urządzenie, które całkowicie zmienia to podejście. W niewielkich rozmiarów obudowie (mniej niż 19 cm wysokości i mniej niż 15 cm średnicy) producent nie tylko zmieścił kilka głośników dających szerokie możliwości regulacji głośności, ale rozmieścił je w taki sposób, by dźwięk rozchodził się równomiernie w całym pomieszczeniu.

 

Wzornictwo z najwyższej półki

Niewielki głośnik, który pozwala na wysokiej jakości rozrywkę i wrażenia muzyczne to także przedmiot doskonale wpisujący się w najnowsze, minimalistyczne trendy. W czasach, gdy mniej znaczy więcej jeden, elegancki głośnik – zamknięty w eleganckiej formie czarnej „kapsuły”, rewelacyjnie dopełni wystroju wielu wnętrz – zupełnie nie obciążając aranżacji swoimi gabarytami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.