Komunikaty PR

Huawei Together 2020: Weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Huawei

2020-08-10  |  12:30
Biuro prasowe

Pokaż na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories, jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności na raz, np. gotowanie i śpiewanie i powalcz o atrakcyjne nagrody od Huawei, w tym flagowy smartfon Huawei P40 Pro. W promocję konkursu zaangażowali się między innymi Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka, którzy poprzez Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w zabawie. Konkurs związany jest z kampanią Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

 

Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories zdjęcia lub filmiku prezentującego jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności oraz użycie hashtagu #together2020 i oznaczenie oficjalnego kanału Huawei CBG Polska na Instagramie – @huaweimobilepl.

 

Autorzy najbardziej kreatywnych postów otrzymają nagrody od Huawei: zwycięzca zostanie nagrodzony flagowym smartfonem Huawei P40 Pro, za zajęcie drugiego miejsca przyznany zostanie smartwatch Huawei Watch GT 2, natomiast za miejsce trzecie – bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. Konkurs potrwa do 19 sierpnia, a autorzy zwycięskich postów zostaną ogłoszeni 21 sierpnia na oficjalnym kanale marki na Instagramie oraz na stronie Społeczności Huawei.

 

W promocję konkursu zaangażowali się: jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce – Małgorzata Kożuchowska, ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. W swoich Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Huawei. Te wyjątkowe osobistości wystąpiły w materiale wideo marki Huawei, w którym prezentują sposoby, w jaki korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem marki.

 

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.