Huawei w 2019 roku zwiększył przychody o 19,1%
Huawei zaprezentował swój raport finansowy za rok 2019. Przychód firmy wyniósł 858,8 mld juanów, co oznacza wzrost o 19,1% w porównaniu do 2018 roku. Zysk netto wyniósł 62,7 miliarda juanów, co w porównaniu do 2018 roku jest wynikiem lepszym o 5,6%. Co więcej, w 2019 roku Huawei zainwestował 15,3% swoich przychodów – czyli 131,7 mld juanów – w badania i rozwój, a łączne wydatki firmy w tej sferze w ciągu ostatniej dekady przekraczają obecnie 600 miliardów juanów.
Dział konsumencki Huawei, czyli Huawei Consumer Business Group, wciąż dynamicznie się rozwija – w 2019 roku firma dostarczyła 240 milionów smartfonów na całym świecie. Przychody ze sprzedaży urządzeń elektroniki użytkowej wyniosły 467,3 mld juanów, co stanowi wzrost o 34% rok do roku.
W 2019 roku działalność Huawei w zakresie carrier business, czyli w dziale firmy zajmującym się infrastrukturą dla operatorów telekomunikacyjnych, doprowadziła do komercyjnego wdrożenia sieci 5G. Rozwiązania technologiczne firmy są stosowane w ponad 50 krajach, zapewniając mobilny internet ponad 40 milionom osób na całym świecie. Przychody Huawei z działalności carrier business osiągnęły poziom 296,7 mld juanów, co oznacza wzrost rok do roku o 3,8%.
Przychody Huawei z działu enterprise business, zajmującego się rozwiązaniami z obszaru centrów danych oraz sieci informatycznych (przewodowych i bezprzewodowych), osiągnęły 89,7 mld juanów, co stanowi wzrost o 8,6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Wszystkie sprawozdania finansowe zawarte w raporcie rocznym 2019 były kontrolowane przez międzynarodową firmę księgową KPMG. Chcąc zapoznać się z raportem rocznym Huawei za rok 2019, należy odwiedzić stronę: www.huawei.com/en/press-events/annual-report/2019
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Damian Janikowski: Radosław Majdan to jest superkompan na wyprawy, na zakupy i megagość do pogadania
Były zapaśnik podkreśla, że udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” nie był dla niego szczególnie trudnym wyzwaniem, ponieważ wiele z konkurencji przypominało mu codzienne treningi. Mimo to Damian Janikowski nie czuł się pewnie, gdyż rywalizował z utalentowanymi sportowcami, takimi jak Adam Kszczot czy Jakub Rzeźniczak. Zauważył też, że Radosław Majdan, a prywatnie jego sąsiad, nie był groźnym przeciwnikiem, ale raczej świetnym towarzyszem wyprawy.
Zdrowie
Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający
Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.
Teatr
Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”
Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.