Komunikaty PR

Huawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessu

2020-09-15  |  15:20
Biuro prasowe

Huawei wprowadził dziś do sprzedaży w Polsce inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – Huawei Watch Fit. Smartwatch wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED, tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami, a także baterię pozwalająca na 10 dni pracy na jednym ładowaniu. Sugerowana cena detaliczna smartwatcha to 499 zł.

 

W przedsprzedaży, która potrwa od 15 września do 30 września, Watch Fit można kupić wraz z inteligentną wagą Huawei AH100.

 

Huawei Watch Fit można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: Aetka24, Decathlon, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów Play i Orange. Oferta oraz data rozpoczęcie sprzedaży może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

 

Najnowszy smartwatch dostępny jest w kolorze czarnym, różowym oraz zielonym.

 

Kompleksowy asystent treningowy

Najnowszy Huawei Watch Fit został wyposażony w duży i czytelny ekran AMOLED o przekątnej 1,64”, a całość waży zaledwie 34 gramy. Użytkownik ma do wyboru aż 200 tarcz, które może zmieniać w zależności od nastroju czy stylu. Pasek wykonany jest z fluoroelastomeru, który nie podrażnia skóry i nadaje zegarkowi odpowiednią elastyczność, szczególnie przydatną w czasie treningu. Pełne naładowanie baterii trwa zaledwie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Zaledwie 5 minut ładowania pozwala wydłużyć czas pracy o jeden dzień.

 

Smartwatch obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę oraz 12 kursów fitness. Smartwatch wyświetla też animacje ilustrujące wybrane ćwiczenia, dzięki czemu ćwiczący ma pewność, że trening wykonywany jest poprawnie i w odpowiedniej kolejności.

 

Monitoring zdrowia i snu

Huawei Watch Fit szczegółowo monitoruje między innymi pokonywany dystans, spalane kalorie, tętno, tempo, a podczas treningów wyświetla praktyczne wskazówki, na przykład, gdy tętno rośnie zbyt szybko. Smartwatch spełnia standard 5 ATM, dzięki czemu nie trzeba go zdejmować podczas pływania w basenie czy w morzu.

 

Huawei Watch Fit automatycznie wykrywa bieganie, szybki chód, ćwiczenia na orbitreku ekliptycznym oraz na urządzeniu imitującym wiosłowanie. Po skończonym treningu smartwatch wyświetli szereg praktycznych sugestii i wskazówek pozwalających udoskonalać trening w przyszłości.

 

Huawei Watch Fit wyposażony jest w technologię TruSeen™ 4.0, która umożliwia ciągłe monitorowanie tętna – pomiar wykorzystywany jest nie tylko podczas ćwiczeń, ale również analizuje jakość snu czy poziom stresu. Smartwatch pozwala kontrolować również cykl miesiączkowy. Funkcja TruSleep™ monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby jak sobie z nimi radzić. Kontroluje również poziom saturacji, czyli natlenienia krwi oraz maksymalny pułap tlenowy, czyli maksymalną ilość tlenu, którą organizm może pobrać podczas treningu. Watch Fit pozwala również na przechowywanie i słuchanie muzyki bezpośrednio z poziomu zegarka, bez konieczności zabierania ze sobą smartfona. Dodatkowo umożliwia robienie zdjęć, dzięki funkcji „zdalna migawka”. Połączenie smartwatcha z aplikacją Huawei Zdrowie pozwala zbierać i analizować wyniki, a także na bieżąco kontrolować informacje zebrane na temat stresu czy snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.