Komunikaty PR

Huawei wchodzi na rynek monitorów z Huawei Display 23.8”

2021-03-23  |  12:30
Biuro prasowe

Huawei wchodzi na rynek monitorów w Polsce, wprowadzając do sprzedaży swoje pierwsze urządzenie tego typu – Huawei Display 23.8”. Ten kompaktowy monitor, wyposażony w 23,8-calową matrycę Full HD o proporcjach 16:9, jest otoczony ultra cienkimi ramkami o szerokości zaledwie 5,7 mm.

 

W ekranie urządzenia zastosowano zaawansowane technologie ochrony oczu użytkownika, przydatne w pracy biurowej, jak i w użytku domowym. Rekomendowana cena detaliczna monitora to 699 zł.

 

Huawei Display 23.8” jest już dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty). Monitor można też kupić w ramach oferty przedsprzedażowej najnowszego laptopa Huawei MateBook D 16 – laptop jest dostępny od 22 marca do 2 kwietnia w rekomendowanej cenie 3999 zł właśnie w zestawie z Huawei Display 23.8”. Przedsprzedażowa oferta dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia, w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik i RTV Euro AGD oraz u operatorów Orange, Play, Plus i T-Mobile. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów.

 

Huawei Display 23.8” został wyposażony w matrycę obsługującą rozdzielczość Full HD (1920x1080), która charakteryzuje się wysokim współczynnikiem kontrastu 1000:1 i odwzorowaniem przestrzeni barw NTSC na poziomie 72%. Oznacza to, że ekran zapewnia wysokie wrażenia wizualne, które dodatkowo spotęgowane są zastosowaniem ultra cienkich ramek okalających ekran o szerokości zaledwie 5,7 mm. Dzięki technologii FullView, stosowanej do tej pory w laptopach i smartfonach Huawei, ekran monitora zajmuje aż 90% panelu przedniego urządzenia. Monitor zapewnia też szeroki kąt widzenia o zasięgu 178 stopni.

 

Ochrona wzroku użytkownika

W monitorze Huawei Display 23.8” zastosowano technologie redukujące emisję niebieskiego światła oraz efekt migotania ekranu. Potwierdzeniem ich skuteczności są dwa certyfikaty przyznane urządzeniu przez TÜV Rheinland. Monitor Huawei zapewnia więc wysoki komfort oglądania, a jednocześnie pozwala zminimalizować zmęczenie oczu podczas dłuższego korzystania z urządzenia.

 

Minimalistyczny design

Huawei Display 23.8” wyróżnia się ergonomicznym designem i kompaktową konstrukcją. Uchwyt urządzenia harmonijnie łączy się ze stabilną podstawą, która umożliwia regulowanie kąta nachylenia wyświetlacza. Monitor można też zamontować na ścianie w dogodnym dla użytkownika miejscu – urządzenie obsługuje standard montażu VESA. Huawei Display 23.8”  został wyposażony w dwa porty: HDMI oraz VGA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.