Komunikaty PR

Huawei WiFi AX3 – router wspierający WiFi 6 Plus, dla najbardziej wymagających

2020-07-17  |  15:40
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży pierwszy na świecie router wspierający najnowszy standard WiFi 6 Plus. Urządzenie, w porównaniu do routerów obsługujących wcześniejszy standard, zapewnia nawet trzykrotnie szybszy i stabilniejszy transfer danych oraz większy zasięg sieci, nawet wtedy, gdy podłączono do sieci domowej kilkanaście urządzeń. Router został opracowany z myślą o użytkownikach poszukujących wydajnego urządzenia wspierającego sieć w domu lub biurze.

 

W sprzedaży dostępne są dwie wersje routera: z czterordzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 399 zł, oraz z dwurdzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 249 zł. Klienci, którzy zamówią router między 17 lipca a 2 sierpnia, otrzymają za 1 zł inteligentną opaskę sportową Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank CP11QC o pojemności 10 000 mAh.

 

Router WiFi AX3 został opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których podłączonych do Internetu jest nawet kilkanaście urządzeń, m.in. do streamingowego odtwarzania materiałów wideo, do zaawansowanych gier w chmurze czy nawet prowadzenia małego biura. Router WiFi AX3 wykorzystuje najnowszy standard WiFi 6 Plus, który zapewnia nawet trzykrotnie szybszy przesył danych w porównaniu do wcześniejszego standardu oraz obniża o 60% poziom zakłóceń i opóźnień, co jest istotne w przypadku oglądania filmów czy grania w gry. Nowy router Huawei może zapewnić transfer danych z prędkością dochodzącą do nawet 3000 Mb/s[1].

 

Cztery rdzenie i dwa wzmacniacze

Sercem Huawei WiFi AX3 Quad-Core opiera swoje działanie o czterordzeniowy procesor oraz nowatorską technologię OFDMA, która umożliwia transmisję wielu strumieni danych jednocześnie. Router został wyposażony w dwa wzmacniacze o częstotliwości 5 GHz. Wzmacniacze umożliwiając tworzenie sieci Mesh dla wielu routerów Huawei oraz obsługę bezprzewodowych, przewodowych i hybrydowych trybów połączeń sieciowych, które poprawiają sygnał w miejscu, gdzie wcześniej internet był słabszy.  

 

Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej zapewnia również obsługę Huawei Share. Użytkownicy telefonu z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią WiFi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą już pytać i wprowadzać samodzielnie hasła dostępu.

 

 

 

Trzy tryby zasilania

Router Huawei WiFi AX3 oferuje trzy różne tryby zasilania: ściana, standard oraz uśpienie. Pierwszy tryb – generujący najwyższe zużycie energii - polecany jest w sytuacji, gdy podłączone do internetu urządzenia znajdują się dalej i oddzielone są dodatkowymi barierami. Ostatni tryb może być wykorzystany, gdy chwilowo internet nie jest potrzebny. Specjalna funkcja WiFi Timer pozwala wyłączyć sieć np. podczas pracy poza domem albo nocą.

 

Ekosystem Huawei 1+8+N

Huawei WiFi AX3, będący centrum połączeń w ramach ekosystemu Huawei 1+8+N, działa w oparciu o system operacyjny Harmony OS i został wyposażony w zabezpieczenia Huawei HomeSec™, zapewniając użytkownikom intuicyjne, szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie w standardzie WiFi 6 Plus.

Kanały sprzedaży

Router Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej i dwurdzeniowej z Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank można nabyć od 17 lipca do 2 sierpnia lub do wyczerpania zapasów w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – Huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach AB FOTO, Aetka24, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Morele.net, MyCenter, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w sklepach.

 


[1] Porównania możliwości routera Huawei WiFi AX3 w stosunku do urządzeń obsługujących standard WiFi 5 zostały opracowane na podstawie badań laboratoryjnych zrealizowanych przez Huawei. Rzeczywiste parametry mogą być inne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.