Komunikaty PR

Huawei WiFi AX3 – router wspierający WiFi 6 Plus, dla najbardziej wymagających

2020-07-17  |  15:40
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży pierwszy na świecie router wspierający najnowszy standard WiFi 6 Plus. Urządzenie, w porównaniu do routerów obsługujących wcześniejszy standard, zapewnia nawet trzykrotnie szybszy i stabilniejszy transfer danych oraz większy zasięg sieci, nawet wtedy, gdy podłączono do sieci domowej kilkanaście urządzeń. Router został opracowany z myślą o użytkownikach poszukujących wydajnego urządzenia wspierającego sieć w domu lub biurze.

 

W sprzedaży dostępne są dwie wersje routera: z czterordzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 399 zł, oraz z dwurdzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 249 zł. Klienci, którzy zamówią router między 17 lipca a 2 sierpnia, otrzymają za 1 zł inteligentną opaskę sportową Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank CP11QC o pojemności 10 000 mAh.

 

Router WiFi AX3 został opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których podłączonych do Internetu jest nawet kilkanaście urządzeń, m.in. do streamingowego odtwarzania materiałów wideo, do zaawansowanych gier w chmurze czy nawet prowadzenia małego biura. Router WiFi AX3 wykorzystuje najnowszy standard WiFi 6 Plus, który zapewnia nawet trzykrotnie szybszy przesył danych w porównaniu do wcześniejszego standardu oraz obniża o 60% poziom zakłóceń i opóźnień, co jest istotne w przypadku oglądania filmów czy grania w gry. Nowy router Huawei może zapewnić transfer danych z prędkością dochodzącą do nawet 3000 Mb/s[1].

 

Cztery rdzenie i dwa wzmacniacze

Sercem Huawei WiFi AX3 Quad-Core opiera swoje działanie o czterordzeniowy procesor oraz nowatorską technologię OFDMA, która umożliwia transmisję wielu strumieni danych jednocześnie. Router został wyposażony w dwa wzmacniacze o częstotliwości 5 GHz. Wzmacniacze umożliwiając tworzenie sieci Mesh dla wielu routerów Huawei oraz obsługę bezprzewodowych, przewodowych i hybrydowych trybów połączeń sieciowych, które poprawiają sygnał w miejscu, gdzie wcześniej internet był słabszy.  

 

Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej zapewnia również obsługę Huawei Share. Użytkownicy telefonu z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią WiFi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą już pytać i wprowadzać samodzielnie hasła dostępu.

 

 

 

Trzy tryby zasilania

Router Huawei WiFi AX3 oferuje trzy różne tryby zasilania: ściana, standard oraz uśpienie. Pierwszy tryb – generujący najwyższe zużycie energii - polecany jest w sytuacji, gdy podłączone do internetu urządzenia znajdują się dalej i oddzielone są dodatkowymi barierami. Ostatni tryb może być wykorzystany, gdy chwilowo internet nie jest potrzebny. Specjalna funkcja WiFi Timer pozwala wyłączyć sieć np. podczas pracy poza domem albo nocą.

 

Ekosystem Huawei 1+8+N

Huawei WiFi AX3, będący centrum połączeń w ramach ekosystemu Huawei 1+8+N, działa w oparciu o system operacyjny Harmony OS i został wyposażony w zabezpieczenia Huawei HomeSec™, zapewniając użytkownikom intuicyjne, szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie w standardzie WiFi 6 Plus.

Kanały sprzedaży

Router Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej i dwurdzeniowej z Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank można nabyć od 17 lipca do 2 sierpnia lub do wyczerpania zapasów w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – Huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach AB FOTO, Aetka24, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Morele.net, MyCenter, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w sklepach.

 


[1] Porównania możliwości routera Huawei WiFi AX3 w stosunku do urządzeń obsługujących standard WiFi 5 zostały opracowane na podstawie badań laboratoryjnych zrealizowanych przez Huawei. Rzeczywiste parametry mogą być inne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.