Huawei Wireless Mouse GT, pierwsza gamingowa myszka marki dostępna w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży na polskim rynku Huawei Wireless Mouse GT, pierwszą bezprzewodową myszkę gamingową marki. Do 22 sierpnia będzie można ją kupić w ofercie przedsprzedażowej w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł.
Huawei Wireless Mouse GT w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 dostępna jest od dzisiaj w sklepie internetowym huawei.pl, a w kolejnych dniach będzie można ją kupić również u partnerów.
Huawei Wireless Mouse GT to pierwsza myszka w portfolio marki przeznaczona dla osób grających w gry. Myszka wyróżnia się możliwością połączenia jej z komputerem aż na trzy sposoby – za pomocą Bluetooth lub Wi-Fi 2,4 GHz, a także przewodowo z użyciem USB-C. Myszka wyposażona jest w wysokiej klasy czujniki fotoelektryczne, które pozwalają zmniejszyć czas reakcji na kliknięcie oraz ograniczyć ilość błędów, w tym ryzyko podwójnego kliknięcia. Pięć stylów podświetlenia pozwala dopasować design urządzenia do własnych potrzeb i preferencji.
Czułość myszki można szybko i wygodnie regulować w zakresie od 100 DPI do aż 16 000 DPI. Dodatkowo, wysoka maksymalna częstotliwość próbkowania oraz prędkość maksymalna 400 IPS pozwolą na precyzyjną rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Huawei Wireless Mouse GT wyposażona jest w akumulator o pojemności 790 mAh, który umożliwia nawet 340 godzin pracy bez włączonego podświetlenia oraz 60 godzin z włączonym podświetleniem. Już 5 minut ładowania przewodowego pozwala na 35 godzin pracy, a pełne ładowanie akumulatora zajmuje około 90 minut. Myszka obsługuje standard ładowania bezprzewodowego.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.