Huawei Wireless Mouse GT, pierwsza gamingowa myszka marki dostępna w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży na polskim rynku Huawei Wireless Mouse GT, pierwszą bezprzewodową myszkę gamingową marki. Do 22 sierpnia będzie można ją kupić w ofercie przedsprzedażowej w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł.
Huawei Wireless Mouse GT w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 dostępna jest od dzisiaj w sklepie internetowym huawei.pl, a w kolejnych dniach będzie można ją kupić również u partnerów.
Huawei Wireless Mouse GT to pierwsza myszka w portfolio marki przeznaczona dla osób grających w gry. Myszka wyróżnia się możliwością połączenia jej z komputerem aż na trzy sposoby – za pomocą Bluetooth lub Wi-Fi 2,4 GHz, a także przewodowo z użyciem USB-C. Myszka wyposażona jest w wysokiej klasy czujniki fotoelektryczne, które pozwalają zmniejszyć czas reakcji na kliknięcie oraz ograniczyć ilość błędów, w tym ryzyko podwójnego kliknięcia. Pięć stylów podświetlenia pozwala dopasować design urządzenia do własnych potrzeb i preferencji.
Czułość myszki można szybko i wygodnie regulować w zakresie od 100 DPI do aż 16 000 DPI. Dodatkowo, wysoka maksymalna częstotliwość próbkowania oraz prędkość maksymalna 400 IPS pozwolą na precyzyjną rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Huawei Wireless Mouse GT wyposażona jest w akumulator o pojemności 790 mAh, który umożliwia nawet 340 godzin pracy bez włączonego podświetlenia oraz 60 godzin z włączonym podświetleniem. Już 5 minut ładowania przewodowego pozwala na 35 godzin pracy, a pełne ładowanie akumulatora zajmuje około 90 minut. Myszka obsługuje standard ładowania bezprzewodowego.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.