Huawei wprowadza GameCenter – platformę dla graczy z ekskluzywnymi bonusami
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
GameCenter to platforma w postaci aplikacji, poprzez którą użytkownicy smartfonów oraz tabletów Huawei mogą pobierać gry, a także zamawiać tytuły w przedsprzedaży. Pośród gier dostępnych w GameCenter użytkownicy znajdą między innymi World of Tanks Blitz, Garena Free Fire, Marvel Strike Force, AFK Arena, Lords Mobile czy Guns of Glory. Wszystkie gry instalowane przez użytkownika poprzez GameCenter są pobierane bezpośrednio z oficjalnego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
GameCenter – najnowsze informacje i dedykowane bonusy
Huawei GameCenter zapewnia użytkownikom możliwość m.in. korzystania z ekskluzywnych pakietów gier oraz dedykowanych ofert, prezentów i rabatów. Aktualnie, za pośrednictwem GameCenter, gracze mogą odebrać między innymi prezent o wartości 110 euro do gry AFK Arena oraz pakiet powitalny o wartości 50 euro do gry Lords Mobile, a także skorzystać z oferty 25 procent zwrotu za zakupy w grze Guns of Glory. Dzięki GameCenter użytkownicy zyskują dostęp do najświeższych informacji o swoich ulubionych grach, a także pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o premierach gier na urządzenia Huawei wraz z możliwością ich przetestowania.
W przyszłych aktualizacjach GameCenter, Huawei będzie również rozwijać społecznościowy charakter serwisu, tak aby gracze mogli używać platformy jako miejsca nawiązywania kontaktów towarzyskich, przyjaźni i budowania społeczności.
Współpraca z deweloperami
Dla deweloperów współpracujących z Huawei wprowadzenie platformy GameCenter zapewnia możliwość dotarcia do ponad 700 milionów użytkowników smartfonów i tabletów marki na całym świecie. Już 1,6 miliona programistów tworzy gry i aplikacje wykorzystując możliwości ekosystemu marki – HMS (Huawei Mobile Services). Huawei GameCenter oferuje im szereg korzyści, między innymi: wsparcie techniczne ułatwiające efektywną integrację z ekosystemem Huawei, atrakcyjne warunki współpracy i dystrybucji oraz przestrzeń reklamową i promocyjną w GameCenter, umożliwiającą efektywne dotarcie do większej liczby konsumentów.
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.