Huawei wprowadza do sprzedaży WiFi Mesh
Huawei WiFi Mesh to nowy system routerów, opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których do Internetu podłączonych jest wiele urządzeń.
System zapewnia stabilny transfer danych z prędkością dochodzącą do 2200 MB/s i obejmuje swoim zasięgiem dużą przestrzeń, nawet do 320 m². W sprzedaży dostępne są dwie wersje Huawei WiFi Mesh: zestaw złożony z trzech satelitów w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł oraz zestaw z dwoma satelitami w rekomendowanej cenie detalicznej 699 zł.
Huawei WiFi Mesh jest już dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty) oraz w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik i RTV Euro AGD. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów.
Stabilne i szybkie połączenie
Huawei WiFi Mesh to domowy system routerów, który zasięgiem sieci bezprzewodowej może pokryć przestrzeń nawet do 320 m². W zależności od powierzchni mieszkania można wybrać wariant składający się z trzech lub dwóch satelitów. Dzięki zaawansowanej technologii Mesh satelity łączą się ze sobą, tworząc siatkę połączeń i nachodzące na siebie sygnały, tym samym sieć domowa jest stabilna i wydajna w całym domu. Każdy z podłączonych do systemu satelitów został wyposażony w czterordzeniowy procesor Gigahome 1,4 GHz. W połączeniu z obsługą trzech pasm komunikacji AC2200: 2,4 GHz, 5 GHz i 5 GHz, które automatycznie przełączają się w zależności od potrzeb, system Huawei WiFi Mesh zapewnia stabilny transfer danych z prędkością dochodzącą do 2200 MB/s.
Wygodna konfiguracja i zarządzanie domową siecią
Konfigurację systemu routerów Huawei WiFi Mesh można przeprowadzić w prosty i wygodny sposób poprzez aplikację Huawei AI Life. Aplikacja ta umożliwia również zarządzanie domową siecią, w tym wybór ustawienia limitów prędkości, a także kontrolę korzystania z Internetu przez użytkowników podłączonych do sieci, np. dzieci.
Włączanie urządzeń do sieci domowej jest również bardzo wygodne. Dzięki funkcji Huawei Share, wystarczy przyłożyć telefon z systemem Android i włączonym NFC do jednego z satelitów systemu, aby połączyć się z domową siecią.
Bezpieczna sieć domowa
W Huawei WiFi Mesh wbudowane zostały mechanizmy ochronne Huawei HomeSec™, certyfikowane przez Unię Europejską pod kątem zgodności z RODO. Zapewniają one kompleksową ochronę danych, na poziomie sprzętu i oprogramowania.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.