Komunikaty PR

Infrastruktura druku w chmurze strategiczną inicjatywą IT

2021-08-17  |  14:00
Biuro prasowe

Większość firm wdrożyła już lub jest w trakcje implementacji zdalnego bądź hybrydowego modelu pracy w swojej organizacji. Z tego powodu konieczne jest zapewnienie zdalnego dostępu do usług administracyjnych, w tym do drukowania. Z pomocą przychodzą systemy oparte na chmurze, które pozwalają na drukowanie w dowolnym miejscu, a także pomagają obniżyć koszty dzięki holistycznej strategii zarządzania wydrukami.

Jak wdrożyć infrastrukturę drukowania w chmurze?

Pierwszym krokiem jest uproszczenie usług i infrastruktury IT aby skutecznie zarządzać wydrukami. Pojedyncze rozwiązanie do zarządzania drukiem w chmurze pozwala organizacjom odciążyć infrastrukturę fizyczną wymaganą do obsługi środowiska druku, zmniejszyć wymagania wobec wewnętrznego działu IT i zapewnić stabilne, elastyczne środowisko druku.

W tym scenariuszu, zamiast wysyłać dokumenty przez serwer druku do wyznaczonego urządzenia drukującego gdzie strony pozostają na widoku publicznym do czasu ich pobrania są one przesyłane do chmury, gdzie są przechowywane w osobistej kolejce do czasu, aż użytkownik aż użytkownik uwierzytelni się na wybranym urządzeniu drukującym. Pozwala to użytkownikom na korzystanie z dowolnego autoryzowanego urządzenia w całej flocie drukarek, niezależnie od ich lokalizacji – mówi Sebastian Szpila Enterprise Account Manager Lexmark International Polska. – Aby zapewnić najwyższą mobilność, warto poszukać rozwiązania do zarządzania drukiem w chmurze, które zapewnia pełną obsługę drukowania z urządzeń Mac, Windows i Chromebook, dzięki czemu pracownicy mogą łatwo inicjować zadania drukowania z iPhone'a, iPada lub urządzenia z systemem Android – dodaje.

Dostęp do wydruków za pośrednictwem chmury umożliwia łatwą globalną kontrolę w dużych przedsiębiorstwach, a także centralną analizę danych dotyczących nawyków drukowania organizacji i poszczególnych osób.

Kontrola kosztów

Organizacje, które reagują na zmiany w modelach pracy, zyskują możliwość usprawnienia procesów biznesowych, co z kolei prowadzi do obniżenia kosztów. Zarządzanie drukiem w chmurze pozwala zaoszczędzić na wydatkach na sprzęt, ponieważ eliminuje konieczność posiadania serwerów druku. Skalowanie jest również bardziej opłacalne – wystarczy dodać więcej urządzeń bez konieczności zwiększania pojemności serwerów fizycznych.

Ważne jest również ograniczanie ilości odpadów. Wydruki, które gromadzą się na drukarce i są wyrzucane, nie tylko szkodzą środowisku, ale mogą również stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa danych, jeśli zawierają poufne lub prywatne informacje.

Drukowanie w chmurze pozwala na większą kontrolę nad wydrukami, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów i ograniczyć zagrożenia dla bezpieczeństwa. Można również zaoszczędzić na kosztach, ustalając limity dla użytkowników i grup lub ograniczając możliwości drukowania. Na przykład, wyłączenie drukowania w kolorze, aby nie było niepotrzebnie wykorzystywane lub ograniczenie liczby pracowników mających dostęp do urządzeń o wysokiej funkcjonalności w sieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Revolut w AppGallery! Aplikacja zintegrowana z Huawei Mobile Services Biuro prasowe
2021-12-16 | 14:00

Revolut w AppGallery! Aplikacja zintegrowana z Huawei Mobile Services

Revolut, jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji do zarządzania finansami, została zintegrowana z Huawei Mobile Services i udostępniona użytkownikom AppGallery w 26 krajach Europy, w
IT i technologie Poznaj powody, dla których powinieneś kupić telewizor TCL Mini LED
2021-12-16 | 13:20

Poznaj powody, dla których powinieneś kupić telewizor TCL Mini LED

Telewizory Mini LED firmy TCL szturmem podbijają rynek. Tym, którzy mają jeszcze wątpliwości, czy ta rewolucyjna w świecie wyświetlania obrazu technologia rzeczywiście powinna
IT i technologie HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane
2021-12-14 | 16:10

HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane

Huawei wyłonił zwycięzców konkursu HMS Editor’s Choice Awards 2021, wybierając najlepsze aplikacje, gry i motywy dostępne w AppGallery, autorskim sklepie marki. W gronie

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Piotr Zelt: Staram się jak najwięcej jeździć na rowerze szosowym. Dzięki temu jestem spokojniejszy w domu, a w pracy bardziej kreatywny

Aktor robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym i z każdym sezonem coraz bardziej upewnia się, że jest to sport dla niego wręcz idealny. Pomaga mu dbać o formę, a także oczyszcza umysł i zwiększa efektywność zawodową. Dziś Piotr Zelt już nie wyobraża sobie życia bez dwóch kółek i niestraszne mu nawet długie dystanse. Artysta należy do BIKE EXPO Narodowy Team. To grupa ludzi, którzy zakochali się w kolarstwie, w wyścigach szosowych i dzięki temu zmienili swój styl życia i zdrowia.

Handel

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej. Narzędzia do analizy zachowań będą coraz istotniejsze w e-handlu

Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja klientów jest w centrum zainteresowania przedsiębiorstw na całym świecie, a analitycy przewidują, że rynek oprogramowania do automatycznego badania wzorców ich zachowań niemal dwukrotnie zwiększy swoją wartość w najbliższych latach.

Handel

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​